AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #21 Skrevet 12. september 2015 Dama mi kommer gjerne ut av dusjen og går rett forbi alle vinduer med åpne gardiner. Tror ikke hun direkte tenner på at noen andre kan se eller ser henne naken, men hun bryr seg i alle fall ikke svært mye. Jeg liker det ikke. Liker ikke at hun går rundt naken når gardinene er åpne eller tanken på at andre menn skal nyte synet at dama mi. Kun jeg som får det Anonymous poster hash: c4ab8...5f8 Ekte mannfolk, det er du!Anonymous poster hash: 7fe33...6fc
Reg Skrevet 12. september 2015 #22 Skrevet 12. september 2015 Noen som har latt andre se dama naken eller med lite klær til venner eller kjente. "latt andre se dama naken"? Du mener det er vi menn som skal bestemme over hvor mye tøy kjæresten skal ha på blant venner og kjente? 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #23 Skrevet 12. september 2015 Ja, jeg tror det jeg egentlig tenner på er kåthet, og alt som kan dra igang det. At noen ser henne naken er noe som vil tenne henne og dernest meg. Var ikke helt det du skrev før du redigerte. Anonymous poster hash: 7ee03...c16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå