MunichMachine 144 0 Skrevet 18. september 2004 #1 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg vet ikke helt hvor jeg er Jeg ble truffet et sted, og husker ikke mere Jeg er glad for å ha møtt deg, mamma Men nå er jeg ikke mye tess Jeg kan huske dine kjærtegn hver dag Men etter år med død er mine minner uklare Kulden som omslutter min sjel er total Alle skrik og rop har gitt meg dype sår Alt er forvitret i blod og livløst vev Jeg ligger sammen med mange som ikke lever Tatt av noen jeg ikke kjenner skal jeg nå erkjenne Ingen vil kunne forstå mine lengsler Min familie ser bare smerte i mitt tap Mine arbeidskamerater som levde like så Jeg ville bare gli inn i en nærliggende apati Bare for å bli et håndterbart og levlig tap Hvem jeg var og hva jeg gjorde er likgyldig Så lenge du kan gi noen skylden Alle som dør er noen du knapt kjenner Kravet til empati er liten om ikke helt null Min livsfilosofi gir meg noen enklere svar Men tap er vondt nå og for 50 år siden La oss alle se inn i fortiden for å minnes Bare for en stund slik at de ikke glemmes Dine venner som satte livet til For å gi oss smaken av godhet, liv og takknemlighet Nå har vi en annen virklighet Som jeg ikke kan føle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita 18 439 6 Skrevet 19. september 2004 #2 Del Skrevet 19. september 2004 Sterkt dikt, men utrolig fint og sier en masse............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana 39 824 22 860 Skrevet 19. september 2004 #3 Del Skrevet 19. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå