Smugleseren Skrevet 11. januar 2016 #341 Del Skrevet 11. januar 2016 Hjelper tydeligvis ikke å oppmuntre henne til å kreere noe eget.... -Har hun virkelig INGEN oppskrift på noe hun er god til å lage som hun kan dele i bloggen da, i stedenfor å dele en allerede presentert rett? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. januar 2016 #342 Del Skrevet 12. januar 2016 Ikke har de tatt akryl på vinduslistene på kjøkkenet heller, og ikke noen lister mellom vegg og tak(mulig det er meningen, men det ser uferdig ut, syns jeg..) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 12. januar 2016 #343 Del Skrevet 12. januar 2016 Må jo være innmari fortvilende for Camilla når nesten alt hun gjør blir kopiert på den måten. Altså, det er jo knapt gjort noen som helst endringer hos Glade hjem. Hadde jeg skulle kopiert noen så hadde jeg i det minste prøvd å kamuflert det litt Synes dette faktisk er litt trist. LITT fantasi må hun da vel ha?! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 12. januar 2016 #344 Del Skrevet 12. januar 2016 36 minutter siden, strawberryjaw skrev: Må jo være innmari fortvilende for Camilla når nesten alt hun gjør blir kopiert på den måten. Altså, det er jo knapt gjort noen som helst endringer hos Glade hjem. Hadde jeg skulle kopiert noen så hadde jeg i det minste prøvd å kamuflert det litt Synes dette faktisk er litt trist. LITT fantasi må hun da vel ha?! Det Glade hjem er Camillas største kunde, så tror nok ikke Camilla gråter av det:-( 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. januar 2016 #345 Del Skrevet 12. januar 2016 Tjener hun penger på bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 12. januar 2016 #346 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) 1 time siden, IglePigle skrev: Ikke teksten nei, men det er lov å innrede på samme måten og ta helt like bilder. Og fordi hvis dette er en del av levebrødet til Villa Paprika, så er det jo det samme som å stjele arbeidet hennes, eller er jeg helt på bærtur nå? Endret 12. januar 2016 av MadameDeRosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. januar 2016 #347 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner og injurierende utsagn, samt svar til dette. Yvonne (mod) Endret 13. januar 2016 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pjoltus Skrevet 12. januar 2016 #348 Del Skrevet 12. januar 2016 liker at "gladehjem" titter daglig innom tråden synes du kan svare på spørsmålene her inne med det samme! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 12. januar 2016 #349 Del Skrevet 12. januar 2016 5 timer siden, PluttiPlutti skrev: Det Glade hjem er Camillas største kunde, så tror nok ikke Camilla gråter av det:-( Ja, jeg forstår at hun må legge igjen noen kroner der i måneden. Men det er da måte på Er jo et digert overtråkk, spør du meg.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 12. januar 2016 #350 Del Skrevet 12. januar 2016 Jeg syns at interiøret speiler personligheten til folk siden hvordan de har det i hjemmet sier en del om hvilken smak de har, og hvordan de er. Men da er jo kopiering selvutslettende. Jeg liker unike hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 13. januar 2016 #351 Del Skrevet 13. januar 2016 14 timer siden, strawberryjaw skrev: Ja, jeg forstår at hun må legge igjen noen kroner der i måneden. Men det er da måte på Er jo et digert overtråkk, spør du meg.. Enig med deg, men så lenge det gjelder penger, så er ikke Camilla så veldig nøye:-(, mye vil ha mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pissmaur Skrevet 13. januar 2016 #352 Del Skrevet 13. januar 2016 Innlegget til "stuen min, slik jeg liker det" er så og si kopi av villa paprika. Det hele er veldig spesielt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 13. januar 2016 #353 Del Skrevet 13. januar 2016 Sjukt mye stæsj på det lille bordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MadamMimma Skrevet 13. januar 2016 #354 Del Skrevet 13. januar 2016 2 timer siden, Olive_North skrev: Sjukt mye stæsj på det lille bordet Skulle nesten hatt et bord til 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. januar 2016 #355 Del Skrevet 15. januar 2016 Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 16. januar 2016 #356 Del Skrevet 16. januar 2016 Tråden er ryddet for hetsende utsagn og spekulasjoner Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 16. januar 2016 #357 Del Skrevet 16. januar 2016 Den 12. januar 2016 at 16.41, MalloryK skrev: Tjener hun penger på bloggen? Selvsagt! Pengene kommer av reklamen som du ser over, -under og på sidene på bloggen. Google Ads. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 16. januar 2016 #358 Del Skrevet 16. januar 2016 8 minutter siden, Smugleseren skrev: Selvsagt! Pengene kommer av reklamen som du ser over, -under og på sidene på bloggen. Google Ads. Og jo mer vi trykker oss inn på bloggen, -jo mer penger får Glade Hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 17. januar 2016 #359 Del Skrevet 17. januar 2016 14 timer siden, Smugleseren skrev: Selvsagt! Pengene kommer av reklamen som du ser over, -under og på sidene på bloggen. Google Ads. Det er da ikke selvsagt at hun tjener penger på bloggen. Ine har ingenting som er sponset i innleggene. Hun har heller ingen annonser hun har solgt selv. Hun har en helt vanlig wordpress blogg som hvem som helst kan lage selv, helt gratis. Hun er ikke knyttet opp mot f.eks en større aktør som betaler henne. Ine tjener nok ingenting på bloggen sin. For øvrig hadde hun laget en nydelig bursdag for datteren sin. Jenta er veldig lik pappaen sin. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 17. januar 2016 #360 Del Skrevet 17. januar 2016 Er det glade hjem som har en datter som er svært alvorlig syk? Og blogget mer om det før? Eller tenkte jeg på en annen? Savner den bloggen litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg