AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #21 Skrevet 13. september 2015 Nehei! Jeg er "veldig pen", men gir alle som kommer bort til meg en sjanse. Du verken utelukkes eller tas inn i varmen basert på utseendet, det skjer basert på kroppsspråk,fremtoning og hva som kommer ut når du åpner munnen.Anonymous poster hash: a92e6...0c1 Samme her, eller gjorde iallefall slik før Tok det helt ut da, og gikk ut med absolutt alle som ba meg med ut kun for å gi dem en sjanse. Endte opp med en god del kleine situasjoner og nå går jeg sjeldent ut, men personligheten er en avgjørende faktor på om jeg bestemmer meg for å gå et skritt videre. Anonymous poster hash: 1d1b9...4e5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #22 Skrevet 13. september 2015 Går du bare etter de aller peneste kan det være grunnen. Og er det ikke noe midt i mellom de peneste og stygge? Hva med de søte, normalt pene jentene? Og en del av de peneste jentene, hvordan tror du de ser ut, uten all sminken, og alt annet de har på seg, for å gjøre seg penere. Har en sånn venninne, som er make up artist, kan selvfølgelig sminke seg etter alle kunstens regler, bruker push up med ekstra innlegg i, hold in, hair extansions, løse vipper. Og når alt dette er borte, ser hun ikke mye lekker ut. Men hun ser jo helt fantastisk ut med alt på. Selv er jeg hun middels pene jenta, hun med lite sminke og ikke masse ekstra dill. Ser lik ut uten sminken og, så skremmer ingen da det kommer av. Anonymous poster hash: 621e7...409
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #23 Skrevet 13. september 2015 Har du masse penger kan du være stygg og dra damer som gal. Pene kvinner = krever mye penger. Konklusjon = Fin en måte å skaffe penger, bli (u)lykkelig Anonymous poster hash: 7e036...573 Absolutt ikke. Men pene damer krever ofte en som har skikkelig bra oersonlighet,sosial IQ,god humor og et innholdsrikt liv. Anonymous poster hash: d2750...23a 3
fullførsetningen Skrevet 13. september 2015 #24 Skrevet 13. september 2015 Får man ikke kontakt, gå videre. Tenk litt lenger enn bare "jeg vil ha de damene som ser pene ut", og med det så mener jeg ikke å gå etter "mindre pene", men gjør en vurdering av hvordan du oppfatter personen. Er hun interessert, hyggelig og i stand til å føre en samtale, eller er hun uinteressert og vil helst være sammen med vennene sine? Får du noe ut av å prate med kvinnemennesket? Hvis svaret er nei, ikke kast bort tiden din på tøv. Finn noen som er bedre, eller ikke finn noen i det hele tatt.
Gjest O.G. Skrevet 13. september 2015 #25 Skrevet 13. september 2015 Nå har jeg vært på byen, kort oppsummering: Jeg skjønner meg ikke på jenter! Dere er generelt vanskelig å komme innpå (spesielt om dere ser noenlunde ut). Hva pokker skal til for å vekke den ekstra interessen som gjør at dere blir interessert i meg?Anonymous poster hash: 1617b...46a Du må ta lederskap og be en dame ut.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #26 Skrevet 13. september 2015 Går du bare etter de aller peneste kan det være grunnen. Og er det ikke noe midt i mellom de peneste og stygge? Hva med de søte, normalt pene jentene? Og en del av de peneste jentene, hvordan tror du de ser ut, uten all sminken, og alt annet de har på seg, for å gjøre seg penere. Har en sånn venninne, som er make up artist, kan selvfølgelig sminke seg etter alle kunstens regler, bruker push up med ekstra innlegg i, hold in, hair extansions, løse vipper. Og når alt dette er borte, ser hun ikke mye lekker ut. Men hun ser jo helt fantastisk ut med alt på. Selv er jeg hun middels pene jenta, hun med lite sminke og ikke masse ekstra dill. Ser lik ut uten sminken og, så skremmer ingen da det kommer av. Anonymous poster hash: 621e7...409 Sminke betyr veldig lite for min del. Bryr meg ikke om hun har noen kviser foreksempel. (Selv om jeg selv ikke har noen og har gått på isotretinoin orifarm og blitt kvitt alle) Hvorfor skal jeg gå etter de mindre pene og jobbe meg oppover? Største tull jeg har hørt! Sier ikke du har sagt det, men andre her i tråden.. Anonymous poster hash: 1617b...46a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #27 Skrevet 13. september 2015 Det er vanskelig å beskrive hva som er en fin jente.. Der er vi ALLE forskjellig! Anonymous poster hash: 1617b...46a 2
Gjest Overrasket Skrevet 13. september 2015 #28 Skrevet 13. september 2015 (endret) Nå har jeg vært på byen, kort oppsummering: Jeg skjønner meg ikke på jenter! Dere er generelt vanskelig å komme innpå (spesielt om dere ser noenlunde ut). Hva pokker skal til for å vekke den ekstra interessen som gjør at dere blir interessert i meg?Anonymous poster hash: 1617b...46a Slutt å sjekke på byen, men møt kvinner i edru tilstand. Hvis du MÅ sjekke på byen, gjør det før du blir klin full. Du har mye større sjans dersom du er edru, eller minimalt påvirket. Se for deg selv, hvordan reagerer du hvis en tydelig full og fjollete dame kommer bort til deg rett før baren stenger? Blir du sjarmert? Endret 13. september 2015 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #29 Skrevet 13. september 2015 Stapp en banan i buksa og lat som om du ikke er interessert i noe forhold. Garantert napp i løpet av kort tid. Men spørsmålet er jo om du vil ha de damene som byr seg frem. Det er ikke alltid mulig å få både i pose og sekk nemlig. Anonymous poster hash: 1a716...7fd
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #30 Skrevet 13. september 2015 Slutt å sjekke på byen, men møt kvinner i edru tilstand. Hvis du MÅ sjekke på byen, gjør det før du blir klin full. Du har mye større sjans dersom du er edru, eller minimalt påvirket. Se for deg selv, hvordan reagerer du hvis en tydelig full og fjollete dame kommer bort til deg rett før baren stenger? Blir du sjarmert? Ja, jeg burde slutte å sjekke på byen. Greia er at når jeg er på byen har jeg jo lyst å finne en jente å bli kjent med. Blir aldri skikkelig full heller. Men skal bli flinkere til det i edru! Veldig mange som man møter i edru er jo folk man aldri møter på byen også!! Anonymous poster hash: 1617b...46a
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2015 #31 Skrevet 13. september 2015 Nå har jeg vært på byen, kort oppsummering: Jeg skjønner meg ikke på jenter! Dere er generelt vanskelig å komme innpå (spesielt om dere ser noenlunde ut). Hva pokker skal til for å vekke den ekstra interessen som gjør at dere blir interessert i meg?Anonymous poster hash: 1617b...46a Du må være hyggelig og helst morsom.Humor står høyt på lista over hva kvinner tiltrekkes av.Få damer til å le og slappe av. Og så må du ha litt dannelse,ikke være påtrengende. Norske damer tiltrekkes av humor,intelligens og litt stil(ikke at du må gå i italiensk design akkurat,men kle deg harmonisk.Ikke grilldress og sandaler: -))) Nei,vær hyggelig og ha respekt,det er det viktigste.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #32 Skrevet 13. september 2015 Men skal bli flinkere til det i edru! Veldig mange som man møter i edru er jo folk man aldri møter på byen også!! Anonymous poster hash: 1617b...46a Stemmer ikke det, eller? Anonymous poster hash: 1617b...46a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #33 Skrevet 13. september 2015 Du må være alfa og slutte å bitche som en beta. Sier "mannen" med bleika hår. Anonymous poster hash: 64757...f6b 1
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 16. september 2015 #34 Skrevet 16. september 2015 Jenter liker som regel gutter med selvtillit og humor
Charmander Skrevet 16. september 2015 #35 Skrevet 16. september 2015 Dynamikken på byen er litt annerledes enn f. eks på dagtid. Det er bare å akseptere det også tilpasse seg. Noen jenter kan være veldig kalde, f. eks du kan gi de et kompliment og de gir deg en kald-skulder i en bar. Det ville ALDRI skjedd på dagtid. (Får du en kaldskulder i en bar er det mye som er galt, f. eks needy kroppsspråk og hvordan du kontakter henne). Typisk om jeg er ute og skal sjekke opp en så kommer jeg alltid inn forfra slik at hun har sett meg. Jeg ser til stadighet at gutter kommer inn bakfra når de skal prate til jenter på byen, de feiler stort sett like hardt alle sammen. Du trenger ingen sjekke-linjer, men du kan jo f. eks prøve å være litt interresant og kreativ. Om du gir hun et kompliment så sørg for at det er genuint, og at det faktisk er noe spesielt. Om hun f. eks har noen stilige støvletter, halskjede eller noe som peker seg ut som passer hennes figur eller utseende. Denne snutten er ganske interresant forresten og handler litt om alpha og beta menn: (In b4 alle som hater PUA community og alt det der, la det ligge).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå