Gå til innhold

Det glade hjem

monstergospel

Anbefalte innlegg

Synes også det at hun er her inne og leser, åpenlyst, under "fullt navn" er småcreepy, jeg! Hadde det vært meg hadde jeg i allefall hatt fake navn, eller gjort det midt på natta så ingen oppdaga det. Det er merkelig, er det ikke? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, summerrain skrev:

Vet ikke om noen av dere så det, jeg var for treig med å screenshotte, men Camilla skrev en lang kommentar til gladehjem på instagram for ikke lenge siden. Hele bildet ble slettet ganske så fort! 

Hva stod det da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ragna-råkk skrev:

Synes også det at hun er her inne og leser, åpenlyst, under "fullt navn" er småcreepy, jeg! Hadde det vært meg hadde jeg i allefall hatt fake navn, eller gjort det midt på natta så ingen oppdaga det. Det er merkelig, er det ikke? 

Vet vi at det faktisk er glade hjem? Har hun bekreftet dette noe sted? I så fall, frem til det blir bekreftet på blogg/IG så tror jeg ikke at vi skal anta at glade hjem på kg er den ekte glade hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smasnug skrev:

Vet vi at det faktisk er glade hjem? Har hun bekreftet dette noe sted? I så fall, frem til det blir bekreftet på blogg/IG så tror jeg ikke at vi skal anta at glade hjem på kg er den ekte glade hjem.

Noen hadde kommentert noen av bildene hennes her inne en gang og like etter la hun ut nytt bilde på instagram med sitering av det som ble skrevet her også forsvarte sitt eget bilde. Husker ikke hva det var men det er garantert hun som er her inne.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke alt, men Camilla skrev utrolig nok en veldig voksen og moden kommentar om at Ine burde finne sin egen stil, at hun var flink nok på egenhånd og at hun synes det var trist med denne kopieringen for Ine sin del. 

Ble veldig overrasket!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, 1409 skrev:

Noen hadde kommentert noen av bildene hennes her inne en gang og like etter la hun ut nytt bilde på instagram med sitering av det som ble skrevet her også forsvarte sitt eget bilde. Husker ikke hva det var men det er garantert hun som er her inne.. 

OK, det var jeg ikke klar over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner, sitat fra blogg og brukerdebatt, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener hun med at det er mye stress med ny jobb? Har ikke hun jobbet som PT ganske lenge nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Miranda16 skrev:

Hva mener hun med at det er mye stress med ny jobb? Har ikke hun jobbet som PT ganske lenge nå?

Jobber glade hjem som PT? Er ikke hun hjemmeværende?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smasnug skrev:

Jobber glade hjem som PT? Er ikke hun hjemmeværende?

Kan ikke se for meg at hun er PT..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
19 minutter siden, Joppe skrev:

Skulle jeg sett tv med to svære busker på siden, hadde jeg seriøst tiltet. Men, hver sin smak!

Nå måtte jeg le, "busk" tv titting er det nye, jo mere busk, jo bedre:-) God Påske Joppe:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
2 minutter siden, PluttiPlutti skrev:

Nå måtte jeg le, "busk" tv titting er det nye, jo mere busk, jo bedre:-) God Påske Joppe:-)

:fnise: God påske til deg også :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...