Gå til innhold

Hva skal du ha til middag idag?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Husker det var en sånn tråd her inne forleden og det var morsomt å lese hva andre spiste til middag :)

Hva skal dere spise idag??

Vi skal spise lasagne med salat og baguetter til.

Jeg lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får se, men jeg har skikkelig lyst på grønnsaksuppe (type hjemmelaget).

Spørs om dette går gjennom da.. ikke akkurat "mat for menn".

Får i såfall kjøpr en Grandiosa i tillegg!

Andre alternativer er:

Ostesmørbrød

Lapskaus

Karbonader og Potetmos

Det må være noe enkelt i alle fall. Greit at det må koke en stund, men jeg står ikke og henger over grytene en hel ettermiddag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Jeg aner ikke hva jeg skal spise til middag idag. Min søster ringte nettopp, hun ville spandere middag på meg på resturant idag, :D bare fordi jeg er meg.

Hipp hurra, da kan jeg velge akkurat hva jeg vil, og jeg slipper å lage det selv :hoho: )

Takk kjære søster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekaker med kokte poteter og stekt flesk, og ertesuppe (fra pose :D )ved siden av..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandix

Stekte kyllingfileter marinert i olje, sitron, hvitløk og basilikum + råstekte poteter og basilikumsaus.

Dessert: Jordbær i småbiter, dekka av stivpiska krem + tynne kiwiskiver og en god dæsj flytende honning over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Tenkte jeg skulle gjøre det enkelt i dag, siden jeg er sjuk og ikek orker å stelle istand svære greiene...

Kjøper en hermetikkboks med Trøndersodd på butikken.... Det er jo faktisk GODT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klips.

Havner stadig på café for tiden, men i dag blir det nok superlettvint mat hjemme: koker ris, steker fiskekaker (sånne svære gode fra fiskebutikken) og heller en saus fra glass over (mørk sursøt denne gang)

m-m-m :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vet jeg ikke...

Men i går hadde vi en av våre favorittretter for tiden, nemlig koteletter i fløte/tomatsaus. Mmmm...

Ben ut nakkekoteletter - så mange du ønsker - og stek dem på begge sider.

Legg kotelettene som "takstein" i ildfast form. Løk- og tomatringer mellom og oppå.

Så lager du saus av fløte og litt tomatpurè, ha gjerne i en dæsj crême fraiche, salt og pepper og en teskje sukker. Visp dette sammen, og hell det over kotelettene. Dryss over revet ost.

Stekes ved 225 grader til osten er gyllen, 20-30min. Serveres med hjemmelaget potetstappe!

:roll: Dette var jo ikke svar på spørsmålet, egentlig, men jeg ville bare gi et godt tips!!!

God middag, uansett hva dere skal spise!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sånn burrito med kylling, salat og dressing. Hadde vært sunt, hadde det ikke vært for dressingen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...