Gå til innhold

Det glade hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner og diskusjon om barn, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Skrevet

Tråden ryddet for hetsende utsagn og svar til dette

Nordvesta, mod.

Skrevet
Den 17.1.2016 at 20.51, HanneAa skrev:

Det virker jo veldig spesielt at det er veldig, veldig mye likt. Har hun ikke sin egen stil?
Det med kopiering av tekster kan hun spare seg for. Det er rett og slett smakløst..
Hadde jeg vært Camilla, hadde jeg satt ned foten, selv om hun hadde vært den største kunden. Hadde ikke tolerert sånn oppførsel fra en person.. men vi alle er jo forskjellige, heldigvis! 

Hun hadde vært interessant om hun gikk sine egne veier når det gjelder interiør og tekster. Da hadde jeg blitt fast leser. Nå er hun en kjedelig copycat som er så uinteressant som det går ann å bli. Jeg synes hun er veldig flink i mye, etter det jeg har lest på bloggen, og hun hadde kommet lengre med bloggen om hun hadde gått egne veier.

Klarer ikke la være å lese bloggen hennes heller. Blir litt som en tragisk underholdning når jeg kjeder meg :fnise: :klaske:

Men igjen, hva skal camilla gjøre? Hun kan ikke hindre henne i å handle hos henne, hun kan da bare handle i mannens navn/søster/mor etc. Politiet kommer ikke til å bruke en kalori på å stoppe henne. Hva skal hun gjøre? Er ikke bare å sette ned foten skjønner du.

Skrevet

Tråden ryddet for ryktespredning og spekulasjoner

Nordvesta, mod.

Skrevet

Bildene i det siste innlegget, det er kopi av Camillas. Samme glass, mobilen på samme sted - klin, skremmende likt! 

• Liker 2
Skrevet

Tråden ryddet for avsporing og svar til dette

Nordvesta, mod.

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Nordvesta skrev:

Tråden ryddet for avsporing og svar til dette

Nordvesta, mod.

Helt fantastisk :tommelsmil:

Skrevet
Den 24.1.2016 at 0.11, Bootybuilder skrev:

Men igjen, hva skal camilla gjøre? Hun kan ikke hindre henne i å handle hos henne, hun kan da bare handle i mannens navn/søster/mor etc. Politiet kommer ikke til å bruke en kalori på å stoppe henne. Hva skal hun gjøre? Er ikke bare å sette ned foten skjønner du.

Skjønner at det ikke er enkelt, å bare "sette ned foten". Det går ann å si fra til henne, og si at dette ikke er greit. Man kan vel aldri hindre noen helt i å kopiere. Men leste her at hun visstnok er en god kunde hos henne, så derfor gjør hun ikke noe, men.. 

Skrevet
5 timer siden, ragna-råkk skrev:

Bildene i det siste innlegget, det er kopi av Camillas. Samme glass, mobilen på samme sted - klin, skremmende likt! 

Leste innlegget hun hadde skrevet etter å ha vært en tur innom villapaprika først, og jeg tenkte at endelig så har hun skrevet egen tekst og jeg var temmelig fornøyd. Likte godt innlegget hennes om oppussingen av trappen også. Men når jeg kom til bilde, så la jeg automatisk merke til at det var veldig, veldig veldig likt som villapaprika sin. DET er ekkelt det..at noen kan være så sykelig opptatt av å være mest mulig lik..grøss..

Pynten bak er også ganske så riktig plassert i forhold til Camilla sitt bilde. Og hvor telefon, pledd og glasset står.. kan ikke være sunt.. :klaske:

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, HanneAa skrev:

Skjønner at det ikke er enkelt, å bare "sette ned foten". Det går ann å si fra til henne, og si at dette ikke er greit. Man kan vel aldri hindre noen helt i å kopiere. Men leste her at hun visstnok er en god kunde hos henne, så derfor gjør hun ikke noe, men.. 

Men hun kan jo ikke nekte henne å handle? Og hva skal hun ellers si om sine betalende kunder? Klart hun må omtale henne pent. De driver jo firma. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Skrevet
Den 10. desember 2015 at 14.37, Gladehjem skrev:

lurer på om familien hennes/ din er klar over den syke kopieringa av livet til Camilla / Villapaprika....

• Liker 5
Skrevet

Dette er galskap

• Liker 5
Gjest canacas
Skrevet (endret)

VP har allerede byttet ut vasene på sitt bord. 

Endret av canacas
Skrivefeil
Skrevet

Tråden ryddet for latterliggjøring og sitat / bilder fra bloggen, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Skrevet

Tråden ryddet for avsporing.

Minner samtidig om retningslinjene, "Det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggerne i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Dette gjelder også innhold fra andre sosiale medier." og reglene som sier at du kan ikke poste innlegg som inneholder "Tekster, bilder og annet materiale med opphavsrett. Du er selv ansvarlig for at du har de nødvendige tillatelser til å legge ut tekst, bilder, video eller annet innhold. Det betyr at du ikke kan legge ut materiale du ikke selv har opphavsrett til, eventuelt fått tillatelse fra opphavsmann til å legge ut"

Nordvesta, mod.

Skrevet

Tråden ryddet for latterliggjøring

Nordvesta, mod.

Skrevet

Camilla/Villapaprika er gravid. Hmm... :plystre:

• Liker 8
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjon og latterliggjøring

Nordvesta, mod.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.