lovedrug Skrevet 11. september 2015 #21 Skrevet 11. september 2015 American horrorstory og the blacklist
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #23 Skrevet 11. september 2015 Hotel Cæsar har begynt igjen. Da er mitt tv-liv komplett. Anonymous poster hash: 2c32b...e71
Devilheart Skrevet 11. september 2015 #24 Skrevet 11. september 2015 (endret) Ble ressurection kansellert? Snakker her om ting som går på tv i Norge. Revolution! I kveld med Ylvis LIVE Criminal Minds Stalker The whispers (som jeg tror bare er midlertidig pausa pga at vi ligger tett på usa her) Under the dome The bachelorette Er datoene dine når det kommer til Norge eller på amerikansk tv? ^^Er amerikans sendetid. Men rettere sagt når episodene blir tilgjengelig for "offline viewing" for oss over dammen. Endret 11. september 2015 av Devilheart
Titania Skrevet 11. september 2015 #25 Skrevet 11. september 2015 Ble ressurection kansellert? Snakker her om ting som går på tv i Norge. Revolution! I kveld med Ylvis LIVE Criminal Minds Stalker The whispers (som jeg tror bare er midlertidig pausa pga at vi ligger tett på usa her) Under the dome The bachelorette Er datoene dine når det kommer til Norge eller på amerikansk tv? Stalker sesong 2 er kansellert 1
Rainbow Skrevet 11. september 2015 #26 Skrevet 11. september 2015 Neimen i helvete til kansellering daaaaa! Sånn som Harry's Law, som hadde masse seere, og som var veldig populær, men det var for få seere i riktig aldersgruppe - de unge - de reklamen var rettet mot. Så *poof* kul serie. 1
Titania Skrevet 11. september 2015 #27 Skrevet 11. september 2015 Stalker ble først bekreftet ny sesong, før den ble avlyst allikevel... Selv gleder jeg meg til Grey´s anatomy The flash Saving Hope Big Bang Theory 2 broke girls Og er litt spent på chicago medic (eller hva den skulle hete :D )
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #28 Skrevet 11. september 2015 Game of Thrones, bare GoT. Anonymous poster hash: ed3dd...f3d 1
wintergirl Skrevet 11. september 2015 #29 Skrevet 11. september 2015 resurrection var kjempespennende, men tror det er kansellert. Men er det nyinnspilling av twin peaks? Trodde det var fortsettelse Ja, det er fortsettelse. Tenkte mer på at serien er ny Håper den blir bra, men har hørt at David Lynch ikke skal være med på denne. Han er jo the man!😊
Gjest Emera Skrevet 11. september 2015 #31 Skrevet 11. september 2015 Downton Abbey The Bachelorette/Bachelor in Paradise. Det er da alvor så lenge den australske utgaven varer denne gangen!
Polly Ester Skrevet 11. september 2015 #33 Skrevet 11. september 2015 Ble ressurection kansellert? Snakker her om ting som går på tv i Norge. Revolution! I kveld med Ylvis LIVE Criminal Minds Stalker The whispers (som jeg tror bare er midlertidig pausa pga at vi ligger tett på usa her) Under the dome The bachelorette Er datoene dine når det kommer til Norge eller på amerikansk tv? Synd at sesong 3 av Under The Dome aldri blir noe av... så den siste episoden i dag. Jeg ser at det er flere serier jeg følger med på som jeg gleder meg til etter å ha lest flere svar etter at jeg la ut mitt innlegg tidligere... hehehe 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #34 Skrevet 11. september 2015 Synd at sesong 3 av Under The Dome aldri blir noe av... så den siste episoden i dag. Jeg ser at det er flere serier jeg følger med på som jeg gleder meg til etter å ha lest flere svar etter at jeg la ut mitt innlegg tidligere... hehehe Du mener vel sesong 4? Anonymous poster hash: a0386...0fd
Polly Ester Skrevet 11. september 2015 #35 Skrevet 11. september 2015 Du mener vel sesong 4? Anonymous poster hash: a0386...0fd Ja, selvfølgelig mener jeg sesong 4
AnonymBruker 42 Skrevet 11. september 2015 #36 Skrevet 11. september 2015 (endret) Gleder meg til : Broen, Fargo, Better Call Saul, Homeland, Throne of Games og Allways Sunny. Spent på, og håper sesong 2 blir bedre : Dare Devil og Mr.Robot Har sikker glemt noen jeg gleder meg til, men når de dukker opp så blir det en bonus Edit : Håper True Detective får en 3. sesong! Da gleder jeg meg til den også! Edit Nr.2 : Narcos Endret 12. september 2015 av Beeblebrox
SillyFlamingo Skrevet 11. september 2015 #37 Skrevet 11. september 2015 House of cards, Vikings og Better call Saul 1
Søgni Skrevet 11. september 2015 #38 Skrevet 11. september 2015 Akkurat nå gleder jeg meg mest til Broen, og er veldig spent på hvordan det blir nå som Martin er ute av serien. Game of Thrones gleder jeg meg også til, men det har jeg fortrengt, siden det er hundre år til.
Rainbow Skrevet 12. september 2015 #39 Skrevet 12. september 2015 Synd at sesong 3 av Under The Dome aldri blir noe av... så den siste episoden i dag. Jeg ser at det er flere serier jeg følger med på som jeg gleder meg til etter å ha lest flere svar etter at jeg la ut mitt innlegg tidligere... hehehe Svarer etter å ha lest du mente sesong fire. Jeg har ikke sett sesong tre ennå, venter på at den skal komme på tv. Søkte på nett der det sto at det skal gå på mandagsnatta, men ingen andre tv-guider enn den på se.no er enige.. Egentlig syns jeg den serien tapte seg litt i sesong to, men jeg ser alltid en serie ferdig når jeg har sett mye mye av den! Som minner meg på at jeg også gleder meg til Blue Bloods!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå