Gothminister Skrevet 12. september 2015 #41 Skrevet 12. september 2015 Helgefylla finner man omtrent overalt - så det er ikke typisk norsk i mine øyne. Metal er heller ikke noe jeg forbinder med typisk norsk - men det har nok noe med interesse å gjøre også. Black metal er typisk Norsk og muligens den største kultur vi har sett utafra utlandet. Helgefylla er også et meget Norsk fenomen og har lange tradisjoner. Ser ellers du nevner ytringsfrihet. Nei vi har ikke ytringsfrihet i Norge, men vi tror vi har det. Helt til man mener noe staten ikke liker.
Gjest Daenerys Skrevet 12. september 2015 #42 Skrevet 12. september 2015 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
PeeWee Skrevet 13. september 2015 #43 Skrevet 13. september 2015 Nja...de har vært temmelig snillistiske i oppdragelsen av barn. Mange umulige unger rundt omkring, he heAnonymous poster hash: 7a49b...a8c Det er nok heller et trekk med samfunn med lave fødselstall generelt sett. Man ser det også i Øst Asia og Sør Europa idag.
PeeWee Skrevet 13. september 2015 #44 Skrevet 13. september 2015 Helt til man mener noe staten ikke liker. Nå ønsker jo dere heller ikke ytringsfrihet. Siden dere mener at alt land skal være privat eid, og eier bestemmer hva som er lov på hans/hennes område, så kan man jo egentlig bare ytre det man kan finne en jordeier som lar en ytre i deres samfunn... 1
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2015 #45 Skrevet 13. september 2015 God Norsk kultur er Black Metal. Nei,er det?Death metal vel?
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2015 #46 Skrevet 13. september 2015 Black metal er typisk Norsk og muligens den største kultur vi har sett utafra utlandet. Helgefylla er også et meget Norsk fenomen og har lange tradisjoner. Ser ellers du nevner ytringsfrihet. Nei vi har ikke ytringsfrihet i Norge, men vi tror vi har det. Helt til man mener noe staten ikke liker. Nå overdriver du.Vi får ytret oss akkurat når vi vil.Skjerp deg a.Norsk presse og media er kanskje forbeholdne iblant,men Ingen stopper deg fra å ytre noe som helst her i landet,nå må du virkelig snøre inn.Det kommer nok mer an på hva du vil si,og om folk vil høre Det er en annen sak. Staten? Lar du deg hindre??
Gothminister Skrevet 13. september 2015 #47 Skrevet 13. september 2015 Nå ønsker jo dere heller ikke ytringsfrihet. Siden dere mener at alt land skal være privat eid, og eier bestemmer hva som er lov på hans/hennes område, så kan man jo egentlig bare ytre det man kan finne en jordeier som lar en ytre i deres samfunn... Nå kjenner ikke jeg denne dere som du stadig bruker. Så hva dere måtte mene om ytringsfriheten, aner jeg ikke. Men jeg vet hva jeg mener, og det er full ytringsfrihet.
Gothminister Skrevet 13. september 2015 #48 Skrevet 13. september 2015 Nei,er det?Death metal vel? Nei Black Metal er typisk Norsk. Og vi har verdens beste band.
PeeWee Skrevet 13. september 2015 #49 Skrevet 13. september 2015 Nå kjenner ikke jeg denne dere som du stadig bruker. Så hva dere måtte mene om ytringsfriheten, aner jeg ikke. Men jeg vet hva jeg mener, og det er full ytringsfrihet. Jeg bare viser til de praktiske konsekvensene av liberalistisk ideologi. Ihvertfall fint det er noe bra med islamisering, da salafisme og liberalisme er svært lite forenlig. 1
Gothminister Skrevet 13. september 2015 #50 Skrevet 13. september 2015 Nå overdriver du.Vi får ytret oss akkurat når vi vil.Skjerp deg a.Norsk presse og media er kanskje forbeholdne iblant,men Ingen stopper deg fra å ytre noe som helst her i landet,nå må du virkelig snøre inn.Det kommer nok mer an på hva du vil si,og om folk vil høre Det er en annen sak. Staten? Lar du deg hindre?? Niks og atter niks. Vi har ikke full ytringsfrihet i Norge. Man kan dømmes for og mene her i landet. Vi har et lovverks som regulerer menneskers meninger. Det er ikke ytringsfrihet.
Gothminister Skrevet 13. september 2015 #51 Skrevet 13. september 2015 Jeg bare viser til de praktiske konsekvensene av liberalistisk ideologi. Ihvertfall fint det er noe bra med islamisering, da salafisme og liberalisme er svært lite forenlig. Synes ikke du viser til annet en dine subjektive meninger jeg. Det er greit det altså.
Cashbah Skrevet 13. september 2015 #52 Skrevet 13. september 2015 Så hva betegner dere som norsk kultur,og hvorfor tror dere vi mister den om de utenfra kommer hit?? Etter mitt syn blir det så motsigende for meg da vi har så mye å gi,ved å inkludere! Det sier seg jo selv at vi etterhvert kommer til å miste mye av den kulturen vi har siden vi slipper inn mennesker fra andre kulturer. Noen vil vel argumentere for at det "beriker" vår egen kultur, eller at vi utvikler denne, men jeg liker norsk kultur som den er. 17. mai, ski, hytte, Prøysen, Melkesjokolade, gamle tradisjoner og en morsom, kald og tilbakeholden personlighet i offentligheten er vel noe av det som er mest norsk for meg. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2015 #53 Skrevet 13. september 2015 Nei Black Metal er typisk Norsk. Og vi har verdens beste band. Hvem?
Gothminister Skrevet 13. september 2015 #54 Skrevet 13. september 2015 Hvem? Dimmu Borgir for og nevne det største og beste
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2015 #55 Skrevet 13. september 2015 Det sier seg jo selv at vi etterhvert kommer til å miste mye av den kulturen vi har siden vi slipper inn mennesker fra andre kulturer. Noen vil vel argumentere for at det "beriker" vår egen kultur, eller at vi utvikler denne, men jeg liker norsk kultur som den er. 17. mai, ski, hytte, Prøysen, Melkesjokolade, gamle tradisjoner og en morsom, kald og tilbakeholden personlighet i offentligheten er vel noe av det som er mest norsk for meg. Likte det du skrev mht til norsk kultur,Alf Prøysen er virkelig enestående! Det er ikke lett å godta alt nå,mht kaoset med flyktningene. Folk blir redde og mistenksomme,og jeg forstår det fordi de får ikke info nok! Alf Prøysen var en meget klok mann!
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2015 #56 Skrevet 13. september 2015 (endret) Dimmu Borgir for og nevne det største og beste Ok,Jeg trodde det var Death metal jeg,ikke heavy? Ja,de gjør bragder:-) Endret 13. september 2015 av Blomsterert
Gothminister Skrevet 13. september 2015 #57 Skrevet 13. september 2015 Ok,Jeg trodde det var Death metal jeg,ikke heavy? Ja,de gjør bragder:-) Det er Black Metal
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2015 #58 Skrevet 13. september 2015 (endret) Det er Black Metal Ok.De er bra de,en helt enorm vokalistprestasjon Var på Black metal konsert i fjor,noe av det bedre. Nerdene som samles og de hat er det:-D For noen folk,og de sa: tenk deg da,de sitter asosiale på sitt rom tjuefire timer i døgnet,og så samles de til noe sånt.Et ikke rart de blir dizzy i hue: -D Beste folka lever:-D Og de leverer,spesielt vokalt,helt rått: -) Endret 13. september 2015 av Blomsterert
PeeWee Skrevet 13. september 2015 #59 Skrevet 13. september 2015 Synes ikke du viser til annet en dine subjektive meninger jeg. Det er greit det altså. Det er en praktisk konsekvens av eiendomsretten. Et kjernekonsept med liberalismen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå