Gå til innhold

Er god stil viktig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bryr dere damer dere mye om hvilke klær vi gutter har på oss? 

 

Hittil har jeg kledd meg normalt, gjerne slitne t-skjorte (men flotte) for eksempel.

 

Nå derimot, tenker jeg å bruke en del penger på å å fornye klesskapet. Har ikke gjort det på mange år egentlig!



Anonymous poster hash: 54af8...cd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge klærne sitter pent på, er hele og rene, og matcher sånn nogenlunde, så er det greit nok det.

Anonymous poster hash: 10e41...cac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke lyve og si at stil ikke er viktig - men det er langt ifra det viktigste. Passform og utseende ditt har mye å si for om det ser bra ut (kan dra deg både opp og ned i om helheten ser bra ut), men du må selv føle deg vel i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge klærne sitter pent på, er hele og rene, og matcher sånn nogenlunde, så er det greit nok det.

Anonymous poster hash: 10e41...cac

 

Det kan jo gå lenge mellom hver gang de vaskes... Men de lukter jo ikke heller (!)

 

Men jeg skal bli flinkere på dette! 

Anonymous poster hash: 54af8...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det kan jo gå lenge mellom hver gang de vaskes... Men de lukter jo ikke heller (!)

 

Men jeg skal bli flinkere på dette! 

Anonymous poster hash: 54af8...cd7

 

Det var en illevarslende kommentar fra deg. Du kjenner sjeldent din egen lukt, så man kan anta det lukter innestengt av dine klær. Den "gammelmannslukta" mange som vasker sine klær, og sitt sengetøy, sjeldent, er turn-off.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Honeyblossom

Det er ikke avgjørende (med mindre du kler deg som en slask), men et stort pluss om du vet å kle deg nogenlunde pent og riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller ofte for en spesiell stil, som mange ikke nødvendigvis vil anse som en 'god' stil. Det kommer jo helt an på hva slags livsstil man lever. Personlig synes jeg dress og slips blir altfor mye til hverdags. Men jeg vet også innerst inne at jeg kunne falt pladask for en i dress og sneakers, så ja... Hva er egentlig god stil. Det enkle er uansett ofte det beste, vil jeg si.



Anonymous poster hash: 671b4...138
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg faller ofte for en spesiell stil, som mange ikke nødvendigvis vil anse som en 'god' stil. Det kommer jo helt an på hva slags livsstil man lever. Personlig synes jeg dress og slips blir altfor mye til hverdags. Men jeg vet også innerst inne at jeg kunne falt pladask for en i dress og sneakers, så ja... Hva er egentlig god stil. Det enkle er uansett ofte det beste, vil jeg si.

Anonymous poster hash: 671b4...138

 

 

bra! 

Anonymous poster hash: 54af8...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen andre sier; så lenge klærne(også sko) er hele og rene og sånn nogenlunde matchet så gir ikke det minus i boken. Men om en mann har litt stil gir derimot et pluss i min bok:P



Anonymous poster hash: 2bb4f...690
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en skikkelig dårlig stil, sånn at jeg skjems av deg på gata er det krise.

Har du en veldig god stil og er velkledd er det pluss i boka!

Alt mellom er ok og ikke-avgjørende.



Anonymous poster hash: 506f5...2de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo noe av det første jeg legger merke til. Føler ofte at stilen gjenspeiler personligheten til personen, som da ofte fører til at jeg enten synes personen er kjekk eller ikke (grunnet på mine antagelser om personligheten). Men når jeg først har bitt kjent me fyren synes jeg ikke stilen er viktig. 



Anonymous poster hash: 07ac6...337
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser dere på hvilke sko vi gutta bruker?

Anonymous poster hash: 54af8...cd7

 

 Jeg gjør det, kanskje ofte litt ubevisst. Men føler at det gir en liten indikasjon på hva slags interesser og hobbyer en har.

Anonymous poster hash: 671b4...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stil er en viktig del av førsteinntrykket, og derfor viktig for hvem og hvor mange som ønsker å bruke tid til å bli bedre kjent med deg.

 

Slitne t-skjorter er aldri stilige. Ellers kan stilige t-skjorter og velsittende olabukser være veldig fint. Men det må være nyvasket. Uten lukt, uten flekker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stil er en viktig del av førsteinntrykket, og derfor viktig for hvem og hvor mange som ønsker å bruke tid til å bli bedre kjent med deg.

 

Slitne t-skjorter er aldri stilige. Ellers kan stilige t-skjorter og velsittende olabukser være veldig fint. Men det må være nyvasket. Uten lukt, uten flekker.

 

Akkurat som mamma har sagt: "der er en flekk" du kan ikke bruke den skjorte for eksempel. Ja, jeg ser det nå...

Anonymous poster hash: 54af8...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig. Merke bryr meg ingenting. Så lenge man ser ok/normal ut i klærne så er man innafor hos meg. Legger egentlig ikke spesielt godt merke til klær, men klart om buksa er brun av møkk nedover låra og bena og t skjorta en gjenganger med hull i og blussen farge så er det ikke delikat.

Hvis du skal kjøpe deg nytt klesskap så anbefaler jeg deg å først bruke ett og ett plagg av de du har hjemme, sånn at du får se deg selv med alle klestypene du har. Kanskje innser du at noe du ikke har brukt på evigheter faktisk ser litt kult ut, og får litt mere å gå ut i fra når du skal handle. Skiftet selv klesskap for to år siden og endte opp med mye bomkjøp siden jeg handlet for "hele året" på kort tid, så det er mye smartere å handle litt og litt ettersom sesong og mote og "finne sin egen stil smaken" forandrer seg jo mere du blir oppservant og interessert i klær.



Anonymous poster hash: cdbf6...8c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en greie for sko på menn. Gjerne slike klassiske adidas-sko med tre striper til hverdags. Datet en fyr som sikkert hadde 10 par i ulike farger og materiale. Og han hadde store føtter, og en særdeles fin gange. Men ellers var klesstilen ok bare.

Liker også menn i pene skinnsko til dress. Men strengt tatt synes jeg jeans som sitter skikkelig og en utvasket t-skjorte er vel så sexy som dress.

Men har du kjipe sko får du faktisk ingen 2.date med meg.

Anonymous poster hash: 2cc10...a26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Jeg gjør det, kanskje ofte litt ubevisst. Men føler at det gir en liten indikasjon på hva slags interesser og hobbyer en har.

Anonymous poster hash: 671b4...138

 

 

Lyst til å utdype litt? Blir nysgjerrig på hva slags hobbyer jeg har. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...