Gå til innhold

Fete menn og sex.

Gjest Jalileh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle
I mitt tilfelle har jeg lovet i gode og onde dager.  

Ingen vet hva fremtiden bringer, men et løfte er et løfte.

:Nikke:

Men det betyr tydeligvis ikke så mye for en del andre her inne. Derfor burde de heller ALDRI gifte seg, for en vet faktisk aldri hva som hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Sorry- men neitakk. Vil ikke bli seende ut som ei pannekake etter sexen heller... :roll:

Vel, det blir du ikke heller. Så det utsagnet ditt sier jo litt om hvor uvitende du er. Mannen også har armer. Disse kan han jo bla. brukes til å støtte seg med sånn at han slipper å ligge på deg... Forresten. Ville ikke likt det selv om mannen lå på meg uten å støtte seg opp, lettvekter eller tungvekter.... samma søren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:Nikke:

Men det betyr tydeligvis ikke så mye for en del andre her inne. Derfor burde de heller ALDRI gifte seg, for en vet faktisk aldri hva som hender.

DER sa du noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det blir du ikke heller. Så det utsagnet ditt sier jo litt om hvor uvitende du er. Mannen også har armer. Disse kan han jo bla. brukes til å støtte seg med sånn at han slipper å ligge på deg... Forresten. Ville ikke likt det selv om mannen lå på meg uten å støtte seg opp, lettvekter eller tungvekter.... samma søren

Vel, det kan være veldig tungt for en overvektig mann/dame whatever å holde seg oppe, med bare armene i løpet av en akt. Selvsagt går det an å variere stillinger, men for min del ville jeg sett på det som ett problem dersom mannen ikke kunne utføre misjonæren grunnet hans vekt. (ettersom det er min favorittstilling...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, men i utgangspunktet - nei, ville ikke hatt sex med en mann på 150 kilo. Det betyr ikke at jeg ikke ville elsket samboeren min mindre om han la på seg 70 kg, men jeg må innrømme at jeg tror det ville fått sin innvirkning på tenningen. Sier ikke at jeg ikke kunne levd med det, men det er ikke samma for meg om han er slank eller veldig overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men i utgangspunktet - nei, ville ikke hatt sex med en mann på 150 kilo. Det betyr ikke at jeg ikke ville elsket samboeren min mindre om han la på seg 70 kg, men jeg må innrømme at jeg tror det ville fått sin innvirkning på tenningen. Sier ikke at jeg ikke kunne levd med det, men det er ikke samma for meg om han er slank eller veldig overvektig.

:Nikke: Jepp, heilt enig.

Hadde elska han like mykje, men LYSTA til å ha sex med han hadde nok i ganske stor grad forsvunne..

Og det trur eg gjeld for han og. Han hadde nok ikkje hatt so veldig lyst på meg om eg var 150kg, og det forstår eg... Har ingenting å gjere med kor glad en er i den andre, men rett og slett kva en tenner på og syns er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne, som mange andre her ser det ut til, ikke tenkt meg å hatt sex med en så stor mann. Synes mannekropp er vanvitig sexy og flott, men ikke en mannekropp som "forsvinner" i flesk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje fordomsfull, men.... for min del handler det mer om personens instilling til sin egen kropp å gjøre enn de faktiske kilo og valker.

Jag hadde en bekjent som var.... ja, jeg kaller det bælfeit. Han var lat, datanerd, dusjet aldri, gikk i de samme klærne to uker i strekk (og sov i den samme t-skjorta..), luftet aldri på hybelen sin, langt mindre vasket, han stinket selv, gikk aldri ut blant folk, og samlet på tomme grandiosaesker. Jeg syntes han var frastøtende. Ubehagellig å være i nærheten av, fordi han var så feit og sjuskete. Kunne absolutt IKKE tenke meg å ha sex med han!

Men en dag bestemte kompisene hans seg for at han SKULLE være med ut! De ble med han og kjøpte klær til han, stappet fyren i dusjen og lånte ham aftershave. da jeg traff ham den kvelden, oppdaget jeg at han var en skikkelig hyggelig mann! Morsom og pratsom, med masse erfaring og reflektert. Såg kjekk ut og luktet godt! HAN kunne jeg ha hatt sex med!

Så ja, jeg kan nok ha sex med feite menn, dersom de ellers har den rette innstillingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Snuppa har helt rett. Selvsagt kommer det ann på hvordan fyren er, renslig, lukter godt og sånne ting.

Men bare for å poengtere det. Det er ikke bare fete menn og damer som kan være urenslig, lukte vondt og de tingene der. Det gjelder også tynne mennesker.

For å komme til poenget. Det er vel ikke overvekt alene som avgjør hvem man velger å gå til sengs med og velger som sin livs partner. "Omstendighetene" rundt personen er også avgjørende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda det hadde sikkert gått fint det.

Kjærsten min veier 1** han, over dobbelt så mye som meg, men han er jo deilig han og det er det flere enn meg som syns.

Han var ikke så mye mindre da vi ble sammen. Han er egentlig mest kraftig bygd (og høy) og ikke feit. Litt mage selvsagt, men ikke sånn at fettet henger. Bruker likevel xxl i gensere. '

Litt morsomt å se på bilder av oss sammen, fordi jeg er ganske liten og han ganske stor. Blir litt komisk.

Liker den store bamsen min veldig godt.

Jeg syns det er mye værre med tynne gutter.... DET hadde jeg nok ikke klart. Må være litt å ta i, gjerne sterk også. Da føler jeg meg trygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hadde DU' date=' ja du ja.....orket å ha sex med en fet mann på 150-170 kg?[/quote']

Hvor høy er han, og er jeg i såfall tiltrukket av han? Spiller tiltrekning ingen rolle lenger?

Er vi blitt et samfunn som er så blasert at folk helst skal veie minus 50 kg før vi kan vurdere å ha sex med de?

Og er vi blitt så blaserte at følelser og kjærlighet ikke lenger er viktig i valg av partner?

(Det være seksuell partner eller livspartner.)

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.

jeg synes ikke så overvektige menn er sexy.

jeg har ikke sex med menn jeg ikke synes er sexy.

sånn er det. bare kall meg overfladisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Hvis jeg hadde falt for en mann i den vektklassen, ville jeg sikkert hatt sex med ham, ja.

Hvordan er det med rødhårede menn? ORker vi å ha sex med dem? Menn med briller? Menn med stort adamseple? Menn under 60 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...