Gå til innhold

Skrevet med en kar hver dag over 1 måned

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..uten noe som helst form for tegn til at vi skal møtes. Lurer på hva greia er. Han er sjenert, jeg er sjenert. Har vært småhinting om at jeg må komme å besøke byen hans(han bor et stykke unna), men ingenting direkte. 

Vi har møtt hverandre gjennom felles venner for et par siden,og ikke snakket sammen siden det, inntil vi fant hverandre på Sukker. 

Er rådløs her. Vil ikke virke for gira heller. 

Vet det er lite info og vanskelig for dere å si noe. Trenger kanskje bare et spark bak 

Anonymous poster hash: b55f9...74d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..oooog her om dagen fikk jeg vite at han hadde vært i byen jeg bor uten å si noe. Han hadde vært på kurs sa han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ønsker seg en slags "brev venn" via nett.

Hva i huleste er poenget med det..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt i samme båt som deg TS.

Har hatt kontakt med en fyr i litt over 1 uke (var han som kontaktet meg).Vi skriver til hverandre annenhver dag.Han skriver ganske lange meldinger men han har enda ikke spurt om å treffe meg.

Kanskje han har noe å skjule?

TS:

Er han sjenert er det kanskje derfor han ikke har spurt.Og hvis han har vært i byen din men ikke sa noe før etterpå tror jeg det er bare for å teste reaksjonen din.Se om du blir fornærmet eller er likeglad til at han har vært der uten å foreslå å møtes.Enkelte mennesker er jo bare sånn :(

Anonymous poster hash: dbf5d...a9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt i samme båt som deg TS. Har hatt kontakt med en fyr i litt over 1 uke (var han som kontaktet meg).Vi skriver til hverandre annenhver dag.Han skriver ganske lange meldinger men han har enda ikke spurt om å treffe meg. Kanskje han har noe å skjule?  TS:Er han sjenert er det kanskje derfor han ikke har spurt.Og hvis han har vært i byen din men ikke sa noe før etterpå tror jeg det er bare for å teste reaksjonen din.Se om du blir fornærmet eller er likeglad til at han har vært der uten å foreslå å møtes.Enkelte mennesker er jo bare sånn :(   Anonymous poster hash: dbf5d...a9f

Har du spurt han om å treffes da? Om ikke du har det så har du vel noe å skjule

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spurt han om å treffes da? Om ikke du har det så har du vel noe å skjule

Haha.Nei har vært på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn selv. Har blitt kjent med en håndfull jenter via Tinder og OkCupid, noen som jeg fortsatt snakker med etter én, to og tolv måneder, men aldri har truffet. Det falt seg liksom ikke sånn, ingen tok initiativ, jeg er usikker, kanskje hun er og. Føles vel litt rart å spørre nå.

Men ærlig talt. Ikke vær redd for virke for gira. Fyren skal være rimelig spesiell om han oppfatter oppriktighet og interesse negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ikke interessert i å møte deg.

Hadde han vært det så hadde han bedt deg med ut på kaffe ellernoe i hvertfall når han var i byen.

Tull, hun sier jo at han er sjenert og er kanskje redd for å ta initiativ uten å vite hvor han har ts. Han snakker nok ikke med så mange andre om dere snakker sammen hver dag, så han er nok redd for å miste deg. Syntes du burde ta styringen, før dere går lei.

Anonymous poster hash: c6d2b...ce7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet med en fyr i 8år, aldri møttes. Ikke har vi noe behov for det heller. Blir som en venn man har på internett bare. Veldig hyggelig :) Men vi flørter ikke da, og aldri gjort det.

Anonymous poster hash: 06545...ae4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da forstår jeg heller ikke problemstillingen

Jeg tenker det etter over 1 uke med skriving frem og tilbake hadde vært normalt å foreslå at vi kan møtes når han kommer hjem fra ferie.Så vidt jeg vet kom han hjem i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det etter over 1 uke med skriving frem og tilbake hadde vært normalt å foreslå at vi kan møtes når han kommer hjem fra ferie.Så vidt jeg vet kom han hjem i går. Anonymous poster hash: dbf5d...a9f

Hvorfor i herrens navn kan ikke du gjøre det? Det ligger ikke noe mer ansvar på hans skuldre her enn dine bare fordi det er han som har vært på ferie

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i herrens navn kan ikke du gjøre det? Det ligger ikke noe mer ansvar på hans skuldre her enn dine bare fordi det er han som har vært på ferie

Fordi han er en mann :)

Mannen bør ta initiativ.

Har aldri opplevd en mann på dating sider som ikke tar initiativ til treff.Selv de mest sjenerte jeg har møtt har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...