Gå til innhold

Det glade hjem

monstergospel

Anbefalte innlegg

Det jeg ikke forstår, er vist en skal kopiere fra andre bloggere, hvorfor ikke en kan skrive en god tekst? Har noen av dere lest bloggen? Settningene henger ikke i sammen🙈 Også blir jo ingen kommentarer, foruten positive kommentarer godkjent😁 Så kjære du som er så glad i alle andres kreativitet, hvorfor ikke gå dine egne veier? Det blir bare sært å kopiere andre, og veldig feigt å ikke svare på hvorfor en gjør som en gjør.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bluebird1992
35 minutter siden, Bergensia skrev:

Greit svar fra Villa Paprika/ Camilla:

http://imgur.com/1UGgo9w (skjermdump fra kommentarfelt fra VP)

M.a.o. hun velger å se en annen vei når det gjelder kopieringen fordi hun ikke har råd til å evt. miste en av sine beste kunder. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fotballflue skrev:

Nei, hun får vel ikke slettet ting som står der, vel? :P 

hehe, ikke sjokkerende akkurat :icon_lol:

Nei, hun får nok ikke det. Men det har vært en god del diskusjoner om dette under bildene hun legger ut. Så folk der inne er kanskje "ferdige" med det. Gikk ganske heftig for seg ene gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, strawberryjaw skrev:

Nei, hun får nok ikke det. Men det har vært en god del diskusjoner om dette under bildene hun legger ut. Så folk der inne er kanskje "ferdige" med det. Gikk ganske heftig for seg ene gangen!

Ja, jeg husker det sirkuset der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Grinebiterinnen skrev:

Dette er en veldig underholdende tråd :fnise:

Jeg så blogginnleggene til begge bloggerne om hotellsoveromstyling. wow.

Masse inspirasjon til å strekke og løfte opp rommet da ?  - Tragisk norsk rettskriving og setningsoppbygging  ihvertfall 😨

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, TallulahBGood skrev:

M.a.o. hun velger å se en annen vei når det gjelder kopieringen fordi hun ikke har råd til å evt. miste en av sine beste kunder. 😉

Pluss at Camilla alltid kommer ut på topp mens Ine får all kritikk. Det er jo et kompliment å bli kopiert, og Camilla får masse ekstra sympati og klikk pga kopieringen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Bergensia skrev:

Greit svar fra Villa Paprika/ Camilla:

http://imgur.com/1UGgo9w (skjermdump fra kommentarfelt fra VP)

Applaus for et saklig og profesjonelt svar, her har svært mange (topp)bloggere mye å lære! 

Endret av Ultiva
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Syns nattbordskuffene (de høye) på Villa Paprika var skikkelig kule. Noen som vet hvor de er å få tak i? Syns soveromsbildet med de nattbordskuffene på var nydelig skandinavisk stil. 

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Bergensia skrev:

Nå må du svare for deg da gladehjem, hva er greia egentlig? Er jo veldig  spesielt det du driver med. Du er jo her inne titt og ofte, så hvorfor ikke bare forklare oss hva du driver med, da hadde du sluppet dette her.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje VP lar dette holde på fordi det egentlig er en sirkel som "alle vinner"..

VP har en nettbutikk med interiør og blogger om interiør, og har vært inne å kikket og det er litt stive priser til tider. Så har hun en ekstremfan som kopierer hele bloggen hennes OG da stilen hun bruker i huset så hun handler alt fra butikken til VP. Vet ikke om GH tjener penger på bloggen sin, men OM hun gjør det så går jo de bare rett til butikken til VP. Kanskje VP lar GH kopiere for ellers så får ikke GH penger til å handle i butikken hennes :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 30.12.2015 at 21.48, mjauritz skrev:

Kanskje VP lar dette holde på fordi det egentlig er en sirkel som "alle vinner"..

VP har en nettbutikk med interiør og blogger om interiør, og har vært inne å kikket og det er litt stive priser til tider. Så har hun en ekstremfan som kopierer hele bloggen hennes OG da stilen hun bruker i huset så hun handler alt fra butikken til VP. Vet ikke om GH tjener penger på bloggen sin, men OM hun gjør det så går jo de bare rett til butikken til VP. Kanskje VP lar GH kopiere for ellers så får ikke GH penger til å handle i butikken hennes :fnise:

Nå har Camilla svart på dette hundre ganger.... se linken til Ultiva for siste svar angående dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. desember 2015 at 15.32, Ultiva skrev:

Applaus for et saklig og profesjonelt svar, her har svært mange (topp)bloggere mye å lære! 

Vet ikke helt om VP er den de burde lære av. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, IglePigle skrev:

Vet ikke helt om VP er den de burde lære av. 

Unnskyld om jeg uttrykte meg uklart. Jeg mente spesifikt svaret hennes på det aktuelle plagiat-spørsmålet. Hvor hun viser klasse ved å la være å henge ut en åpenlys copycat. Jeg kan ikke uttale meg om bloggen hennes generelt da jeg ikke har lest den.

Endret av Ultiva
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bluebird1992
2 timer siden, Ultiva skrev:

Unnskyld om jeg uttrykte meg uklart. Jeg mente spesifikt svaret hennes på det aktuelle plagiat-spørsmålet. Hvor hun viser klasse ved å la være å henge ut en åpenlys copycat. Jeg kan ikke uttale meg om bloggen hennes generelt da jeg ikke har lest den.

Siden du ikke leser bloggen forstår jeg at du oppfatter svaret slik, og det er fint at man roser der ros er fortjent.

I dette tilfellet handler det om at Camilla potensielt kan tape tusenvis av kroner i måneden om hun "henger ut en åpenlys copycat". Det er nok simpelt matvett og ikke klasse hun utviser, for Camilla er en av de verste til å hyle opp om hun føler seg krenket i noen som helst grad. Men siden denne copycat'en muligens er alfa og omega for butikken eksistens så velger hun å ignorere det. Man kan kalle det så mangt, men jeg mener at selv om hun svarer høflig på spørsmålet så utviser hun ikke "klasse" her,-  heller det motsatte.

Endret av TallulahBGood
Byttet rekkefølge på to ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Å spekulere i andre menneskers helse, det være seg fysisk eller psykisk, er ikke ok og vil bli ryddet vekk som spekulasjoner.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig med denne julekalenderen? Er det noen som har mottatt premie? Kalenderen stoppet jo plutselig....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...