Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #1 Del Skrevet 17. september 2004 Hei! Jeg jobber som hjelpepleier og lurer på noe ang. lønnen. Når jeg f.eks jobber en lørdags kveld,hvilke tillegg får jeg da? Får jeg både helg-tillegg og kveldstillegg,og etter hvilket tidspunkt får jeg kveldstillegg? Hilsen en som lurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #2 Del Skrevet 17. september 2004 du skal ha helgetillegg alle de timene du jobber lørdagen og søndagen. så skal du ha kveldstillegg utenom, vanligvis etter klokken 17.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 18. september 2004 #3 Del Skrevet 18. september 2004 du skal ha helgetillegg alle de timene du jobber lørdagen og søndagen. så skal du ha kveldstillegg utenom, vanligvis etter klokken 17.00 Jepp, det stemmer! Lørdag-/søndags- tillegg fra kl 00.00 på lørdag, til kl 24.00 på søndag. Kveld-/natt-tillegg fra kl 17.00 til kl 06.00 (gjelder alle dager). Og på lørdag-/søndag- kveld/natt får du begge deler. Men derimot en HELLIGDAG (om den faller på en lørdag/søndag), da får du ikke lørdag-/søndags- tillegg (men du får helligdags-tillegg, som er 133%). (Gjelder i vertfall for kommunalt ansatte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #4 Del Skrevet 19. september 2004 Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå