AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #41 Skrevet 9. september 2015 Lønns- og brukskonto Regningskonto 50-årskonto (sparer til feiring) Feriekonto Sparekonto (setter inn det som er til overs fra brukskontoen hver måned, noe som sjelden er mer enn et par hundrelapper) Høyrentekonto Kredittkonto (kontokreditt på egen konto for oversiktens skyld) + høyrentekonto i en annen bank, da jeg fant ut at den såkalte høyrenta i banken min var latterlig lav. Har faste trekk til konto 2, 3, 4 og 6 hver lønning. Det som er igjen brukes på mat, uteliv, klær, frisør og alt annet som dukker opp. Anonymous poster hash: 46bfd...428 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #42 Skrevet 9. september 2015 Regningskonto - her kommer lønnen inn, og her betaler jeg regninger fra. Brukskonto - her har jeg stående max 10 000, og har debetkort knyttet til Høyrentekonto - bufferkontoen min Ellers sparer jeg til pensjon i eget pensjonssparefond. Anonymous poster hash: 22ff9...f5f
Crizpo Skrevet 9. september 2015 #43 Skrevet 9. september 2015 1. Bruks- og lønnskonto 2. Sparekonto 3. BSU 2. BSU 2.0 5. Boligsparekonto
-Jiinxs- Skrevet 9. september 2015 #44 Skrevet 9. september 2015 Bruks Regning Buffer Sparing BSU Vurdere å få meg en matkonto og et kort til (det skal vel være mulig?)
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #45 Skrevet 9. september 2015 Felles lønningskonto. Felles brukskonto. Noen andre brukskontoer som egentlig ikke blir brukt. BSU-konto Sparekonto til barnet. Masterkort-"konto" til mannen. Masterkort-"konto" til meg. Anonymous poster hash: dc628...844
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #46 Skrevet 9. september 2015 Bruks Regning Buffer Sparing BSU Vurdere å få meg en matkonto og et kort til (det skal vel være mulig?) bare å lage en brukskonto til det Anonymous poster hash: d9afd...389
Flyvefisken Skrevet 9. september 2015 #47 Skrevet 9. september 2015 Brukskonto Plasseringskonto Sparekonto BSU Felleskonto i en annen bank med samboer hvor vi setter inn penger til fellesutgifter
Gjest Citronella Skrevet 9. september 2015 #48 Skrevet 9. september 2015 (endret) Jeg har en brukskonto, og det der min lønn kommer inn. Min mann og jeg har en felles konto for reiser og annet. Resten er investert i fond, aksjer og eiendom. Endret 9. september 2015 av Citronella
Kraula Skrevet 10. september 2015 #49 Skrevet 10. september 2015 BSU Buffer Brukskonto Regningskonto Felles regningskonto Ventekonto (der jeg har pengene før jeg overfører til bruk/sparing).
Pengebingen Skrevet 10. september 2015 #50 Skrevet 10. september 2015 Vi har tilsammen en 14-15 kontoer. Eks har bilen egen konto, egen for helseutgifter og for kjæledyrene. Ferie spares til på egen konto. Alle disse er høyrentekontoer. Samt høyrentekontoer i andre banker, flytter pengene dit renta er høyest. I tillegg til alle de vanlige kontoene selvsagt.
-Jiinxs- Skrevet 10. september 2015 #51 Skrevet 10. september 2015 bare å lage en brukskonto til det Anonymous poster hash: d9afd...389 Det høres bra ut, da kan jeg få litt bedre oversikt over matforbruket mitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå