Gå til innhold

Det glade hjem

monstergospel

Anbefalte innlegg

Hjelper tydeligvis ikke å oppmuntre henne til å kreere noe eget....

-Har hun virkelig INGEN oppskrift på noe hun er god til å lage som hun kan dele i bloggen da, i stedenfor å dele en allerede presentert rett? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke har de tatt akryl på vinduslistene på kjøkkenet heller, og ikke noen lister mellom vegg og tak(mulig det er meningen, men det ser uferdig ut, syns jeg..)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være innmari fortvilende for Camilla når nesten alt hun gjør blir kopiert på den måten. Altså, det er jo knapt gjort noen som helst endringer hos Glade hjem. Hadde jeg skulle kopiert noen så hadde jeg i det minste prøvd å kamuflert det litt :P 
Synes dette faktisk er litt trist. LITT fantasi må hun da vel ha?!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, strawberryjaw skrev:

Må jo være innmari fortvilende for Camilla når nesten alt hun gjør blir kopiert på den måten. Altså, det er jo knapt gjort noen som helst endringer hos Glade hjem. Hadde jeg skulle kopiert noen så hadde jeg i det minste prøvd å kamuflert det litt :P 
Synes dette faktisk er litt trist. LITT fantasi må hun da vel ha?!

Det Glade hjem er Camillas største kunde, så tror nok ikke Camilla gråter av det:-( 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
1 time siden, IglePigle skrev:

Ikke teksten nei, men det er lov å innrede på samme måten og ta helt like bilder. 

Og fordi hvis dette er en del av levebrødet til Villa Paprika, så er det jo det samme som å stjele arbeidet hennes, eller er jeg helt på bærtur nå? 

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner og injurierende utsagn, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker at "gladehjem" titter daglig innom tråden:fnise: synes du kan svare på spørsmålene her inne med det samme! :tommelopp:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, PluttiPlutti skrev:

Det Glade hjem er Camillas største kunde, så tror nok ikke Camilla gråter av det:-( 

Ja, jeg forstår at hun må legge igjen noen kroner der i måneden. Men det er da måte på :P 
Er jo et digert overtråkk, spør du meg..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Jeg syns at interiøret speiler personligheten til folk siden hvordan de har det i hjemmet sier en del om hvilken smak de har, og hvordan de er. Men da er jo kopiering selvutslettende. Jeg liker unike hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, strawberryjaw skrev:

Ja, jeg forstår at hun må legge igjen noen kroner der i måneden. Men det er da måte på :P 
Er jo et digert overtråkk, spør du meg..

Enig med deg, men så lenge det gjelder penger, så er ikke Camilla så veldig nøye:-(, mye vil ha mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget til "stuen min, slik jeg liker det" er så og si kopi av villa paprika. Det hele er veldig spesielt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Olive_North skrev:

Sjukt mye stæsj på det lille bordet 

Skulle nesten hatt et bord til 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 12. januar 2016 at 16.41, MalloryK skrev:

Tjener hun penger på bloggen?

Selvsagt! :)

Pengene kommer av reklamen som du ser over, -under og på sidene på bloggen. Google Ads. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Smugleseren skrev:

Pengene kommer av reklamen som du ser over, -under og på sidene på bloggen. Google Ads. 

Og jo mer vi trykker oss inn på bloggen, -jo mer penger får Glade Hjem. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Smugleseren skrev:

Det er da ikke selvsagt at hun tjener penger på bloggen. Ine har ingenting som er sponset i innleggene. Hun har heller ingen annonser hun har solgt selv. Hun har en helt vanlig wordpress blogg som hvem som helst kan lage selv, helt gratis. Hun er ikke knyttet opp mot f.eks en større aktør som betaler henne. Ine tjener nok ingenting på bloggen sin. 

For øvrig hadde hun laget en nydelig bursdag for datteren sin. Jenta er veldig lik pappaen sin. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det glade hjem som har en datter som er svært alvorlig syk? Og blogget mer om det før? Eller tenkte jeg på en annen? Savner den bloggen litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...