Gå til innhold

Det glade hjem

monstergospel

Anbefalte innlegg

Syns det siste "blå" innlegget var mistenkelig likt noen andres "blå og maritime" innlegg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Varma

Det var faktisk glade hjem som skrev innlegg om det først! Siden VP var så lei intriør i går, og skulle skrive om personlige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun fjernet fra bioen på IG at hun er ambassadør for Lysnes hjem...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Marsipan123 skrev:

Det står ikke der nå, men vet ikke om det har stått der?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stikkontakt skrev:

Det står ikke der nå, men vet ikke om det har stått der?

Jo, mener det sikkert. Så ut som det ble borte når jeg gikk inn på profilen. Oppdaterte seg liksom, og så kom den teksten som står nå. Leste nettopp i kommentarfeltet på VP at butikken hadde opplyst om at de ikke lenger hadde henne som ambassadør....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, epleskrott skrev:

Noen som vet hva glade hjem skrev?

lurer jeg på også, ingen som har screenshotta det ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Varma skrev:

Det var faktisk glade hjem som skrev innlegg om det først! Siden VP var så lei intriør i går, og skulle skrive om personlige ting. 

VP har hatt mange innlegg om det tidligere. Dette er ikke det første. Ine skriver innlegg nå, som vp skrev for flere år siden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Ine har folk  rundt seg som kan støtte henne nå. Absolutt ikke fan av hva hun har gjort/gjør og har vært veldig hard i kritikken mot henne selv. Men nå må det være et umenneskelig press mot henne. Samtidig som hun har mistet ambassadør rollen, noe jeg vil tro hun så på som en bekreftelse i at hun var en dyktig interiørblogger. 

Kjenner jeg går og vingler så frem og tilbake ifht Ine og det å diskutere henne og hennes handlinger. Vi skjønner jo at det ligger noe bak her. Men det hun har drevet på med er jo ikke greit. Ikke i nærheten av det engang. Og det skal ikke tolereres eller aksepteres.  

Men hun velger jo å gjøre dette offentlig selv. Men nå, etter å ha lest hele komentarfeltet til Villa Paprika fikk jeg en veldig vond smak i munnen. Kan umulig være lett for Ine heller. Selv om hennes handlinger ikke er greie. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VP burde virkelig tenke på hva hun publiserer i kommentarfeltet om denne bloggeren, det er kvalmt å se hvordan fansen hennes samler seg om gullkalven og sparker en som ligger nede. (Uavhengig av hva gladehjem har gjort og ikke gjort, det tar jeg ikke stilling til.)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har vondt av Ine nå... Nei, hun er ikke dyktig på a skrive ting selv ut i fra eget ordforåd, og ja, hun har kopiert VP's interiørstil (en stil som VillaPaprika igjen har latt seg sterkt inspirere/kopiert fra andre interiørblogger/blader...så hun kaster stein i glasshus). MEN, Ine fortjener ros for å være flink til å dandere ting (ofte bedre dandert tepper/puter/blomster enn VP) og i 90% av tilfellene har Ine tatt bedre bilder enn VP.  Ine har vel følt at hun har vært endel av noe "større" ved å blogge om/""for"" en bedrift ?  Ine er hjemmeværende og jobber jo ikke, men vil nok gjerne jobbe.. ? 

Alt som legges ut på nett blir værende på nett, selv Ine sitt slettede innlegg om VP... Det er bare å søke på Google "cache"...  ; -)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Marsipan123 skrev:

Ja, hun har fjernet det. Sto tidligere at hun var ambassadør for Lysnes hjem, samt en rabattkode på 15% ved kjøp i nettbutikken deres.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jo litt vondt av henne nå som hun ble droppet som ambassadør. Det betydde nok mye for henne. Men som man reder ligger man..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at hun har en egen modellside på Facebook, er dette reelt? Har hun jobbet som modell tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Kristanna skrev:

Ser nå at hun har en egen modellside på Facebook, er dette reelt? Har hun jobbet som modell tidligere?

Alle kan ta noen harry bilder i et fotostudio, men man blir ikke modell av den grunn ;-)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, RaraAvis78 skrev:

Alle kan ta noen harry bilder i et fotostudio, men man blir ikke modell av den grunn ;-)

Regnet ikke med det, men rart å ha sin egen Facebookside som heter Modell- (også navnet hennes) hvis man bare tar noen bilder i et fotostudio. Jaja :P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kristanna skrev:

Sånn helt særiøst 

Den 9.3.2016 at 21.29, MadamMimma skrev:

Kanskje både du og jeg  har "et must i våre sko" 😳 Hva nå det måtte bety 😂  Det er jo komplett umulig å bare lese gjennom - måtte ta meg på tak flere ganger liksom - Tror jeg formulerer meg bedre når jeg er stupfoill til og med i 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært hos fotograf engang, kanskje jeg ska lage en Facebook side "banana hammock modell"

Tenk hvis alle skulle tatt seg den tittelen modell etter og ha vært hos en fotograf.

Da hadde det vært mange modeller her i verden:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...