skruf Skrevet 9. desember 2015 #221 Skrevet 9. desember 2015 Du pleier ikke? Neivell.. det er ikke så interessant... kan nesten begynne å lure Har du fått deg nettbutikk?Ser i siste innlegget på bloggen at du linker til nettbutikken..... men uten å skrive SBN. Er det ikke Camilla sin nettbutikk da? Eller har du blitt deleier?Veldig spent på å høre hvorfor du skriver at det er et samarbeid på gang, mens Camilla nekter for nettopp dette. 7
Fotballflue Skrevet 9. desember 2015 #222 Skrevet 9. desember 2015 Du pleier ikke? Neivell.. det er ikke så interessant... kan nesten begynne å lure det her skjønte jeg ikke!? 3
Gjest hulderjenta Skrevet 9. desember 2015 #223 Skrevet 9. desember 2015 Det hadde i alle fall vært interessant om du kunne svart på spørsmålene som ble rettet til deg på den forrige siden, om den åpenlyse kopieringen.
Emilim Skrevet 10. desember 2015 #224 Skrevet 10. desember 2015 Du pleier ikke? Neivell.. det er ikke så interessant... kan nesten begynne å lure du må jo skjønne at folk begynner å lure når du kopierer vp på hver minste detalje. Adventskalenderen din er jo akuratt den samme som hennes. At du gidder sitte her inne å lese å bare svare frekt tilbake, kan du ikke bare svare på det folk lurer på, da slutter folk å skrive om det, men det er kanskje det du vil???? 3
Gjest Gladehjem Skrevet 10. desember 2015 #225 Skrevet 10. desember 2015 du må jo skjønne at folk begynner å lure når du kopierer vp på hver minste detalje. Adventskalenderen din er jo akuratt den samme som hennes. At du gidder sitte her inne å lese å bare svare frekt tilbake, kan du ikke bare svare på det folk lurer på, da slutter folk å skrive om det, men det er kanskje det du vil????Dere fortsetter bare uansett, og hvorfor skal dere bruke tiden deres på å bry dere så mye? Bare å forsette det, gøy unerholdning å følge med på! Jeg er en god kunde hos stylebynorway, mere trenger jeg ikke å svare på! For dere vet ikke alt, noe som dere tror!
Emilim Skrevet 10. desember 2015 #226 Skrevet 10. desember 2015 Dere fortsetter bare uansett, og hvorfor skal dere bruke tiden deres på å bry dere så mye? Bare å forsette det, gøy unerholdning å følge med på! Jeg er en god kunde hos stylebynorway, mere trenger jeg ikke å svare på! For dere vet ikke alt, noe som dere tror!er jo derfor vi spør deg👍 du sier det er samarbeid, men c nekter for det. At du er en god kunde hos SbN er det nok i gen som er i tvil om. Tror ikke du synes det er så gøy, da hadde du aldri gått i forsvar, da hadde du lest å hatt en god latter for deg selv, men du hadde aldri svart som du gjør om du synes dette var moro. Du vinner mye på å vær ærlig, for ditt eget rykte ville jeg nok valgt å fortalt det som det er. 3
Gjest Gladehjem Skrevet 10. desember 2015 #227 Skrevet 10. desember 2015 er jo derfor vi spør deg👍 du sier det er samarbeid, men c nekter for det. At du er en god kunde hos SbN er det nok i gen som er i tvil om. Tror ikke du synes det er så gøy, da hadde du aldri gått i forsvar, da hadde du lest å hatt en god latter for deg selv, men du hadde aldri svart som du gjør om du synes dette var moro. Du vinner mye på å vær ærlig, for ditt eget rykte ville jeg nok valgt å fortalt det som det er.
Gjest Gladehjem Skrevet 10. desember 2015 #228 Skrevet 10. desember 2015 Sant så sant, dere får kose dere videre med å diskutere meg! Ha en fin dag
Blå politibil Skrevet 10. desember 2015 #229 Skrevet 10. desember 2015 Dere fortsetter bare uansett, og hvorfor skal dere bruke tiden deres på å bry dere så mye? Bare å forsette det, gøy unerholdning å følge med på! Jeg er en god kunde hos stylebynorway, mere trenger jeg ikke å svare på! For dere vet ikke alt, noe som dere tror!Du har jo endaikke svart på et eneste spørsmål som har blitt stilt deg. Du er tydeligvis en god kunde hos sbn, det ser vi jo på bloggen din... Men siden vi ikke vet alt, kan ikke du opplyse hvor vi tar feil da og hvordan det egentlig er? Det hadde jo vært en fin måte for deg å "renvaske" deg på og få slutt på denne tråden. 10
firestarter Skrevet 10. desember 2015 #230 Skrevet 10. desember 2015 Dere fortsetter bare uansett, og hvorfor skal dere bruke tiden deres på å bry dere så mye? Bare å forsette det, gøy unerholdning å følge med på! Jeg er en god kunde hos stylebynorway, mere trenger jeg ikke å svare på! For dere vet ikke alt, noe som dere tror!Nei, vi vet ikke alt. Det er derfor vi spør. Men du svarer jo aldri på spørsmålene du får, så hvordan kan vi vite da? 4
PluttiPlutti Skrevet 10. desember 2015 #231 Skrevet 10. desember 2015 Vi vet ihvertfall at du er svært god på copy paste:-) er jo derfor vi spør deg👍 du sier det er samarbeid, men c nekter for det. At du er en god kunde hos SbN er det nok i gen som er i tvil om. Tror ikke du synes det er så gøy, da hadde du aldri gått i forsvar, da hadde du lest å hatt en god latter for deg selv, men du hadde aldri svart som du gjør om du synes dette var moro. Du vinner mye på å vær ærlig, for ditt eget rykte ville jeg nok valgt å fortalt det som det er. 1
Lumê Skrevet 10. desember 2015 #232 Skrevet 10. desember 2015 Det "Bedroom"-innlegget hennes er en blåkopi av VP sitt innlegg "Bedroom, sweet Dreams". 7
Emilim Skrevet 10. desember 2015 #233 Skrevet 10. desember 2015 (endret) Endret 10. desember 2015 av Emilim 1
Emilim Skrevet 10. desember 2015 #234 Skrevet 10. desember 2015 (endret) Hun har "feil" teppe på gulvet😂 Endret 10. desember 2015 av Emilim 6
Dundertrollet Skrevet 10. desember 2015 #235 Skrevet 10. desember 2015 Jeg fatter ikke at hun tør etter å ha blitt avslørt her inne Kjenner jeg blir flau på hennes vegne 9
Gjest Gladehjem Skrevet 10. desember 2015 #236 Skrevet 10. desember 2015 Nei, vi vet ikke alt. Det er derfor vi spør. Men du svarer jo aldri på spørsmålene du får, så hvordan kan vi vite da?fordi dere trenger ikke å vite alt, derfor 😊
Anglofil Skrevet 10. desember 2015 #237 Skrevet 10. desember 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner.Yvonne (mod)
firestarter Skrevet 11. desember 2015 #238 Skrevet 11. desember 2015 fordi dere trenger ikke å vite alt, derfor 😊Nei, men herlighet. Du kan jo ikke sutre over at vi ikke vet alt når du ikke er interessert i å fortelle? Du har en offentlig blogg og vi har all rett til å diskutere innholdet i den. Da kan du ikke bli sur for at vi misforstår ting du ikke ønsker å oppklare. 11
Anglofil Skrevet 11. desember 2015 #239 Skrevet 11. desember 2015 Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner.Yvonne (mod)
epleskrott Skrevet 11. desember 2015 #240 Skrevet 11. desember 2015 Hun måå jo samarbeide med Camilla? Er vel en stund siden hun sa de ikke hadde samarbeid.. mye kan jo ha skjedd på den tid 1
Anbefalte innlegg