Annie Skrevet 5. oktober 2004 #61 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hadde DU' date=' ja du ja.....orket å ha sex med en fet mann på 150-170 kg?[/quote'] Det aner jeg faktisk ikke! Nå har jeg det VELDIG bra med sambo på 50 kg, men hadde han veid 200 hadde jeg elsket han like mye. Det er personen jeg elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 5. oktober 2004 #62 Del Skrevet 5. oktober 2004 Nå har jeg det VELDIG bra med sambo på 50 kg' date=' men hadde han veid 200 hadde jeg elsket han like mye. Det er personen jeg elsker.[/quote'] Mann på 50 kilo! :o Det tror jeg at jeg ville hatt problemer med. Han må være litt mann liksom. Sambo er bortimot 1,90 høy, stor og kraftig og har vel litt for mye flesk også... Han veier 110- 115 kilo. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det om han la på seg 40- 50 kilo, jeg. Vi hadde vel hatt sex allikevel, men jeg hadde nok pushet på for å få han til å gå ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2004 #63 Del Skrevet 5. oktober 2004 Eksen var kroppsbygger, nesten 1,90 høy og veide en stund 150 kg. Sambo nå er 167 høy og veier 50 kg. Men DOBBELT SÅ MYE MANN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 5. oktober 2004 #64 Del Skrevet 5. oktober 2004 Bra at du føler det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #65 Del Skrevet 6. oktober 2004 Eksen var kroppsbygger, nesten 1,90 høy og veide en stund 150 kg. Sambo nå er 167 høy og veier 50 kg. Men DOBBELT SÅ MYE MANN!!! Likevel da, han må jo være fryktelig liten? Jeg er 167 og han veier mindre enn meg.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 6. oktober 2004 #66 Del Skrevet 6. oktober 2004 hvordan i h....... kan man være mann når man veier 50kg? Mannen må jo være meeeeget spinkel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. oktober 2004 #67 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jada, han er tynn. Med den deiligste 6-pack man kan tenke seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 6. oktober 2004 #68 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jada, han er tynn. Med den deiligste 6-pack man kan tenke seg!! De fleste har six-pack når man er tynn nok... Syns ikke det er så kjekt med tynnne folk.... kjenner jo knoklene og ikke kroppen jo... Men ver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. oktober 2004 #69 Del Skrevet 6. oktober 2004 Så fint at du ikke liker sånne menn Icy!!! Da får jeg ha ham helt i fred fra deg!!! :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 6. oktober 2004 #70 Del Skrevet 6. oktober 2004 Så fint at du ikke liker sånne menn Icy!!! Da får jeg ha ham helt i fred fra deg!!! :-) :-) Ja du er heldig at jeg ikke liker han. Jeg er så deilig at selv menn som er hetrofil vil falle for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. oktober 2004 #71 Del Skrevet 6. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2004 #72 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nei, mest sannsynlig så hadde jeg ikke orket det,... Fettklumper eller muskelberg tiltrekker ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #73 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hmmm.. nå har jeg lest litt igjennom denne tråden her og blir veldig overrasket over hvilke ord som blir brukt for å beskrive overvektige... Er det ikke en smule nedsettende å kalle andre for fettberg/fleskeberg, feit og alt sånnt? Er det ikke bedre å si at folk som er overvektige er store eller frodige? Voksne mennesker må da kunne holde seg for gode til å bruke nedsettende ord om andre mennesker. Man er ikke mindre verdt om man er stor. Selv er jeg normalvektig, men har flere venner av begge kjønn som er store mennesker. Dem er ikke noe mere anderledes å være sammen med på byn eller andre steder enn de tynne vennene jeg har... Når jeg leste kommentarene her, så kom jeg til å tenke på noe jeg hørte på radioen her en en morran... Det var snakk om dårlig oppdragelse av barn. Dem manglet respekt for andre osv.. Mon tro hvor barna har det fra???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. oktober 2004 #74 Del Skrevet 7. oktober 2004 Et bra innlegg siste Gjest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. oktober 2004 #75 Del Skrevet 7. oktober 2004 enig med gjest. har problemer bare med å kalle folk tjukke jeg, store er mer normalt for meg å bruke, og jeg har venner som er større en de fleste på tjukkholmen. frodig derimot synes jeg blir feil å bruke, for meg er de større en frodig. i mine øyne er man ikke frodig når man er helsemessig farlig overvektig. da er man stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celeste Skrevet 8. oktober 2004 #76 Del Skrevet 8. oktober 2004 Nei, jeg hadde ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnsomMann26 Skrevet 9. oktober 2004 #77 Del Skrevet 9. oktober 2004 Når vi nå alt er inne på temaet i denne posten, så kan jeg jo spørre. Jeg er ikke i den vektklassen som mange skriver her. Men er 186cm og 110kg omtrent. Er en stor og kraftig kar, bred over skuldrene og store lår/legger. Men har jo en mage også. Den er ikke veldig stor, men liten er den jo ikke. Er det helt totalt turnoff liksom? Vet det ikke er den mest sexy saken i verden, men med klær på tror jeg ikke du ser så mye annet av den at jeg er en kraftig kar med litt mage. Finnes sikkert noen jenter som liker dette, men ser ut som de fleste ikke liker det. Her i Oslo ser det nå i allefall som alle er mer opphengt i kroppsideal enn andre plasser. Blir liksom mindre sosialt akseptert vist man har noen kilo for mye :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotteliten Skrevet 9. oktober 2004 #78 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ensom mann: Jeg er en helt vanlig jente på 24 år... og jeg mener at utseende er første intrykket man viser verden.... men, for meg så betyr ikke d at det må se ut som om den ble støpt i en generell form... Jeg synes egentlig alle kan være sexy på sin spesielle måte... For meg personlig er d viktigste at en mann har snille omsorgsfulle øyne, et godt humør og masse humor.. Har ikke noen forutsetninger for kropp i d hele tatt... selv om jeg jo har øyne i hodet og ser om en mann er vakker! Men som sagt en vakker man her ikke alltid et vakkert sinn,(og omvendt) og i lengden (forhold) er d for meg viktigere med andre kvaliteter som utstråling, et sterkt og vennlig sinn, ømhet men også mannlig styrke(en mann skal være mann) og humor er veldig viktig.. og ikke en kropp som ser "sånn og sånn" ut.. Jeg vet ikke hvor fokusert folk er i vår hovedstad, men her er d også ganske kroppsfiksert... Synd for dem som henger seg opp i d, for dem vil aldri bli fornøyd med d de har... :veldigsur: Må bare si at jeg er en helt vanlig jente som ser bra ut (har jeg hørt)... er ikke noen tynn badenymfe, men har former på rette staden og er fornøyd med d! Smil og vær glad for hver dag som går, så kan du se hvor mange venner du får! hihi... Ha d fint da! :-) Om du klarer å se positivt på livet og lar verden se d, har man en forutsetning for at andre også ser deg! Med glimt i øye kan man oppnå selv den største glede Hilsen fra ei jente som ikke bryr seg om kropp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #79 Del Skrevet 9. oktober 2004 Når vi nå alt er inne på temaet i denne posten' date=' så kan jeg jo spørre. Jeg er ikke i den vektklassen som mange skriver her. Men er 186cm og 110kg omtrent. Er en stor og kraftig kar, bred over skuldrene og store lår/legger. Men har jo en mage også. Den er ikke veldig stor, men liten er den jo ikke. Er det helt totalt turnoff liksom? Vet det ikke er den mest sexy saken i verden, men med klær på tror jeg ikke du ser så mye annet av den at jeg er en kraftig kar med litt mage. Finnes sikkert noen jenter som liker dette, men ser ut som de fleste ikke liker det. Her i Oslo ser det nå i allefall som alle er mer opphengt i kroppsideal enn andre plasser. Blir liksom mindre sosialt akseptert vist man har noen kilo for mye :cry:[/quote'] Til dette må jeg bare si NEI, det er ikke turnoff. Men, om du føler det selv så er det nok endel damer som plukker opp dette og dermed ikke finner deg interessant. Jeg bor i Oslo, har bodd her hele livet og jeg kan ikke si at slik du ser ut er uaktuelt for meg.. Jeg tror ikke engang jeg har et kroppsideal for hvordan en mann skal se ut. Det kommer jo helt an på hvordan du er det. Og som sagt før, jeg er kjempeforelsket i en mann med omtrent dine mål, og det er ikke pga. vås som "skjønnhet kommer innenfra osv." jeg ble tiltrukket av han første gang fordi jeg syns han så tøff ut og hadde en sexy stemme :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #80 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det er ikke til å stikke under en stol at det første man ser på når man møter et menneske er utseendet.. Man går jo ikke på byen med en innstilling om at i dag skal jeg finne meg en type for så å gå bort til en mindre pen gutt og begynne å flørte og tenke at han her er sikkert snill liksom.. Jeg faller for utstråling og selvsikkerhet utseendemessig.. Bortsett fra det må han være reflektert, bry seg, romantisk, spontan, morsom.. Vi må ha en spesiell kjemi liksom.. Han trenger absolutt ikke å være modellpen.. Personlighet avgjør til syvende og sist, men jeg innrømmer gjerne at jeg ALDRI ville gått bort til en på 170 kg i det henseende å flørte/sjekke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå