Gå til innhold

Skrevet med en kar hver dag over 1 måned

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Fordi han er en mann :)

Mannen bør ta initiativ.

Har aldri opplevd en mann på dating sider som ikke tar initiativ til treff.Selv de mest sjenerte jeg har møtt har gjort det.

Anonymous poster hash: dbf5d...a9f

Greit nok det, jeg er ikke helt uenig, men det betyr ikke da samme som at damene må være totalt tiltaksløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være kjekt å kunne skjule seg bak tradisjonelle kjønnsroller når man ikke tør eller gidder å ta initiativet.

Anonymous poster hash: 6d905...f10

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han er en mann :)Mannen bør ta initiativ. Har aldri opplevd en mann på dating sider som ikke tar initiativ til treff.Selv de mest sjenerte jeg har møtt har gjort det. Anonymous poster hash: dbf5d...a9f

Nei det BØR han ikke. Og det er ikke sikkert han sitter å har samme oppfattning som deg ang hvem som bør invitere først. Så da kan du jo bare sitte der da, passiv og vente på at ting skal bli servert deg i fanget.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.Nei har vært på ferie.

NB! Ikke jeg som har svart dette, men en annen moroklump. 

TS

Anonymous poster hash: b55f9...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NB! Ikke jeg som har svart dette, men en annen moroklump. 

TS

Herregud, jeg følger ikke med :) Var visst svar til noen andre dette. Glem det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt i samme båt som deg TS.

Har hatt kontakt med en fyr i litt over 1 uke (var han som kontaktet meg).Vi skriver til hverandre annenhver dag.Han skriver ganske lange meldinger men han har enda ikke spurt om å treffe meg.

Kanskje han har noe å skjule?

TS:

Er han sjenert er det kanskje derfor han ikke har spurt.Og hvis han har vært i byen din men ikke sa noe før etterpå tror jeg det er bare for å teste reaksjonen din.Se om du blir fornærmet eller er likeglad til at han har vært der uten å foreslå å møtes.Enkelte mennesker er jo bare sånn :(

Vi også skriver MASSE meldinger, og han skriver oppfølgningsmeldinger til meg om jeg ikke har svart på noen timer/dager. Han spør meg om livet mitt, og virker egentlig ganske interessert, men jeg har jo tatt feil før ;) Gir meg litt komplimenter i ny og ne, og aldri noe sexprat/hinting til det. Tonen er lett og ledig. Så gudene vet hvorfor. Men jeg vet fra før pga våre felles kjente at han er over gjennomsnittet sjenert når det kommer til jenter. Så jeg får bare ta motet til meg her kanksje. Selv om det ikke er veldig likt meg :/ Og takk for litt mer positivt svar enn hvordan tråden startet ;)

Har det sånn selv. Har blitt kjent med en håndfull jenter via Tinder og OkCupid, noen som jeg fortsatt snakker med etter én, to og tolv måneder, men aldri har truffet. Det falt seg liksom ikke sånn, ingen tok initiativ, jeg er usikker, kanskje hun er og. Føles vel litt rart å spørre nå.

Men ærlig talt. Ikke vær redd for virke for gira. Fyren skal være rimelig spesiell om han oppfatter oppriktighet og interesse negativt.

Tull, hun sier jo at han er sjenert og er kanskje redd for å ta initiativ uten å vite hvor han har ts. Han snakker nok ikke med så mange andre om dere snakker sammen hver dag, så han er nok redd for å miste deg. Syntes du burde ta styringen, før dere går lei.

Anonymous poster hash: c6d2b...ce7

Takk for sparket bak!

Spør ham. Ikke her inne. Det blir du bare deppa av.

Anonymous poster hash: e2d18...2e0

Det kan du trygt si jeg bli i går... Men heldigvis kom det litt mer givende svar i dag. Tusen takk for råd. Skal spørre han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er han?

Jeg skrev med eksen i tre måneder uten at vi møttes. Da sa jeg til slutt at nå skal vi treffes, hvis ikke gidder jeg ikke skrive mer. Da kom han på besøk, og vi ble sammen.

Anonymous poster hash: f1def...d1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er han?

Jeg skrev med eksen i tre måneder uten at vi møttes. Da sa jeg til slutt at nå skal vi treffes, hvis ikke gidder jeg ikke skrive mer. Da kom han på besøk, og vi ble sammen.

Anonymous poster hash: f1def...d1b

32:/ Men! Nå skrev jeg en mld til han i stad, og han spurte faktisk om jeg ville møte han nå på mandag(vi er lærere begge to og har fri på mandag)  :fnise: Forslag til hva vi kan gjøre!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikke paraplydrinker. Kan være det hjelper litt om han er sjenert.

Er det deg Okapi? Er ikke du 32? :fnise:

Anonymous poster hash: df47f...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..uten noe som helst form for tegn til at vi skal møtes. Lurer på hva greia er. Han er sjenert, jeg er sjenert. Har vært småhinting om at jeg må komme å besøke byen hans(han bor et stykke unna), men ingenting direkte.  Vi har møtt hverandre gjennom felles venner for et par siden,og ikke snakket sammen siden det, inntil vi fant hverandre på Sukker.  Er rådløs her. Vil ikke virke for gira heller.  Vet det er lite info og vanskelig for dere å si noe. Trenger kanskje bare et spark bak  Anonymous poster hash: b55f9...74d

Snakket med en fyr på nettet hver dag i fem måneder før jeg møtte han. Vi var begge sjenert, men tror han var litt mer enn meg på den tiden. Jeg respekterte det og tilslutt så ble det bare naturlig å møtes.. Vi har vært sammen i nesten tre år nå og skal gifte oss til sommeren :) noen ting er hvert å vente på :) For meg var det han og du må nesten kjenne litt på det selv ut i fra hvordan kjemien er mellom dere i brevene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en fyr på nettet hver dag i fem måneder før jeg møtte han. Vi var begge sjenert, men tror han var litt mer enn meg på den tiden. Jeg respekterte det og tilslutt så ble det bare naturlig å møtes.. Vi har vært sammen i nesten tre år nå og skal gifte oss til sommeren :) noen ting er hvert å vente på :) For meg var det han og du må nesten kjenne litt på det selv ut i fra hvordan kjemien er mellom dere i brevene :)

Så koselig at det ble dere til slutt :) 

Kjenner jeg gruer meg litt nå som han faktisk har spurt meg hva vi skal gjøre :/ Kleint om det ikke blir kjemi, om vi ikke har noe å prate osv osv. Og enten må han besøke meg eller jeg han, siden vi bor i ulike byer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikke paraplydrinker. Kan være det hjelper litt om han er sjenert.

Så at svaret jeg skrev til deg forsvant i stad. Men ta litt insj du og ;) Vedder på at mange av jentene venter på at du skal hoppe i det, sånn som jeg har gjort med han her. Men nå tok jeg det første skrittet, og kan  virke som det gjorde susen. Selv om det nå skremmer, begynner å lure på om det er lurt at vi møtes i hele tatt :P Paraplydrinker kunne vært noe, men hvor? Han til meg, jeg til han? Hvor møtes? Gruuer meg :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kom han på besøk. Men herregud så dum jeg følte meg :( Ble en helt annen person. Så utrolig sjenert, stamma, var ikke meg selv rett og slett. Samtalen fløyt ikke og var noe påtvunget til tider. Akkurat det jeg var redd for kom til å skje. 

Problemet var også at jeg ikke var sikker på at han kom til komme, så planla ingenting før i siste lita, så det ble også ganske halvveis. 

Nå er jeg redd for at han ikke vil se meg igjen, fordi han ble skuffa over hvordan jeg var i virkeligheten(Selv om han har møtt meg før). På meldinger var jeg faktisk mer meg selv, mens jeg stivna helt da jeg møtte han :/

Vi hadde så god kjemi på meldinger, og skrev altfor lenge før vi møttes, så hadde så store forhåpninger. 

Etter jeg skrev jeg ville gjøre det godt igjen en annen gang, skrev han først at det ikke gjorde noe at det ble som det ble, men noen timer senere skrev at jeg skulle få lov rette opp inntrykket ved en senere anldning. Føler han skrev det av plikt. 

Har på følelsen at dette ble siste gang jeg så han. Vondt i magen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom han på besøk. Men herregud så dum jeg følte meg :( Ble en helt annen person. Så utrolig sjenert, stamma, var ikke meg selv rett og slett. Samtalen fløyt ikke og var noe påtvunget til tider. Akkurat det jeg var redd for kom til å skje. 

Problemet var også at jeg ikke var sikker på at han kom til komme, så planla ingenting før i siste lita, så det ble også ganske halvveis. 

Nå er jeg redd for at han ikke vil se meg igjen, fordi han ble skuffa over hvordan jeg var i virkeligheten(Selv om han har møtt meg før). På meldinger var jeg faktisk mer meg selv, mens jeg stivna helt da jeg møtte han :/

Vi hadde så god kjemi på meldinger, og skrev altfor lenge før vi møttes, så hadde så store forhåpninger. 

Etter jeg skrev jeg ville gjøre det godt igjen en annen gang, skrev han først at det ikke gjorde noe at det ble som det ble, men noen timer senere skrev at jeg skulle få lov rette opp inntrykket ved en senere anldning. Føler han skrev det av plikt. 

Har på følelsen at dette ble siste gang jeg så han. Vondt i magen :(

Ikke døm deg selv for hardt.Hvis han ikke takler at stemningen blir litt "rar",noe som forøvrig er helt normalt på en første date,så synes jeg du fortjener bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke døm deg selv for hardt.Hvis han ikke takler at stemningen blir litt "rar",noe som forøvrig er helt normalt på en første date,så synes jeg du fortjener bedre.

Takk for gode ord  :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skrevet" med en kar hver dag over 1 måned"

Det høres ikke helt bra ut. :fnise:

Anonymous poster hash: e5970...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...