Hu i Svingen Skrevet 22. september 2004 #41 Del Skrevet 22. september 2004 Hurra for generalisering - og ned med sjarm og individuelle kvaliteter! (og hyggelig å se SexySadie og Donnie igjen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 22. september 2004 #42 Del Skrevet 22. september 2004 Og forresten, hva med menn under 19 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 23. september 2004 #43 Del Skrevet 23. september 2004 sånn er det. bare kall meg overfladisk. Ok: Ivanka, du er overfladisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 23. september 2004 #44 Del Skrevet 23. september 2004 Så slemme dere er ! Folk som veier 170 kilo har som regel et problem og her sitter dere og sier "æsj og fysj" blir det samme som å lage en topic der jeg sier det er kvalmt å ha sex med kvinner med ett bein ! Anders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 23. september 2004 #45 Del Skrevet 23. september 2004 Og forresten' date=' hva med menn under 19 år?[/quote'] det er jo nærmest pedofili. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnsomMann26 Skrevet 28. september 2004 #46 Del Skrevet 28. september 2004 Hmm...føler meg kanskje litt truffet av denne tråden. Men vil vel si at det er noen her med litt rar innstilling. Er ikke noe tynn mann selv. Er 186cm og 110kg. Er jo godt å vite at jenter ikke er overfladiske i det hele da. Jaja, godt å vite at det finnes noen jenter som klarer å se forbi de ekstra kiloene...selv om jeg selv ikke har funnet henne enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 28. september 2004 #47 Del Skrevet 28. september 2004 Det er vell samma søren hvordan folk ser ut. Det er det indre som teller. Faller dere for en mann er vell vekta ubetydelig? Tenk hvis (når) vi jenter eser ut...... ååååååååååå er det derfor det er så mye skilsmisser. Vi blir fete og da synes partneren vi er ekkle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 28. september 2004 #48 Del Skrevet 28. september 2004 :o Her var det mye fordommer! Hadde jeg hatt likt syn som en del av de som har utalt seg her, hadde jeg iallefall ikke turt å innrømme det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. september 2004 #49 Del Skrevet 28. september 2004 Når jeg ser menn i den vektklassen så tenker jeg på faren min og jeg har ikke noe godt forhold til faren min - derfor kunne jeg helt klart ikke hatt sex med en overvektig mann (og da tenker jeg svært overvektig - liten magekul går såklart fint) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. september 2004 #50 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg så på Tjukkholmen her i forrige uke, og han Kenneth (var det ikke det han het da? han som kom fra bergen?), jeg falt for både utseendet hans og være måten hans på flekken jeg!! Ja, jeg kunne hatt sex med en overvektig mann. For meg så er det så mange andre kvaliteter som spiller så mye større rolle en størrelsen. Og jeg ser helt klart at en overvektig mann også kan være sexy, sexy kan man nemlig være i blikket, i måten å te seg på, i måten å tenke på. Tilbake til Kenneth fra tykkholmen..... ser KLART at han LETT kunne sjarmert meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #51 Del Skrevet 28. september 2004 Ja,jeg ville hatt sex med en fet man på 200kg! Jo større,jo bedre.. Ville ikke du hatt det..? Det er deilig! :evil: (Stor kuk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #52 Del Skrevet 28. september 2004 Ja,jeg ville hatt sex med en fet man på 200kg! Jo større,jo bedre.. Ville ikke du hatt det..? Det er deilig! :evil: (Stor kuk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. september 2004 #53 Del Skrevet 28. september 2004 ... (Stor kuk) Jøss, jeg visste ikke at peniser vokste om man la på seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 28. september 2004 #54 Del Skrevet 28. september 2004 Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 28. september 2004 #55 Del Skrevet 28. september 2004 Det kommer an på.. Hvis mannen var sykelig overvektig ville jeg ikke hatt sex med han. Men hvis det var en lang kraftig kar, ja, da ville jeg nok det. Her går det faktisk på at jeg ikke ville innledet et forhold til en som kunne risikere å dø under sexakten! (For å sette det litt på spissen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #56 Del Skrevet 28. september 2004 Hmm...føler meg kanskje litt truffet av denne tråden. Men vil vel si at det er noen her med litt rar innstilling. Er ikke noe tynn mann selv. Er 186cm og 110kg. Er jo godt å vite at jenter ikke er overfladiske i det hele da. Jaja, godt å vite at det finnes noen jenter som klarer å se forbi de ekstra kiloene...selv om jeg selv ikke har funnet henne enda. Er du så stor da? Du har omtrent de samme "målene" som en av de mennene som jeg syns er mest sexy i hele verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #57 Del Skrevet 28. september 2004 Er du så stor da? Du har omtrent de samme "målene" som en av de mennene som jeg syns er mest sexy i hele verden. Er mye mulig det. Bare jeg som ikke klarer å finne ei jente som liker det. Kan jo selvsagt være noe annet som er feil med meg, men er jo det som er det første jeg tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnsomMann26 Skrevet 28. september 2004 #58 Del Skrevet 28. september 2004 Glemte å logge meg inn først også...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #59 Del Skrevet 29. september 2004 Er mye mulig det. Bare jeg som ikke klarer å finne ei jente som liker det. Kan jo selvsagt være noe annet som er feil med meg, men er jo det som er det første jeg tenker på. Det trenger da ikke være noe feil på deg selv om man ikke finner en jente å være sammen med. Du er nok spesiell og spesielle mennesker bruker litt lenger tid for å finne den riktige. (Det valgte jeg å tro da jeg lette etter den rette ihvertfall ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #60 Del Skrevet 29. september 2004 Ja,jeg ville hatt sex med en fet man på 200kg! Jo større,jo bedre.. Ville ikke du hatt det..? Det er deilig! :evil: (Stor kuk) Fy f.... den kuken er ikke mye stor når magen på 50 kg gjemmer den... tenkt deg det strevet med å få lagt til side alt flesket for å få seg noe.... æsj... aldri i livet for min del. Men det er faktisk veldig synd at det er slik, men veier man 200 kg er det vel grunn til å tro at man kan skylle seg selv litt, eller hva?? Selvfølgelig finnes det medisinske grunner, men spiser du alt du kommer over kan du ikke takke andre enn deg selv!!! takk for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå