Xstrella Skrevet 12. mars 2016 #561 Skrevet 12. mars 2016 Hun svarte i kommentarfeltet at hun solgte lysestaker og putetrekk privat.... 5
MadamMimma Skrevet 13. mars 2016 #562 Skrevet 13. mars 2016 1 time siden, Xstrella skrev: Hun svarte i kommentarfeltet at hun solgte lysestaker og putetrekk privat.... 🙈🙈🙈 ja hvor mange lysestaker får hun solgt hvis hun ikke setter frem nye .. Æææ du selger vel brukte ting ?- du trenger ikke selge de gamle - da slipper du å kjøpe nye h e l e t i d e n 😂👍🏻 6
Boneli Skrevet 13. mars 2016 #563 Skrevet 13. mars 2016 hun selger alt mulig rart.. nå holder hun jo på å selge hele garderoben til døtrene sine.. men syntes jeg er nesten litt skummelt jeg, den bloggen.. hun finner fram et gammelt innlegg til villapaprika, fra 2014, og poster det på bloggen sin.. et innlegg som ikke bare ikke gir mening, men som også plutselig kommer helt uten grunn.. orket ikke lese det, fordi det var helt uleselig, men skummet igjennom.. 4
Xstrella Skrevet 13. mars 2016 #564 Skrevet 13. mars 2016 Det ligger ute på facebook og. Ingen har kommentert på det, men tror hun sletter hvis noen linker til det samme innlegget fra VP. 3
Boneli Skrevet 13. mars 2016 #565 Skrevet 13. mars 2016 Et øyeblikk siden, Xstrella skrev: Det ligger ute på facebook og. Ingen har kommentert på det, men tror hun sletter hvis noen linker til det samme innlegget fra VP. jeg følger henne ikke på facebook, så dette visste jeg ikke.. men skjønner ikke at hun tørr å gjøre det, er jo helt klart at det er villapaprika sitt innlegg, og det er flere som har lest det og vet at det er VP sitt.. likevel legger hun det ut, og later som om det er hennes.. 2 år senere.. at ikke familien eller noen griper inn og forteller henne dette, de må jo se hva som skjer.. hadde jeg kjent henne utenom bloggen, ville jeg begynt å lure litt, når hun støtt og stadig skal pusse opp og plutselig bytte ut alle møblene rette etter at hun endelig var "fornøyd" og følte at den maskuline stilen var henne.. plutselig er hun litt mer "beige" 8
1409 Skrevet 13. mars 2016 #566 Skrevet 13. mars 2016 Den 28.2.2016 at 23.57, Smugleseren skrev: 48 minutter siden, Boneli skrev: jeg følger henne ikke på facebook, så dette visste jeg ikke.. men skjønner ikke at hun tørr å gjøre det, er jo helt klart at det er villapaprika sitt innlegg, og det er flere som har lest det og vet at det er VP sitt.. likevel legger hun det ut, og later som om det er hennes.. 2 år senere.. at ikke familien eller noen griper inn og forteller henne dette, de må jo se hva som skjer.. hadde jeg kjent henne utenom bloggen, ville jeg begynt å lure litt, når hun støtt og stadig skal pusse opp og plutselig bytte ut alle møblene rette etter at hun endelig var "fornøyd" og følte at den maskuline stilen var henne.. plutselig er hun litt mer "beige" skrev kommentar bloggen hennes med link til villa paprika sitt samme innlegg. men det ble så klart ikke godkjent 4
Boneli Skrevet 13. mars 2016 #567 Skrevet 13. mars 2016 Et øyeblikk siden, 1409 skrev: skrev kommentar bloggen hennes med link til villa paprika sitt samme innlegg. men det ble så klart ikke godkjent selvfølgelig ikke 3
Ultiva Skrevet 13. mars 2016 #569 Skrevet 13. mars 2016 1 time siden, Xstrella skrev: VP er informert, men har ikke svart. VP drar jo enorm nytte av kopieringen, så det er ikke rart at hun ikke gjør noe. VP får sympati og masse ekstra klikk, for ikke å snakke om de enorme summene som butikken hennes tjener på plagieringsdamen. De aller fleste leserne vet jo om kopieringen så jeg tror ikke VP er så altfor frustrert. Da hadde hun tross alt satt søkelyset på plagieringen på samme omfattende måte som hun driver og henger ut både eks'er og forumbrukere. 3
LoveChanel Skrevet 13. mars 2016 #570 Skrevet 13. mars 2016 Ser på IG at Gladehjem har VP og C private IG konto som følger, så hun C er nok fullt klar over denne kopieringen. Men det merkelige er at det blir godtatt...... 2
Emilim Skrevet 13. mars 2016 #571 Skrevet 13. mars 2016 Den 27.2.2016 at 16.00, MadamMimma skrev: Har sett på bloggen, i kommentarfeltet, at C har kommentert noen I har skrevet med hjerter bak, så er nok noe der vi ikke vet noe om, noe C ikke vil fortelle 2
Emilim Skrevet 13. mars 2016 #573 Skrevet 13. mars 2016 4 minutter siden, TalithaG skrev: hvem er C? Camilla
summerrain Skrevet 14. mars 2016 #574 Skrevet 14. mars 2016 Vet ikke om noen av dere så det, jeg var for treig med å screenshotte, men Camilla skrev en lang kommentar til gladehjem på instagram for ikke lenge siden. Hele bildet ble slettet ganske så fort! 4
Gjest Joppe Skrevet 14. mars 2016 #576 Skrevet 14. mars 2016 11 minutter siden, Xstrella skrev: Om kopieringen? Håper virkelig at hun sa fra....
Kristanna Skrevet 14. mars 2016 #577 Skrevet 14. mars 2016 Hun ville ikke ha nye følgere på IG, har prøvd å følge henne flere ganger 1
1409 Skrevet 14. mars 2016 #578 Skrevet 14. mars 2016 32 minutter siden, summerrain skrev: Vet ikke om noen av dere så det, jeg var for treig med å screenshotte, men Camilla skrev en lang kommentar til gladehjem på instagram for ikke lenge siden. Hele bildet ble slettet ganske så fort! å? 1
RaraAvis78 Skrevet 14. mars 2016 #579 Skrevet 14. mars 2016 43 minutter siden, summerrain skrev: Vet ikke om noen av dere så det, jeg var for treig med å screenshotte, men Camilla skrev en lang kommentar til gladehjem på instagram for ikke lenge siden. Hele bildet ble slettet ganske så fort! 43 minutter siden, summerrain skrev: Vet ikke om noen av dere så det, jeg var for treig med å screenshotte, men Camilla skrev en lang kommentar til gladehjem på instagram for ikke lenge siden. Hele bildet ble slettet ganske så fort! Hva stod det? 2
Gjest bruker83924 Skrevet 15. mars 2016 #580 Skrevet 15. mars 2016 Den 10.3.2016 at 21.45, Marvel1 skrev: Det siste blogginnlegget til Glade Hjem er nesten identisk med et innlegg Villa Paprika skrev på sin blogg 02.06.2014 med overskrift BEDREVITER(E). Jeg stusset litt da GH skrev i sitt siste blogginnlegg om f.eks hvor mange lysestaker hadde hun solgt om hun aldri hadde satt fram nye osv....så vidt jeg vet driver vel ikke GH butikk/nettbutikk? Fikk rett og slett frysninger da jeg leste VP sitt innlegg som var skrevet for lenge siden, som GH nå så og si kopiert. Har sagt d før....klarer ikke å la være å lese Glade Hjem blogge. My guilty pleasure.... Fy den dama er creepy. En skikkelig stalker. Stusset også fryktelig mye når jeg leste det med lysestaker, og måtte innom VP for å se om det var kopiert fra et nylig innlegg. Greit nok hadde det vært et innlegg som var postet nå nylig. Men at hun leter igjennom innlegg som er over 2 år gamle, DET er creepy det.
Anbefalte innlegg