Gå til innhold

Egon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ventet meg et slikt arrogant innlegg fra deg. 

Anonymous poster hash: 2068d...134

Men det er sant at de serverer mye halvfabrikat og helfabrikat på egon. Lasagnen kommer feks ferdig

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ventet meg et slikt arrogant innlegg fra deg.  Anonymous poster hash: 2068d...134

Citronella er ikke arrogant, hun er en fantastisk bruker! Tror heller du må jobbe med holdningen din...

Anonymous poster hash: b9b1a...3a0

Skrevet

Syns maten er "ok til god", men interiøret er kjedelig og støvete (selv om det gir et mer koselig særpreg enn mer "strigla"/nymoderne steder).

På Egon i Arendal er det sånn kloakklukt at en blir kvalm av å være der... Vært sånn flere ganger jeg har spist der....

Anonymous poster hash: d031c...657

Så det er ikke bare meg som har reagert på det?

I Arendal spiser jeg heller på Mør. Egon i Markens derimot har veldig ok mat sammenlignet med Arendal :)

Anonymous poster hash: f1373...126

Skrevet (endret)

Ja, jeg syns jeg ser for meg at alle dere som klager på at Egon er så dårlig lager all maten fra bunnen av hjemme.

Den retten jeg alltid spiser på Egon har jeg ikke sett noen andre steder, og når jeg har lyst på akkurat dét, så må jeg på Egon. Jeg kan selvfølgelig lage det selv, men hvordan jeg gjør det aner jeg ikke og hvor jeg eventuelt kjøper hvitløkssausen og BBQ-sausen vet jeg heller ikke. Hvem gidder uansett å lage to typer saus til middagen?

Poenget er at det spiller ingen rolle hvor mange gode resturanter det finnes nærheten når jeg har lyst på Blackened kylling! :P

Endret av lisamari
Gjest Citronella
Skrevet

Hva med de som liker både "fantastiske matopplevelser" OG Egon da..? Hva slags smaksløker har de?

Om du liker Egon, har du ikke fantastiske smaksløker. Det er halvfabrikat og smaker som kollidererer. Men som jeg skrev, for all del kos deg med Egon-maten din.

Gjest Citronella
Skrevet

Å herregud, det er noe av det teiteste jeg har lest! Så lett er det ikke, beklager.

Hva er det som ikke er lett?
Skrevet

Hva er det som ikke er lett?

Forklaringen din sikkert, doh.

Greit at noen folk ikke liker maten på Egon, smaken er jo som baken, men synes det er så dust å trekke inn smaksløker og nærmesr disse ned på dem som liker maten der... Synes ikke det sier så mye om en person liker mat den ene plassen eller ei, men synes det sier veldig mye om en person som disser andre sine preferanser

Anonymous poster hash: cea72...6d3

• Liker 3
Skrevet

Citronella er ikke arrogant, hun er en fantastisk bruker! Tror heller du må jobbe med holdningen din...

Du kan umulig forstå betydningen av ordet "arrogant". Arroganse lyser ut av Citronellas innlegg. 

• Liker 4
Skrevet

Om du liker Egon, har du ikke fantastiske smaksløker. Det er halvfabrikat og smaker som kollidererer. Men som jeg skrev, for all del kos deg med Egon-maten din.

Jeg har heller aldri påstått at jeg har fantastiske smaksløker, men at jeg liker fantastiske matopplevelser. Det betyr likevel ikke at jeg synes Egon kan være godt. Du vet jo ingenting om hva jeg liker ellers. Jeg har spist på alt fra Maaemo og Statholdergaarden til mcdonalds. At jeg liker begge deler betyr at jeg har en variert smak, og har ingenting med at jeg ikke setter pris på gode matopplevelser, for det gjør jeg så absolutt.

Skrevet

Jeg kjøper alltid fajitas der. Synes den er god :)

Anonymous poster hash: d6f75...e42
Skrevet

Du kan umulig forstå betydningen av ordet "arrogant". Arroganse lyser ut av Citronellas innlegg.  Anonymous poster hash: 2068d...134

Nei du

Gjest Citronella
Skrevet

Ventet meg et slikt arrogant innlegg fra deg.

Det er ganske utrolig at man blir kalt arrogant når man er uenig og faktisk argumenterer hvorfor man er uenig.

Gjest Citronella
Skrevet

Forklaringen din sikkert, doh.

Greit at noen folk ikke liker maten på Egon, smaken er jo som baken, men synes det er så dust å trekke inn smaksløker og nærmesr disse ned på dem som liker maten der... Synes ikke det sier så mye om en person liker mat den ene plassen eller ei, men synes det sier veldig mye om en person som disser andre sine preferanser

Anonymous poster hash: cea72...6d3

Doh. Dust. Disse. Jeg liker mennesker som elsker mat fra Egon. Og jeg liker ikke mennesker som liker mat fra Egon. Jeg gir blanke i hva slags mat folk liker.
Skrevet

Flaskevannet

Anonymous poster hash: 98bfd...5a3
  • Liker 1
Skrevet

Jeg liker Egon og syns spesielt biffsnadderen der er veldig god :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...