Gå til innhold

Det glade hjem

monstergospel

Anbefalte innlegg

Har ikke villa paprika solgt noen andre stoler?? Og ikke spisestolene, men de som står i stuen, mente jeg.. Eller har jeg missforstått? :klo:

ja de to velourstolene fra Cadell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gladehjem

Neimen! Tror nok du kommer til å selge de da, idolet ditt har jo solgt sine :)

ja og så? Betyr ikke at jeg skal selge mine fordi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha du tror det ja! Skal nok ikke selge stolene mine jeg nei :-) 

Neinei, så bra da. En gang må jo det første skrittet på vei til en egen stil komme :) 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladehjem

Er fornøyd med de stolene jeg, trenger ikke å bytte de ut etter 2 mnd liksom! :)

Neinei, så bra da. En gang må jo det første skrittet på vei til en egen stil komme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med de stolene jeg, trenger ikke å bytte de ut etter 2 mnd liksom!  :) 

Du, det er jeg veldig enig i! 

Har du lyst til å kommentere den åpenlyse kopieringen din? Både når det kommer til bilder, interiør og tekst? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du lyst til å kommentere den åpenlyse kopieringen din? Både når det kommer til bilder, interiør og tekst? 

Ja, det hadde vært veldig fint om vi kunne få din versjon om det temaet :).

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg også likt å høres :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og så? Betyr ikke at jeg skal selge mine fordi :)

Jeg vil gjerne høre din versjon av den åpenlyse kopieringen av villa paprika og sten i havet. Samt ørti andre blogger oppigjennom tiden. 

Hvorfor har du egentlig nazi moderering på bloggen din? Jeg har kommentert flere ganger der inne. Aldri hetsende, men jeg har påpekt plagiat. Tåler du ikke det? 

Ha synes du om at Villa Papirka har uttalt at hun ikke liker den åpenlyse kopieringen av tekst du holder på med. Og synes du ikke det er flaut når noen går så hardt ut som sten i havet og misliker det at du stjeler et innlegg av henne, et hjerterått åpent og smertefullt innlegg. Der hun fortviler over sitt barns sykdom.

Ja du har et sykt barn du også. Men det betyr ikke at å stjele tekst og å kopiere bilder er greit fordi... 

PS er ikke mindre plagiat om du bytter ut 2 ord her og der...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ble det stille gitt!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere og flere oppdager hvordan hun holder på, og en klarer ikke "lure" folk for alltid. Hadde min mann oppdaget at jeg hadde gjort noe sånnt, så håper jeg han hadde tatt tak imeg, og søkt hjelp🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ble det stille gitt!

Hun er inne i tråden nå, formulerer forhåpentligvis et svar. 

Edit: Hun var, men har forsvunnet vekk igjen. Tror vi kan se langt etter et svar på spørsmålene, dessverre.

Endret av Viernes
.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er inne i tråden nå, formulerer forhåpentligvis et svar. 

Edit: Hun var, men har forsvunnet vekk igjen. Tror vi kan se langt etter et svar på spørsmålene, dessverre.

Kan aldri se for meg at hun svarer på spørsmålene våre...

Kom igjen Ine. Prove me wrong! Kan faktisk oppriktig tenke meg å få svar på dette.

Er utrolig nyskjerrig på hvordan dette rettferdiggjøres og forklares med hennes egne ord.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan aldri se for meg at hun svarer på spørsmålene våre...

Kom igjen Ine. Prove me wrong! Kan faktisk oppriktig tenke meg å få svar på dette.

Er utrolig nyskjerrig på hvordan dette rettferdiggjøres og forklares med hennes egne ord.

Det hadde jo vært veldig kult/modig gjort av henne å komme med et svar eller en årsak nå.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner, samt svar til dette.

Edit: Tråden er ryddet ytterligere for spekulasjoner og hets, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Og der var betongbord bestilt og ny lampe....

"Endelig begynner ting å falle på plass". Gjør jo ikke det om hun skal fortsette å kopiere vp. Da fortsetter utbyttingen i det uendelige.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladehjem

Og der var betongbord bestilt og ny lampe....

Ja og så? Må være sååå spennende å sitte bak en skjerm og snakke om andre sitt liv! Jaggu med har dere ikke så mye og finne på! Og til dere som lurer, det er et sambarbeid på gang.. så vet dere det også! Så får dere litt mere å snakke om, gøy å følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og så? Må være sååå spennende å sitte bak en skjerm og snakke om andre sitt liv! Jaggu med har dere ikke så mye og finne på! Og til dere som lurer, det er et sambarbeid på gang.. så vet dere det også! Så får dere litt mere å snakke om, gøy å følge med!

Oi, er det? Mener bestemt at Camilla har sagt at det ikke er det. 

Uansett, har stilt deg et spørsmål bak i tråden her. Vil du svare på det, eller kan jeg/vi slutte å vente? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det ikke

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...