AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Hadde dere dratt?? Hotellet er ikke så langt unna Alanya.Anonymous poster hash: 29ae8...1e1
debattanten Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Personlig ville jeg aldri bestilt tur til det møkkalandet i utgangspunktet. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Personlig ville jeg aldri bestilt tur til det møkkalandet i utgangspunktet. Å herregud! Var det spm jeg stilte??Anonymous poster hash: 29ae8...1e1 8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Nei, jeg ville ikke ha reist dit nå. Vi har vært på ferie i området der i mange år på rad og trives godt, men akkurat nå ville jeg ha vært svært skeptisk - spesielt om vi skulle ha hatt med barn. Anbefaler at du kontakter reiseselskapet for mer info. Anonymous poster hash: c5b5f...c22 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Nei, jeg ville ikke ha reist dit nå. Vi har vært på ferie i området der i mange år på rad og trives godt, men akkurat nå ville jeg ha vært svært skeptisk - spesielt om vi skulle ha hatt med barn. Anbefaler at du kontakter reiseselskapet for mer info. Anonymous poster hash: c5b5f...c22 Har gjort det allerede. Får ikke pengene tilbake eller noen ting, så lenge UD ikke fraråder å reise.Anonymous poster hash: 29ae8...1e1
WubWub Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Jeg skal også dit neste uke. Er veldig skeptisk men turen er allerede bestilt så med mindre jeg får tilbake pengene så reiser jeg ned å krysser fingrene
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Nei, reiseselskapene forholder seg såklart til UD sine råd når det gjelder å gi pengene tilbake til kundene - det skjønner jeg godt! Men uansett, jeg ville heller "tapt" pengene og blitt hjemme enn å reise til Alanyaområdet i disse dager. Anonymous poster hash: c5b5f...c22 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Nei, huff å tape 35 tusen, det har jeg ikke råd til.Anonymous poster hash: 29ae8...1e1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #9 Skrevet 9. september 2015 Men har du "råd" til å reise på ferie til et område i krise da, med opptøyer og tumulter som kan utvikle seg raskt? Anonymous poster hash: c5b5f...c22 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #10 Skrevet 9. september 2015 Nei, huff å tape 35 tusen, det har jeg ikke råd til.Anonymous poster hash: 29ae8...1e1 35tusen? Hvor mange reisende er den prisen for? Hvis det er unger med på reisen hadde jeg ikke dratt. Tenker det kanskje kan eskalere dessverre. Anonymous poster hash: 82dca...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #11 Skrevet 9. september 2015 35tusen? Hvor mange reisende er den prisen for?Hvis det er unger med på reisen hadde jeg ikke dratt. Tenker det kanskje kan eskalere dessverre. Anonymous poster hash: 82dca...ad4 2, ingen barn.Anonymous poster hash: 29ae8...1e1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #12 Skrevet 9. september 2015 Ville ikke reist uten barn heller. Anonymous poster hash: c5b5f...c22 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #13 Skrevet 9. september 2015 http://www.tv2.no/2015/09/08/nyheter/7354215 Anonymous poster hash: c5b5f...c22
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #14 Skrevet 9. september 2015 Jeg skal også til Alanya (eller Incekum) om litt over en uke og gleder meg. Nå skal vi stort sett være på et resorthotell og kommer nok ikke denne gang til å tilbringe så mye tid i sentrum, men det er helt tilfeldig. Det er ikke snakk om et land i full krise eller oppløsning, det har kun vært snakk om noen varslede demonstrasjoner som har tatt litt overhånd. Har vært i Alanya 8 ganger tidligere, også i perioder der det har vært "urolig", men har aldri vært redd. Ei venninne av meg var i Alanya for noen uker siden og var tilfeldigvis på den restauranten der det brøt ut bråk i forrige demonstrasjon. Hun hadde en flott ferie og var aldri redd, selv om det hadde vært litt ubehagelig akkurat mens det sto på og de ble truffet av tåregass Anonymous poster hash: 08cbd...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #15 Skrevet 9. september 2015 Er i Tyrkia nå . Finnes ikke redd. Skal til Alanya området i morgen og gidder ikke og være bekymret . Anonymous poster hash: 58d08...24b 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #16 Skrevet 9. september 2015 Sålenge dere kler dere fattig og konservativt går det trolig bra, men vær obs og aldri dra inn i områder med mange flyktninger, nok av videoer som viser hva som kan skje da. Hadde aldri selv dratt dit nå. Anonymous poster hash: d4176...0d9 1
reiseglad Skrevet 9. september 2015 #17 Skrevet 9. september 2015 Sålenge dere kler dere fattig og konservativt går det trolig bra, men vær obs og aldri dra inn i områder med mange flyktninger, nok av videoer som viser hva som kan skje da. Hadde aldri selv dratt dit nå. Anonymous poster hash: d4176...0d9 Hva er dette slags reiseråd? 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #18 Skrevet 9. september 2015 Sålenge dere kler dere fattig og konservativt går det trolig bra, men vær obs og aldri dra inn i områder med mange flyktninger, nok av videoer som viser hva som kan skje da. Hadde aldri selv dratt dit nå. Anonymous poster hash: d4176...0d9 Så lenge vi kler oss fattig???Anonymous poster hash: 29ae8...1e1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #19 Skrevet 9. september 2015 Jeg skal også til Alanya (eller Incekum) om litt over en uke og gleder meg. Nå skal vi stort sett være på et resorthotell og kommer nok ikke denne gang til å tilbringe så mye tid i sentrum, men det er helt tilfeldig.Det er ikke snakk om et land i full krise eller oppløsning, det har kun vært snakk om noen varslede demonstrasjoner som har tatt litt overhånd.Har vært i Alanya 8 ganger tidligere, også i perioder der det har vært "urolig", men har aldri vært redd.Ei venninne av meg var i Alanya for noen uker siden og var tilfeldigvis på den restauranten der det brøt ut bråk i forrige demonstrasjon. Hun hadde en flott ferie og var aldri redd, selv om det hadde vært litt ubehagelig akkurat mens det sto på og de ble truffet av tåregass Anonymous poster hash: 08cbd...5f7 Takk for et godt svar. Har foresten vært i Incekum, et kjempefint sted, gled deg.Anonymous poster hash: 29ae8...1e1 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #20 Skrevet 9. september 2015 Så lenge vi kler oss fattig???Anonymous poster hash: 29ae8...1e1 Jepp, ikke lurt å gå med dyre klær og klokker og vifte med nye mobiltelefoner, så slipper dere å bli ranet. Anonymous poster hash: d4176...0d9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå