AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #21 Del Skrevet 13. september 2015 Gitt henne bøkene om Arn av Jan Guillou. Anonymous poster hash: 3d615...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 14. september 2015 #22 Del Skrevet 14. september 2015 Tråden er ryddet for språkdebatt, personangrep og svar til dette. Marr, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Matronella Skrevet 14. september 2015 #23 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Jeg ønsker å gå i kloster. Hvordan hadde du reagert ? Anonymous poster hash: 844e4...b0d Kommer an på alderen til ungen. Hvis barnet hadde vært f.eks. 12 år så hadde jeg sagt at hvis du føler det likedan når du er 18 så værsågod. Hvis barnet var myndig, så hadde jeg snakket med han/hun om det og regner også med at barnet mitt hadde tenkt mye på det på forhånd og hadde dermed akseptert avgjørelsen. Med lett hjerte? Vel det blir noe annet men hvis barnet mitt vil få det beste livet for seg i kloster så måtte jeg akseptere det. Hovedsaken for meg er at barnet mitt har det bra. Endret 14. september 2015 av Matronella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. september 2015 #24 Del Skrevet 14. september 2015 De må jo uansett igjennom et lengre program før de blir "opptatt" der, så jeg hadde vel håpet at ungen kom til sans og samling i løpet av den tiden. Må innrømme at jeg hadde kjent på meg at jeg hadde feilet som mor hvis det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå