Gå til innhold

Vaske BH, hvor ofte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte bør man vaske BH-er? 

Hvor mange ganger bruker du en BH før du vasker den? 

Anonymous poster hash: 0b85b...1d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker den to dager kanskje. 

Anonymous poster hash: 70a28...919
Skrevet

Når den lukter "brukt" må den vaskes. Varierer fra dag til dag det. 

Anonymous poster hash: ddfe8...053
  • Liker 2
Skrevet

Rent undertøy hver dag er en nødvendighet.

Anonymous poster hash: 27e11...9f7

• Liker 2
Skrevet

Vasker bh ca hver til annenhver uke, men går sjeldent med bh i mer enn 2-3 dager. 

Kan gjerne gå med en "fille"bh på en hyttetur som varer 5-7 dager, men da går den til vask pronto når jeg kommer hjem.

Har aldri opplevd at bh lukter forresten.

Anonymous poster hash: 363c2...690
  • Liker 1
Skrevet

Maks to dager. Sports-bh vaskes etter hver bruk.

Skrevet

Er det nødvendig å vaske BHer så ofte? Jeg bruker ofte mine i opptil én uke før jeg vasker dem (bytter på fra dag til dag, og vasker flere samtidig). Sports-BH vasker jeg selvfølgelig etter hver bruk. 

Anonymous poster hash: 0b85b...1d1
  • Liker 6
Skrevet

Jeg kan fint bruke en bh 5-6 ganger før den må vaskes. Det avhenger selvsagt av hva jeg gjør, da, har jeg svettet mye går den til vask selv om jeg bare har brukt den et par ganger. 

Jeg bruker aldri samme bh to dager på rad, men lar den henge til lufting minst et døgn før den brukes igjen. 

Anonymous poster hash: 1ec7a...a2e
  • Liker 1
Gjest SykkelJenny
Skrevet

Bruker vanlig BH i gjennomsnitt to dager før den vaskes. Jeg skifter BH når jeg kommer hjem og vet jeg ikke skal ut igjen. Har en behagelig "kose-BH" til bruk hjemme.

Sports-BH`er vaskes etter en gangs bruk. 

Skrevet

Jeg har 2-3 bh'er som jeg veksler mellom. Vasker dem etter 2-3 uker. Oftere når det er veldig varmt vær.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker samme BHen i ca 1 uke før den vaskes, jeg, med mindre jeg har svettet mye. Sports-BH vaskes etter hvert bruk.

Skrevet

Jeg bruker en og samme BH en til to uker før jeg vasker den. Aldri noen lukt...

Anonymous poster hash: 87ee6...bab
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vasker mine etter en ukes bruk tenker jeg, hvis jeg ikke har svettet mye i dem. Bruker dem ikke hver dag, men forskjellige bher til forskjellige overdeler. Treningsbh skylles godt etter bruk og brukes to ganger før de vaskes ordentlig.

Skrevet

Jeg bruker en og samme BH en til to uker før jeg vasker den. Aldri noen lukt...

Anonymous poster hash: 87ee6...bab

samme her :) 

Anonymous poster hash: 30618...7b0

Skrevet

Bruker samme bh i 1-2 dager før jeg vasker den. Aldri opplevd noe lukt, men to dager er likevel max for min del.

Skrevet

fra 2 dager til 5 dager eller så. Er den kun brukt på jobb og hjem så varer den lenge, går jeg rask gå-tur etter jobb og blir varm/svetter så går den i vask etter 1 dag. Opplever at den lukter om jeg går slike raske gå-turer to dager på rad nå når temperaturen er sommer temp ute.

Anonymous poster hash: f028d...e9d
Skrevet

Annenhver dag, hver dag hvis du svetter.

Anonymous poster hash: 48a0e...6f6

Skrevet

Godt å se at jeg ikke er så unormal, var redd det skulle stå "HVER DAG PÅ 90 GRADER!" i alle innleggene :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Godt å se at jeg ikke er så unormal, var redd det skulle stå "HVER DAG PÅ 90 GRADER!" i alle innleggene :fnise:

:laugh: :laugh:

Skrevet

Jeg bruker samme BH i en uke. Det lukter minimalt, til tross for at jeg trener og svetter nesten hver dag.

Anonymous poster hash: 1c96f...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...