Gå til innhold

Det glade hjem

monstergospel

Anbefalte innlegg

Litt off topic:

Tror jeg ville tatt med en campingstol om jeg skulle på besøk, det var ufattelig mange puter i stoler og sofa. Hvor skal man egentlig gjøre av dem når man vil sitte?  slenge dem på gulvet? holde de i fanget?  

Er det egentlig en konkurranse?  Haha, min sofa rommer flere puter enn din så...

Ser forresten at på første bildet var det en mulighet for sitteplass der pleddet ligger. 

De andre bildene har utallige pledd i sofaen og stoler, har denne personen det veldig kaldt i stua? Jeg ser for meg at gjestene får to pledd hver (minst) for å tulle seg inn i, etter at de har måket unna fem puter så de får en sitteplass. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dollyådi
3 minutter siden, Sol79 skrev:

Er det trendy hos interiørbloggerne å ha teppene liggende framne i en krøllete haug? Det ser da utrolig rotete ut.

Jeg vil anta det 😂 det er jo tross alt trendy å ha håndkleholder på veggen ved siden av tv, knagger tilfeldig fordelt i stua til å henge fra seg skjerf og bluser og ikke minst skittentøykorger på kjøkkenet. Så et teppe eller ti litt sånn tilfeldig slengt i fra seg må vel være innafor 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Frida skrev:

Litt off topic:

Tror jeg ville tatt med en campingstol om jeg skulle på besøk, det var ufattelig mange puter i stoler og sofa. Hvor skal man egentlig gjøre av dem når man vil sitte?  slenge dem på gulvet? holde de i fanget?  

Er det egentlig en konkurranse?  Haha, min sofa rommer flere puter enn din så...

Ser forresten at på første bildet var det en mulighet for sitteplass der pleddet ligger. 

De andre bildene har utallige pledd i sofaen og stoler, har denne personen det veldig kaldt i stua? Jeg ser for meg at gjestene får to pledd hver (minst) for å tulle seg inn i, etter at de har måket unna fem puter så de får en sitteplass. 

Det samme har jeg og tenkt, puter over alt! Hadde fått helt hetta hvis jeg fikk mye besøk og det da lå strødd puter over alt! Det er ikke behagelig heller å sitte i en sofa full av puter og det må da støve en del også :klo:

13 timer siden, Sol79 skrev:

Er det trendy hos interiørbloggerne å ha teppene liggende framne i en krøllete haug? Det ser da utrolig rotete ut.

Enig, ikke fint i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Tilbakeblikk"-innlegget og soveromsinnlegget....:haar:   
Er jo nesten helt likt... Var ikke klar over at kopieringen var SÅ ekstrem!:bond:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet Camilla om denne kopieringen fra bloggen nå? Blir hun ikke irritert? Husker en blogger skrev motsvar til kopieringen. Steinihavet? Camilla burde og det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Xstrella skrev:

Vet Camilla om denne kopieringen fra bloggen nå? Blir hun ikke irritert? Husker en blogger skrev motsvar til kopieringen. Steinihavet? Camilla burde og det. 

Camilla har skrevet mange ganger i kommentarfeltet om dette. Hun har sagt at hun ikke har noe samarbeid med henne, at hun ikke kan nekte henne å handle i butikken dems ei heller at hun nærmest kopierer alt. Så nei, hun må ingenting, i alle fall ikke gi slike mennesker mer oppmerksomhet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Bootybuilder skrev:

Camilla har skrevet mange ganger i kommentarfeltet om dette. Hun har sagt at hun ikke har noe samarbeid med henne, at hun ikke kan nekte henne å handle i butikken dems ei heller at hun nærmest kopierer alt. Så nei, hun må ingenting, i alle fall ikke gi slike mennesker mer oppmerksomhet.

Ok. Jeg leser ikke kommentarfeltet så har ikke fått med meg det. Synd det ikke kommer frem på facebook denne kopieringen. Hun er aktiv på interiørsiden og får mye ros for stylingen sin. Ergo VP sin tro kopi 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Xstrella skrev:

Ok. Jeg leser ikke kommentarfeltet så har ikke fått med meg det. Synd det ikke kommer frem på facebook denne kopieringen. Hun er aktiv på interiørsiden og får mye ros for stylingen sin. Ergo VP sin tro kopi 😉

Hvilken side er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. september 2015 at 9.17, Xstrella skrev:

Må jo være fryktelig dyrt å bytte møbler så ofte? Ikke jobber hun heller. Og på siden til facebook får hun mange likes, mens mange irriterer seg over at det er egentlig Camilla som bør få rosen.

Ja det tenker jeg også - handle møbler for 30-40-50 tusen i sesongen liksom .. Hvem f har råd til det ? 😱 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, MadamMimma skrev:

For oss som er hekta på interiør 😀

Det har blitt nevnt der et par ganger :tunge1: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Fotballflue skrev:

Det har blitt nevnt der et par ganger :tunge1: 

Blir vel sletta kjapt det da eventuelt ? Jeg klarte ikke å dy meg og måtte kommentere noe på Insta- ble blokkert gitt 😂😂 tok nøyaktig ett minutt 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MadamMimma skrev:

Blir vel sletta kjapt det da eventuelt ? Jeg klarte ikke å dy meg og måtte kommentere noe på Insta- ble blokkert gitt 😂😂 tok nøyaktig ett minutt 😬

Nei, hun får vel ikke slettet ting som står der, vel? :P 

hehe, ikke sjokkerende akkurat :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...