Gå til innhold

Det glade hjem


monstergospel

Anbefalte innlegg

1 time siden, FruRosa skrev:

Glade hjems nyeste innlegg "rotting på kjøkkenet" er mistenkelig likt VPs innlegg med samme overskrift. Til og med skrivefeil ("bunn" er stavet "bund") er likt!

Copy/paste?? :forvirra: :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Joppe skrev:

Copy/paste?? :forvirra: :nei:

Ikke meningen  å sitere her, men fikk ikke til å skrive på annen måte... blir hun sponser nå da ?   Siden hun har annonselenker... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blå politibil skrev:

Og svar fikk jeg. Glade hjem er ikke sponset av Style by norway. Så kan man bare undre over hvorfor Ine merker blogginleggene med sponset... 

 

http://imgur.com/YMh431B

Hun har jo gjort det i noen innlegg tidligere også... Kan jo virkelig lure på hvorfor? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface

Kanskje fordi hun faktisk har et samarbeid med Villa Paprika? Vi kan ikke ta det Camilla sier for god fisk, ihvertfall. Det vet vi 100% sikkert. Kanskje det Glade Hjem hevdet hele tiden var sant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jaana77

Det virker litt "spooky", men hver sin lyst. :-) Så lenge det ikke plager Villa Paprika, så bør det heller ikke plage andre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pizzaface skrev:

Kanskje fordi hun faktisk har et samarbeid med Villa Paprika? Vi kan ikke ta det Camilla sier for god fisk, ihvertfall. Det vet vi 100% sikkert. Kanskje det Glade Hjem hevdet hele tiden var sant..

Nei, det tror jeg ikke noe på. Hun gjør det fordi Camilla gjør det! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo absurd, så nettopp rotting på kjøkkenet-innlegget og husket noe sånt fra VP sin blogg og måtte sjekke, jommen var det ikke helt likt! Det er jo absurd!! :ohmy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om noen skriver at de har annonselinker så trenger de vel ikke være reele? Jeg kan og lage en blogg og skrive "sponset" over tingene mine - men det betyr jo ikke nødvendigvis at det er riktig :)

 

Det eneste hun egentlig har gjort er jo å linke til hvor hun har funnet produktene. (Det er ikke sånne adlinks som mange andre bloggere bruker.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det brukes i alle fall ikke affiliate-lenker som bloggeren selv tjener penger på. Den som tjener penger på Glade hjem-bloggen er jo Villa Paprika / Style by Norway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hun skatte av de gjenstandene hun har i innlegg der det er annonselenker? Kan ikke de reglene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også skriver hun annonselenker når hun legger ut link fra stylebynorway, men når hun reklamerer for dermaspa i nyeste innlegget har hun ikke tatt med det... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dollyådi
15 minutter siden, Basil skrev:

Også skriver hun annonselenker når hun legger ut link fra stylebynorway, men når hun reklamerer for dermaspa i nyeste innlegget har hun ikke tatt med det... 

Et enkelt søk viser at Amalie Stava skrev innlegget på sin blogg i går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, Dollyådi skrev:

Et enkelt søk viser at Amalie Stava skrev innlegget på sin blogg i går....

Ja, hun er jammen ikke snau! Jeg bare fatter ikke! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Dollyådi skrev:

Et enkelt søk viser at Amalie Stava skrev innlegget på sin blogg i går....

Wow.. Hun la ut på instagram om at hun har gått inn i et samarbeid med dermaspa.. Kan de ha inngått med flere bloggere mon tro? Om ikke håper jeg at det firmaet tar tak i det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg har tatt opp denne tråden med moderatorene og forumansvarlig, fordi jeg ikke synes noe om det som skrives her. Det som kommer frem her er ikke egnet for underholdning, jeg tror alle innerst inne skjønner det. Jeg er aktiv i andre tråder som omhandler bloggere, så jeg er ikke ute etter å være moralpoliti, men det man viser frem i denne tråden hører ikke til under noe man koser seg med. Jeg skriver ikke noe mer, alle vet hva undertonen er her, så vis litt mennesklige hensyn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...