Gå til innhold

Er god stil viktig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg glemte å legge til min forrige kommentar at; stil kan jo også være med å definere en person, så ved et første inntrykk så er jeg opptatt av at stilen skal være som en type "person" jeg kan like. Er det for eksempel frakk og seilsko , som er stikk motsatt av meg, men helt ok stilmessig, så vil jeg nok tenke at jeg har for lite til felles med denne personen ut fra klærne hans, slik han kan definere meg i mine hippie klær.

Anonymous poster hash: cdbf6...8c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyst til å utdype litt? Blir nysgjerrig på hva slags hobbyer jeg har. :P

Nei du vet... spreke joggesko - jogger, vans - skater, skinnsandaler - altfor seriøs kunstner (driver gjerne med oljemaleri i jordtoner og er veldig opphengt i det virkelighetsnære, drikker vin til frokost, garantert), converse - litt sprekere kunsnter med moderne vri, joggesko med velllldig mange forskjellige mønstre og farger - syklist med mangel på respekt for andre, nike - tagger. HELT seriøst :Nikke:

Neida, men jeg legger ofte merke til menn med sko som likner det jeg selv går med, og går litt utifra at man kanskje har noe til felles, selv om man egentlig sikkert ikke har det. I visse tilfeller er det jo ganske enkelt å gjette også... slitne skatesko er jo lett lesbare.

Anonymous poster hash: 671b4...138

• Liker 1
Skrevet

Jeg glemte å legge til min forrige kommentar at; stil kan jo også være med å definere en person, så ved et første inntrykk så er jeg opptatt av at stilen skal være som en type "person" jeg kan like. Er det for eksempel frakk og seilsko , som er stikk motsatt av meg, men helt ok stilmessig, så vil jeg nok tenke at jeg har for lite til felles med denne personen ut fra klærne hans, slik han kan definere meg i mine hippie klær.

Anonymous poster hash: cdbf6...8c9

Dette.

Anonymous poster hash: 42f7b...cad

Skrevet

Klær blir vel viktigere om det er en mann jeg ikke liker 100% godt i utgangspunktet, men som mange sier en det viktigste at man er ren og pen.

Han jeg er sammen med hadde på seg utrolig fine klær første gangen jeg møtte han. Gjennomført og klassisk uten at det ble for mye, men oppdaget etterhvert at mannen ikke eier stil. 😂 Han klarer rett og slett ikke å kombinere et greit antrekk, og det er morsomt for han har bare dyre kvalitetsklær. Synes det er festlig for han er så jævlig sexy og har så veltrent kropp, men klesstil? Nei, det har han ikke. Har ikke giddet å si noe for jeg synes han er litt søt når han har null kontroll.

Anonymous poster hash: bacf4...11e

Skrevet

Jeg faller ofte for en spesiell stil, som mange ikke nødvendigvis vil anse som en 'god' stil. Det kommer jo helt an på hva slags livsstil man lever. Personlig synes jeg dress og slips blir altfor mye til hverdags. Men jeg vet også innerst inne at jeg kunne falt pladask for en i dress og sneakers, så ja... Hva er egentlig god stil. Det enkle er uansett ofte det beste, vil jeg si. Anonymous poster hash: 671b4...138

har noen joggesko til dress?
  • Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Er stil viktig ?

Anonymkode: b0c64...8ce

Skrevet

Hva sier dere damer, betyr stil noe for dere?

Anonymkode: b0c64...8ce

Skrevet

Nei du vet... spreke joggesko - jogger, vans - skater, skinnsandaler - altfor seriøs kunstner (driver gjerne med oljemaleri i jordtoner og er veldig opphengt i det virkelighetsnære, drikker vin til frokost, garantert), converse - litt sprekere kunsnter med moderne vri, joggesko med velllldig mange forskjellige mønstre og farger - syklist med mangel på respekt for andre, nike - tagger. HELT seriøst :Nikke:

Neida, men jeg legger ofte merke til menn med sko som likner det jeg selv går med, og går litt utifra at man kanskje har noe til felles, selv om man egentlig sikkert ikke har det. I visse tilfeller er det jo ganske enkelt å gjette også... slitne skatesko er jo lett lesbare.

Anonymous poster hash: 671b4...138

Så... Hva sier slitne skatesko deg? Ble bare nysgjerrig.

Jeg er jente altså, og vil si at jeg har en klassisk klesstil, men gutten jeg har falt for går ofte med vans og skatesko. Hva betyr det??? :O

Anonymkode: 6edaa...994

Skrevet

Klær blir vel viktigere om det er en mann jeg ikke liker 100% godt i utgangspunktet, men som mange sier en det viktigste at man er ren og pen.

Han jeg er sammen med hadde på seg utrolig fine klær første gangen jeg møtte han. Gjennomført og klassisk uten at det ble for mye, men oppdaget etterhvert at mannen ikke eier stil. 😂 Han klarer rett og slett ikke å kombinere et greit antrekk, og det er morsomt for han har bare dyre kvalitetsklær. Synes det er festlig for han er så jævlig sexy og har så veltrent kropp, men klesstil? Nei, det har han ikke. Har ikke giddet å si noe for jeg synes han er litt søt når han har null kontroll.

Anonymous poster hash: bacf4...11e

Føler du traff ganske godt her. Er det en mann du har falt for, betyr ikke klesstilen så mye. Jeg har falt for en mann som ikke har den klesstilen jeg vanligvis syns er fin, men aaalt han har på seg, ser bra ut i mine øyne ;)

Anonymkode: 6edaa...994

Gjest Blomsterert
Skrevet

Bryr dere damer dere mye om hvilke klær vi gutter har på oss? 

Hittil har jeg kledd meg normalt, gjerne slitne t-skjorte (men flotte) for eksempel.

Nå derimot, tenker jeg å bruke en del penger på å å fornye klesskapet. Har ikke gjort det på mange år egentlig!

Anonymous poster hash: 54af8...cd7

Det betyr noe for meg.Liker at de forstår hva de kler,og de må gjerne skille seg litt ut fra mengden.

Skrevet

Har etterhvert innsett at stil og klessmak betyr litt mer for meg enn jeg hadde trodd. Jeg liker at menn tør å være litt kreative i klesveien også, og bryr seg om hvordan de ser ut. De trenger ikke ta den helt ut, klær og sko som matcher og som passer i snitt og fasong er nok. Litt stylingtips for håret fra frisøren så er vi i mål. Det viktigste er at de kler seg i klær de liker og som gjenspeiler personligheten. 

Anonymkode: ca7ec...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...