OlaP Skrevet 11. september 2015 #1 Skrevet 11. september 2015 (endret) Noen som har latt andre se dama naken eller med lite klær til venner eller kjente. Nudister teller ikke, for de tenner ikke på nakenhet. Endret 11. september 2015 av OlaP
Gjest iGirl Skrevet 11. september 2015 #2 Skrevet 11. september 2015 Det som er litt spesielt her er jo at det er han ene kameraten din som går igjen....
OlaP Skrevet 11. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2015 Det som er litt spesielt her er jo at det er han ene kameraten din som går igjen.... ? 1
Gjest iGirl Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 ? Beklager, jeg formulerte meg ikke så bra der ser jeg. Det jeg mente var at du skriver utelukkende om EN kamerat. Det er samme kameraten gjennom hele innlegget, ikke sant? Er det kun han du vil skal se kona di, eller er det andre menn også? Er det noe spesielt ved ham som gjør at du føler det slik, tror du? 3
OlaP Skrevet 11. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2015 Beklager, jeg formulerte meg ikke så bra der ser jeg. Det jeg mente var at du skriver utelukkende om EN kamerat. Det er samme kameraten gjennom hele innlegget, ikke sant? Er det kun han du vil skal se kona di, eller er det andre menn også? Er det noe spesielt ved ham som gjør at du føler det slik, tror du? OK, my bad, jeg prøvde å få litt ekstra trøkk i saken med en liten historie, men jeg glemte å trykke anonym. Det er greit å være litt anonym innimellom. Derfor har jeg omformulert tråden litt.
Gjest iGirl Skrevet 11. september 2015 #6 Skrevet 11. september 2015 OK, my bad, jeg prøvde å få litt ekstra trøkk i saken med en liten historie, men jeg glemte å trykke anonym. Det er greit å være litt anonym innimellom. Derfor har jeg omformulert tråden litt. Sååå... det er ikke alltid sammen mannen? Du vil bare generelt at andre menn skal se henne naken? Eller? I'm confused.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #8 Skrevet 11. september 2015 OK, my bad, jeg prøvde å få litt ekstra trøkk i saken med en liten historie, men jeg glemte å trykke anonym. Det er greit å være litt anonym innimellom. Derfor har jeg omformulert tråden litt. Men det er ikke noe hun ønsker? Anonymous poster hash: 7ee03...c16
OlaP Skrevet 11. september 2015 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2015 Sååå... det er ikke alltid sammen mannen? Du vil bare generelt at andre menn skal se henne naken? Eller? I'm confused. Ja, jeg tror det jeg egentlig tenner på er kåthet, og alt som kan dra igang det. At noen ser henne naken er noe som vil tenne henne og dernest meg.
Gjest iGirl Skrevet 11. september 2015 #11 Skrevet 11. september 2015 Ja, jeg tror det jeg egentlig tenner på er kåthet, og alt som kan dra igang det. At noen ser henne naken er noe som vil tenne henne og dernest meg. Tror dette er et ganske vanlig fenomen jeg.
OlaP Skrevet 11. september 2015 Forfatter #12 Skrevet 11. september 2015 Tror dette er et ganske vanlig fenomen jeg. Liker du å vise deg frem naken?
Gjest iGirl Skrevet 11. september 2015 #13 Skrevet 11. september 2015 Liker du å vise deg frem naken? Haha kun for kjæresten min isåfall.
OlaP Skrevet 11. september 2015 Forfatter #14 Skrevet 11. september 2015 Haha kun for kjæresten min isåfall. Hmm, er ikke så sikker på at det stopper der
Gjest iGirl Skrevet 11. september 2015 #15 Skrevet 11. september 2015 Hmm, er ikke så sikker på at det stopper der Haha, jeg er veldig sikker. Men jeg tror mange menn deler fantasien din!
OlaP Skrevet 11. september 2015 Forfatter #16 Skrevet 11. september 2015 Haha, jeg er veldig sikker. Men jeg tror mange menn deler fantasien din!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #17 Skrevet 12. september 2015 Noen som har latt andre se dama naken eller med lite klær til venner eller kjente. Nudister teller ikke, for de tenner ikke på nakenhet. Jeg er ikke troende på noen som helst slags måte men denne fetisjen er så merkelig at jeg må nesten tro alikevel. Og med det sagt vil jeg bruke standarden som afro-amerikanske kvinner kommer med : "you need Jesus, thats what you ned!"Anonymous poster hash: b6ddf...ab8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #18 Skrevet 12. september 2015 Jeg liker å vise meg frem naken. Egentlig hater jeg innsyn og har alltid gardinene for, men ofte etter jeg har dusjet går jeg litt ekstra rundt i stua og onanerer på sofaen mens jeg tenker at jeg står i vinduet å shower for noen naboer.. Anonymous poster hash: 1b6cd...688
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #19 Skrevet 12. september 2015 Jeg liker å vise meg frem naken. Egentlig hater jeg innsyn og har alltid gardinene for, men ofte etter jeg har dusjet går jeg litt ekstra rundt i stua og onanerer på sofaen mens jeg tenker at jeg står i vinduet å shower for noen naboer.. Anonymous poster hash: 1b6cd...688 Skal sies at foran venner og bekjente er jeg helt motsatt og veldig sjenert med kroppen min, men alene elller med en kjæreste elsker jeg å gå naken og tenke at noen ser meg. Anonymous poster hash: 1b6cd...688
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #20 Skrevet 12. september 2015 Dama mi kommer gjerne ut av dusjen og går rett forbi alle vinduer med åpne gardiner. Tror ikke hun direkte tenner på at noen andre kan se eller ser henne naken, men hun bryr seg i alle fall ikke svært mye. Jeg liker det ikke. Liker ikke at hun går rundt naken når gardinene er åpne eller tanken på at andre menn skal nyte synet at dama mi. Kun jeg som får det Anonymous poster hash: c4ab8...5f8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå