AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #1 Del Skrevet 10. september 2015 For min del blir nok høstens høydepunkter Empire (23/9) og American Horror Story (7/10). Hva med dere andre? Anonymous poster hash: 19279...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 11. september 2015 #2 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Ser fram til fjerde sesong av vikings En som lurte meg til å se den, så ble jeg hekta. Ellers fulgte jeg med på resurrection, men vet ikke når den kommer igjen. Eller har den kommet? Nyinnspilling av Twin Peaks neste år ser jeg frem til. Likte den gamle og håper den nye er like bra. Endret 11. september 2015 av wintergirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #3 Del Skrevet 11. september 2015 Arrow og shameless. Anonymous poster hash: bade3...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 11. september 2015 #4 Del Skrevet 11. september 2015 Homeland og fargo!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 11. september 2015 #5 Del Skrevet 11. september 2015 Ser fram til fjerde sesong av vikings En som lurte meg til å se den, så ble jeg hekta. Ellers fulgte jeg med på resurrection, men vet ikke når den kommer igjen. Eller har den kommet? Nyinnspilling av Twin Peaks neste år ser jeg frem til. Likte den gamle og håper den nye er like bra. Resurrection ble kansellert... Hvis det er samme programmet jeg så på (den gutten og andre 'døde' som kom tilbake osv) så fortsetter ikke den. Det er skikkelig trist, for den serien hadde faktisk potensiale. Dessverre betyr seertall mer enn noe annet, selv om tusenvis av mennesker syns den var bra. Ellers gleder jeg meg til The walking dead! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 11. september 2015 #6 Del Skrevet 11. september 2015 Jane the virgin :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 11. september 2015 #7 Del Skrevet 11. september 2015 Supernatural The Vampire Diaries The Originals Og Blacklist selvfølgelig... Og Haven... (hmmm... jeg ser mye serier, ja... det er sikkert flere som kommer igjen som jeg følger med på også...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #8 Del Skrevet 11. september 2015 The walking dead, american horror story, fargo, vampire diaries og greys anatomy! Anonymous poster hash: a0386...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 11. september 2015 #9 Del Skrevet 11. september 2015 Resurrection ble kansellert... Hvis det er samme programmet jeg så på (den gutten og andre 'døde' som kom tilbake osv) så fortsetter ikke den. Det er skikkelig trist, for den serien hadde faktisk potensiale. Dessverre betyr seertall mer enn noe annet, selv om tusenvis av mennesker syns den var bra. Ellers gleder jeg meg til The walking dead! :D Jepp, det er den jeg tenkte på. Søren og! Ja, ja. Den var bra den. Walking dead har jeg kommet ut av. For prøve å se gjennom den igjen da. Faktisk bra serie det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 11. september 2015 #10 Del Skrevet 11. september 2015 Supernatural The Vampire Diaries The Originals Og Blacklist selvfølgelig... Og Haven... (hmmm... jeg ser mye serier, ja... det er sikkert flere som kommer igjen som jeg følger med på også...) Haven er også en bra serie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daario Naharis Skrevet 11. september 2015 #11 Del Skrevet 11. september 2015 Supernatural og Game of Thrones Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hockeyfrue Skrevet 11. september 2015 #12 Del Skrevet 11. september 2015 The Blacklist og Game of Thrones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gemelo Skrevet 11. september 2015 #13 Del Skrevet 11. september 2015 AHS, the knick og the blacklist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludopluto Skrevet 11. september 2015 #14 Del Skrevet 11. september 2015 Homeland! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emelisse Skrevet 11. september 2015 #15 Del Skrevet 11. september 2015 The Big Bang Theory! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 11. september 2015 #16 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Åh, det er mange! Fortsatt 2 uker til samtlige begynner, men føles som en evighet. Listen er slik foreløpig: Once upon a time (28/9) Big bang theory (22/9) South Park (17/9) Simpsons (28/9) Muppets (23/9) Agents of Shield (30/9) iZombie (7/10) Bones (2/10) Walking Dead (originalen) (12/10) (Supergirl) (27/10) (får se om jeg gidder å se på den, spørs om den blir typisk jente-serie eller rettet mot menn også) Endret 11. september 2015 av Devilheart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skravlus Skrevet 11. september 2015 #17 Del Skrevet 11. september 2015 Litt blanda drops: Solsidan Downton Abbey Fargo Bloodline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 11. september 2015 #18 Del Skrevet 11. september 2015 Ser fram til fjerde sesong av vikings En som lurte meg til å se den, så ble jeg hekta. Ellers fulgte jeg med på resurrection, men vet ikke når den kommer igjen. Eller har den kommet? Nyinnspilling av Twin Peaks neste år ser jeg frem til. Likte den gamle og håper den nye er like bra.resurrection var kjempespennende, men tror det er kansellert. Men er det nyinnspilling av twin peaks? Trodde det var fortsettelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 11. september 2015 #19 Del Skrevet 11. september 2015 Jeg har ingen serier jeg venter på, men nå fikk jeg jo mange tips! Tusen takk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 11. september 2015 #20 Del Skrevet 11. september 2015 Ble ressurection kansellert? Snakker her om ting som går på tv i Norge. Revolution! I kveld med Ylvis LIVE Criminal Minds Stalker The whispers (som jeg tror bare er midlertidig pausa pga at vi ligger tett på usa her) Under the dome The bachelorette Åh, det er mange! Fortsatt 2 uker til samtlige begynner, men føles som en evighet. Listen er slik foreløpig: Once upon a time (28/9) Big bang theory (22/9) South Park (17/9) Simpsons (28/9) Muppets (23/9) Agents of Shield (30/9) iZombie (7/10) Bones (2/10) Walking Dead (originalen) (12/10) (Supergirl) (27/10) (får se om jeg gidder å se på den, spørs om den blir typisk jente-serie eller rettet mot menn også) Er datoene dine når det kommer til Norge eller på amerikansk tv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå