Gå til innhold

Vaske BH, hvor ofte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er bh virkelig undertøy? Jeg synes ikke det er så stor forskjell på bh og t-skjorte. Behandler den som en t-skjorte jeg. Svetter mer i armhulen på t-skjorten enn BHen

Anonymous poster hash: d3193...a3e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker alle bh'er en gang i måneden. Bruker dyre BHer og tar godt vare på de. Rullerer hvilken jeg bruker hver dag, bruker aldri samme 2 dager på rad. Har 4-5 bher jeg bytter på, samt et par spesialbher (en til topper med veldig lav rygg f.eks.). Vasker de for hånd, bh'er med padding trykker jeg mellom flate hender for å få ut vann uten å ødelegge fasonger. Lar de ligge flatt og tørke på badet, med varme på høyt og vifta på.

Noen annen måte å vaske på ødelegger BH'en. Greit nok om du er som damer flest og flyr rundt med bh fra H&M som ikke passer som behandles som bruk og kast omtrent... Men om du har BHer som er i god kvalitet og sitter ordentlig så er det utrolig dumt å slenge BHen i vaskemaskina annenhver dag, da lever den ikke lenge... Mine bh'er lever hver i ett års tid før de må byttes ut.

Sportsbh har jeg 3 forskjellige av, ettersom hva jeg skal trene, og de blir skylt hver gang etter bruk for å fjerne svette. De trenger ikke mer vask enn det, det ødelegger stoffet i de.

Anonymous poster hash: 1c8a5...7f8
Skrevet

Er bh virkelig undertøy? Jeg synes ikke det er så stor forskjell på bh og t-skjorte. Behandler den som en t-skjorte jeg. Svetter mer i armhulen på t-skjorten enn BHen

Kanskje det kommer an på størrelse og heng? :finse:

Anonymous poster hash: 7f04e...a76

Skrevet

Tull. Hvor mye man svetter og hvor har ingenting med størrelse å gjøre. En venninne har så flatt bryst at det egentlig ikke er noen vits i for henne å bruke BH, men hun svetter endel på puppene og går med BH kun for å slippe svetteflekker på t-skjorten. Jeg derimot har endel større pupper, svetter aldri rundt puppene. Er veldig individuelt. Har ingenting med størrelse eller form på noen kroppsdeler å gjøre.

Anonymous poster hash: 1c8a5...7f8

Skrevet

Haha. Det er jammen sant, noen fordeler har man av å ha litt mindre fordeler! :P

Skrevet

shit- skjønner at jeg overvasker bh'ne mine. Her går de i vasken etter 1 dags bruk som annet tøy- eneste jeg kan bruke 2 dager uten å vaske er jeans og cardigans.

jeg bruker slike billige H&M og kjøper ofte nye.. er jo så mye fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...