Kollontaj Skrevet 21. november 2015 #181 Skrevet 21. november 2015 Ja og så? Må være sååå spennende å sitte bak en skjerm og snakke om andre sitt liv! Jaggu med har dere ikke så mye og finne på! Og til dere som lurer, det er et sambarbeid på gang.. så vet dere det også! Så får dere litt mere å snakke om, gøy å følge med!Bare for å avklare; siden du skriver en blogg som alle kan lese, må du også regne med at leserne stiller spørsmål om det de leser. Om du mener dette går på "ditt liv", er det nok fordi du selv skriver om deler av "ditt liv". Dersom du ikke ønsker innspill, spørsmål eller uklarhet rundt bloggen din, foreslår jeg at du gjør den privat, da vil du unngå at hvem som helst leser og lurer på hva du driver med. Du kan faktisk ikke forvente at vanlige lesere ikke fatter interesse for deler av det du skriver, det er jo vanligvis hele _hensikten_ med en offentlig blogg. 16
Veslefrikk Skrevet 21. november 2015 #182 Skrevet 21. november 2015 Ja og så? Må være sååå spennende å sitte bak en skjerm og snakke om andre sitt liv! Jaggu med har dere ikke så mye og finne på! Og til dere som lurer, det er et sambarbeid på gang.. så vet dere det også! Så får dere litt mere å snakke om, gøy å følge med!Du sitter jo bak en skjerm og kopierer andres liv... 30
FrøkenFarao Skrevet 22. november 2015 #183 Skrevet 22. november 2015 Et samarbeid m SbN kan jeg aldri i verden tenke meg,du kopierer jo ikke bare interiøret men skrivemåte og!"alt begynner å falle på plass i det STORE hjemmet vårt" ,neida,ingen kopiering(bare at hun skriver lille istedet for store?Du skriver som om du har butikk også(noe du ikke har..) ,tror neppe Camilla vil ha sin stalker som samarbeidspartner..men lykke til med trua;) Forresten,hvor er glam desken?Nei vent,Camilla fikk jo ikke plass til sin,stemmer. 10
BlomsterMaja Skrevet 22. november 2015 #184 Skrevet 22. november 2015 Jeg hadde ikke villet ha BETONGbord dersom jeg hadde hatt et barn med sterk epilepsi.... 8
Gjest Gladehjem Skrevet 22. november 2015 #185 Skrevet 22. november 2015 Får glam desken min i slutten av denne mnd jeg, faktisk! Woooow, det trudde du ikke!Og der var betongbord bestilt og ny lampe....Ja og så? Må være sååå spennende å sitte bak en skjerm og snakke om andre sitt liv! Jaggu med har dere ikke så mye og finne på! Og til dere som lurer, det er et sambarbeid på gang.. så vet dere det også! Så får dere litt mere å snakke om, gøy å følge med!
Gjest Gladehjem Skrevet 22. november 2015 #186 Skrevet 22. november 2015 Enda godt jeg ikke spurte om noen sin mening når jeg skulle innrede mitt eget hjem og hvilket stuebord jeg skal ha! Å det har ingenting med sykdommen til datteren min å gjøre, du vet ikke alt på hvordan ting er! :-)Jeg hadde ikke villet ha BETONGbord dersom jeg hadde hatt et barn med sterk epilepsi....
Viernes Skrevet 22. november 2015 #187 Skrevet 22. november 2015 Ja og så? Må være sååå spennende å sitte bak en skjerm og snakke om andre sitt liv! Jaggu med har dere ikke så mye og finne på! Og til dere som lurer, det er et sambarbeid på gang.. så vet dere det også! Så får dere litt mere å snakke om, gøy å følge med!Du sier at det er et samarbeid, Camilla sier at det ikke er et samarbeid. Altså, begge er jo ikke ærlige i den saken. (beskylder hverken den ene eller den andre for løgn nå) Eller er det kanskje noe som har kommet i gang nå nylig? Et samarbeid er jo helt okei. Kan jeg spørre hva det går ut på? 10
Gjest Gladehjem Skrevet 22. november 2015 #188 Skrevet 22. november 2015 Du sier at det er et samarbeid, Camilla sier at det ikke er et samarbeid. Altså, begge er jo ikke ærlige i den saken. (beskylder hverken den ene eller den andre for løgn nå) Eller er det kanskje noe som har kommet i gang nå nylig? Et samarbeid er jo helt okei. Kan jeg spørre hva det går ut på? Det er noe som er kommet i gang nå nylig, jeg og camilla har mye kontakt på privaten ellers! Tro det eller ei, hva det går ut på? Det kommer nok på bloggen om ikke så lenge! Siden dere er inne her å snakker dritt og kritserer meg, da frister det ikke så veldig å fortelle alt. Det får bare følge med, siden både jeg og camilla har så spennende liv!
Veslefrikk Skrevet 22. november 2015 #189 Skrevet 22. november 2015 Det er noe som er kommet i gang nå nylig, jeg og camilla har mye kontakt på privaten ellers! Tro det eller ei, hva det går ut på? Det kommer nok på bloggen om ikke så lenge! Siden dere er inne her å snakker dritt og kritserer meg, da frister det ikke så veldig å fortelle alt. Det får bare følge med, siden både jeg og camilla har så spennende liv! Det er ikke så veldig mye spennende og uforutsigbart som skjer i ditt liv. Det er jo basert på kopiering fra andres liv.Det er synd, for jeg er sikker på at du er både flink og kreativ. Men du må begynne å stole på deg selv og din egen smak. Den dagen du gjør det, så blir også din blogg og ditt liv spennende. I tillegg så hadde du sluppet all hetsen du får nå. 14
Anglofil Skrevet 22. november 2015 #190 Skrevet 22. november 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring, samt svar til dette.Yvonne (mod)
Viernes Skrevet 22. november 2015 #191 Skrevet 22. november 2015 Det er noe som er kommet i gang nå nylig, jeg og camilla har mye kontakt på privaten ellers! Tro det eller ei, hva det går ut på? Det kommer nok på bloggen om ikke så lenge! Siden dere er inne her å snakker dritt og kritserer meg, da frister det ikke så veldig å fortelle alt. Det får bare følge med, siden både jeg og camilla har så spennende liv! Spennende med samarbeid da! Da skal jeg ta en titt på bloggen din om ikke så lenge. Hva med tiden før samarbeidet kom i gang, du har jo kopiert heftig lenge nå. Over flere måneder, og ikke bare fra Camilla. (Har du samarbeid med flere andre og?) Jeg har vel ikke stilt spørsmål ved om du og C har kontakt på privaten eller ei. Er vel bare hyggelig om dere har det. Mulig jeg er/har vært kritisk, men jeg har aldri snakka dritt om deg. Vet ikke hvem/hvordan du er, bortsett fra å være en skikkelig racer på copy/paste, men det er jo ikke ulovlig. Eller vent, hvordan var nå det igjen..? 14
Christiane_W Skrevet 22. november 2015 #192 Skrevet 22. november 2015 Så akkurat dette svaret fra Camilla til noen som har spurt om dette samarbeidet i kommentarfeltet på bloggen:Link til screenshot.I følge Camilla er det ikke noe samarbeid bortsett fra at Ine er en god kunde i nettbutikken og har handlet litt av henne privat. 8
maipai Skrevet 25. november 2015 #193 Skrevet 25. november 2015 Jeg kommenterer en del på bloggen hennes. Alle kommentarene om at det er fint og sånt blir godkjent, men de der jeg stiller noe kritiske spørsmål slipper ikke gjennom. Rart altså! 2
Gjest Skrevet 26. november 2015 #194 Skrevet 26. november 2015 Hun får bare ros inne på Interiør siden på Facebook. Legger ut veldig like bilder som Villapaprika.Det er tusenvis som har det sånn som dette her... alle kopierer hverandre
Birdo Skrevet 26. november 2015 #195 Skrevet 26. november 2015 Det er tusenvis som har det sånn som dette her... alle kopierer hverandre Ikke så voldsomt som Ine. 6
Anglofil Skrevet 26. november 2015 #196 Skrevet 26. november 2015 (endret) Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, hets og persondebatt, samt svar til dette.Yvonne (mod) Endret 26. november 2015 av Yvonne
Basil Skrevet 1. desember 2015 #197 Skrevet 1. desember 2015 Skulle ønske jeg kunne være hjemmeværende og likevel pusse opp huset og bytte ut møbler en gang i måneden... 4
Anglofil Skrevet 1. desember 2015 #198 Skrevet 1. desember 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.Yvonne (mod)
FrøkenFarao Skrevet 2. desember 2015 #200 Skrevet 2. desember 2015 Adventskalender og,skrevet på samme måte,jeg gir meg ende over😳Når skal hu slutte å kopiere ALT?? 1
Anbefalte innlegg