Gå til innhold

Har nav plikt til å kontakte bruker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom man selv ikke står på og purrer på nav kan det gå flere år før man hører noe. Har nav plikt til å kontakte bruker på aap attføring eller er det opp til brukerne å pushe på?

Anonymous poster hash: a0df8...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere år kan det ikke gå uten kontakt mellom partene. Det hele kommer an på hvilken helsetilstand Navbrukeren har, hvilken avdeling av Nav det er snakk om samt legeerklæringer. Generelt går det ikke å svare bastant på et så vagt spørsmål.,

Anonymous poster hash: 154da...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man selv ikke står på og purrer på nav kan det gå flere år før man hører noe. Har nav plikt til å kontakte bruker på aap attføring eller er det opp til brukerne å pushe på?

Spørs jo helt hva det gjelder. Ønsker du kontakt, eller lurer du bare på om de er forpliktet til å kontakte deg innimellom?

Anonymous poster hash: 08255...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo helt hva det gjelder. Ønsker du kontakt, eller lurer du bare på om de er forpliktet til å kontakte deg innimellom?

Anonymous poster hash: 08255...4c3

Jeg skulle få arbeidslos gjennom nav, men hørte aldri noe fra dem. Jeg prøvde flere ganger å få kontakt. Tiden gikk og årene. Jeg måtte ta kontakt med nav for vedaket mitt gikk ut. Da ble det et nytt tiltak på meg. Jeg tolket det at jeg ikke hørte noe som at de hadde gitt meg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...