Gå til innhold

Fete menn og sex.

Gjest Jalileh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan så absolutt ikke tenke meg at jeg hadde villet det.

Det måtte iallefall være noen veeeeeeeeldig spesielle omstendigheter som gjorde det... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melissa Gioberti gjestnå

Nei, ærlig talt det er en umulig gjerning, spør du meg.

Begrepet sex mister liksom mye av sin mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er gift med en mann som er ganske stor. Nøyaktig hva vekta står på vet jeg ikke. Og erlig talt så plager det meg heller ikke så lenge han har det bra og trives.

Ikke er det noe problem å ha sex heller. Sexlivet vårt er herlig og faktisk så orker han å ha sex opp til flere ganger om dagen om det er mulighet til det. Og vet dere, vi har barn også...

Hva hadde dere gjort om mannen deres la på seg? Hadde dere skilt dere da? Det hadde i hvertfall sagt mer om dere enn om han. Og da er det vel ikke snakk om ubetinget kjærlighet vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er gift med en mann som er ganske stor. Nøyaktig hva vekta står på vet jeg ikke. Og erlig talt så plager det meg heller ikke så lenge han har det bra og trives.  

Ikke er det noe problem å ha sex heller. Sexlivet vårt er herlig og faktisk så orker han å ha sex opp til flere ganger om dagen om det er mulighet til det.  Og vet dere, vi har barn også...

Hva hadde dere gjort om mannen deres la på seg? Hadde dere skilt dere da?  Det hadde i hvertfall sagt mer om dere enn om han. Og da er det vel ikke snakk om ubetinget kjærlighet vel?

Skriver under på denne jeg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Stygt å seie det, men eg blir skikkelig kvalm av tanken...

:kvalm:  

Lure på kva eg hadde gjort om typen min hadde est ut...

Så koselig da!

Dersom sambo hadde blitt vansiret, feit, rullestolbruker osv. hadde jeg fremdeles vært glad i han. For de kvalitetene han hadde, og fremdeles har dersom noe skjer, er jo de jeg falt for da jeg møtte han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri falt for en feit mann i utgangspunktet, men dersom mannen min hadde lagt på seg hadde jeg så klart ikke sluttet å elske han ..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da!

Dersom sambo hadde blitt vansiret, feit, rullestolbruker osv. hadde jeg fremdeles vært glad i han. For de kvalitetene han hadde, og fremdeles har dersom noe skjer, er jo de jeg falt for da jeg møtte han!!

Men når disse kvalitetene forsvinner vekk hvis han hadde blitt feit, rullestolbruker? Han ville blitt kjedelig, mye inne, lite aktivitet, lei seg, dårlig humør som smitter over på deg, du må alltid hjelpe han med dill dall pga rullestolen hans, handle for han, få ny bil etc. Og du vil fremdeles elske han like mye? høres meget rart ut :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når disse kvalitetene forsvinner vekk hvis han hadde blitt feit, rullestolbruker? Han ville blitt kjedelig, mye inne, lite aktivitet, lei seg, dårlig humør som smitter over på deg, du må alltid hjelpe han med dill dall pga rullestolen hans, handle for han, få ny bil etc. Og du vil fremdeles elske han like mye? høres meget rart ut :P hehe.

Men da blir jo spørsmålet heller om jeg kunne tenke meg ha sex med en sur, kjedelig, trist og pleietrengende mann!! Det blir noe helt annet det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mitt tilfelle har jeg lovet i gode og onde dager.  

Ingen vet hva fremtiden bringer, men et løfte er et løfte.

:Nikke:

Mannen min har, av ulike grunner (bl. a. bivirkninger av medisiner), lagt på seg rundt 20 kg siden vi ble sammen. Det spiller virkelig ingen rolle! Er like glad i han for det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som er rullestolbruker og 100% avhengig av hjelp til alt.

Hun har type hun, og de ble sammen etter at hun ble rullestolbruker. Han er en frisk oppegående mann med ett stort hjerte. Hun har mange dårlige/ leie dager, men hun er vel ikke mindre elskelig for det? Heldigvis har typen hennes og mange med han forstått det.

Og du snakker om å hjelpe med dill og dall...

Hadde det bare vært så vel. En rullestolbrukers hverdag er mye mer komplisert enn som så, min venninne kan trenge alt fra 2-5 timer på å komme seg opp om morningen, men i de fleste tilfeller vil de få assistenter til å hjelpe seg med det som er mest krevende, så dette kan en evnt type slippe unna.

Er veldig glad på alle rullestolbrukeres vegne at ikke alle tenker som deg.

Så har jeg en venninne med en ekstremt overvektig mann, han hadde aldri vært sammen med andre enn henne før, og pga hans personlighet falt hun altså for han. Tenk det! Men så er jo han en aktiv mann likevel da, som jobber og hjelper til i huset.

Men vi er alle ulike, heldigvis for det, og ingen skal måtte påtvinges meninger og følelser de ikke har.

Skriver bare dette for å påvise at det faktisk er mulig å elske alle typer mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer helt ann på omstendighetene. kan ikke si at jeg aldri kommer til å ville ha sex med en som veier så mye, men akkurat nå, så tror jeg ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry- men neitakk. Vil ikke bli seende ut som ei pannekake etter sexen heller... :roll:

Er du alltid nødt til å ligge underst da? :-?

Selvsagt hadde jeg aldri gått fra mannen min om han ble så tung.

Han er verdt sin vekt i gull, og jeg ville elsket ham uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke oppsøkt den vektklassen nei, men dersom det var min livsledsager som av en eller annen grunn ble så stor hadde det stilt seg annerledes. Liker litt vaskeball, mykt og godt som hodepute det, men ikke av størrelser som trådstarter snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... No syns eg at innlegget mitt vart litt vel mykje blanda inn i andre ting enn det spørsmålet var. Just for the record: Om kjæresten min hadde havna i rullestol, eller blitt vansira på nokon måte, så hadde ikkje det forandra følelsane mine for han. Ikkje om persnligheta hans fortsatt var den samme...

Men å ha sex med ein feit mann byr meg rett og slett 100% imot. Sorry to say!

Om typen min hadde lagt på seg 10kg gjer det ingenting, legge han på seg 50kg er det ei heilt anna sak. Det vil jo og seie at personligheta hans er forandra om han blir so mykje større (Utenom helseproblem han ikkje kan styre sef.)

La oss seie det på en annen måte: Eg ville aldri i verda hatt en one night stand med en feit mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...