Sool Skrevet 7. september 2015 #21 Skrevet 7. september 2015 Enig -Dyrt ! Maten er ikke noe særlig og for 200 kr kan man kjøpe mye god pizza rundt om i Norge. Så mange restauranter med god mat. Fatter ikke hvorfor folk fortsatt går å spiser på Egon :/ 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #22 Skrevet 7. september 2015 Enig -Dyrt ! Maten er ikke noe særlig og for 200 kr kan man kjøpe mye god pizza rundt om i Norge. Så mange restauranter med god mat. Fatter ikke hvorfor folk fortsatt går å spiser på Egon :/ Kanskje fordi de liker maten der? At DU ikke liker maten betyr ikke at andre ikke kan få lov til å spise den. Jeg har en søster som elsker fajitasene på Egons. Derfor går hun der. Hun synes det er godt, og at det er verdt pengene. Anonymous poster hash: af891...6ca 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #23 Skrevet 7. september 2015 De forandrer jo aldri menyen... Anonymous poster hash: bd20b...c11
Gullik Skrevet 7. september 2015 #24 Skrevet 7. september 2015 De forandrer jo aldri menyen... Anonymous poster hash: bd20b...c11 Det går jo så det kviner, så ingen grunn til å forandre noe. 1
Gjest hockeyfrue Skrevet 7. september 2015 #25 Skrevet 7. september 2015 Så 200kr for en liten pizza er billig? Jeg kan lage 3 store pizzaer hjemme til under den prisen...Anonymous poster hash: b9b1a...3a0 Jeg synes helt ærlig ikke det er så dyrt for en pizza. Og som regel blir det jo billigere å spise hjemme, så det blir en litt dum sammenligning.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #26 Skrevet 7. september 2015 Jeg synes helt ærlig ikke det er så dyrt for en pizza. Og som regel blir det jo billigere å spise hjemme, så det blir en litt dum sammenligning. Jeg kan få kjøpt en stor pizza for 150 kroner her, det er det det skal koste for en stor pizza Anonymous poster hash: b9b1a...3a0 1
Rosewood Skrevet 7. september 2015 #27 Skrevet 7. september 2015 De forandrer jo aldri menyen... Anonymous poster hash: bd20b...c11 Da følger du ikke helt med altså, de forandrer menyen hver juni. De beholder klassikerne som selger mest, men forandrer på en del.
Rosewood Skrevet 7. september 2015 #28 Skrevet 7. september 2015 Enig -Dyrt ! Maten er ikke noe særlig og for 200 kr kan man kjøpe mye god pizza rundt om i Norge. Så mange restauranter med god mat. Fatter ikke hvorfor folk fortsatt går å spiser på Egon :/ Jeg synes maten er kjempegod. Derfor spiser jeg enda der.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #29 Skrevet 9. september 2015 Syns maten er "ok til god", men interiøret er kjedelig og støvete (selv om det gir et mer koselig særpreg enn mer "strigla"/nymoderne steder). På Egon i Arendal er det sånn kloakklukt at en blir kvalm av å være der... Vært sånn flere ganger jeg har spist der.... 😝Anonymous poster hash: d031c...657 1
Gjest Citronella Skrevet 10. september 2015 #30 Skrevet 10. september 2015 Kanskje fordi de liker maten der? At DU ikke liker maten betyr ikke at andre ikke kan få lov til å spise den. Jeg har en søster som elsker fajitasene på Egons. Derfor går hun der. Hun synes det er godt, og at det er verdt pengene. Anonymous poster hash: af891...6ca Det er nok fordi dere ikke har utviklede smaksløker, og da vil halvfabrikat mat som de serverer på Egon være god. Og dere må spise der for min del, men dere går glipp av fantastiske matopplevelser til samme pris! 2
grrwaffmjau Skrevet 10. september 2015 #31 Skrevet 10. september 2015 Bare smakt pizza faktisk, så sverger til den:)
Hattifnatten Skrevet 10. september 2015 #32 Skrevet 10. september 2015 Det er nok fordi dere ikke har utviklede smaksløker, og da vil halvfabrikat mat som de serverer på Egon være god. Og dere må spise der for min del, men dere går glipp av fantastiske matopplevelser til samme pris! Hva med de som liker både "fantastiske matopplevelser" OG Egon da..? Hva slags smaksløker har de? 4
Rosewood Skrevet 10. september 2015 #33 Skrevet 10. september 2015 Det er nok fordi dere ikke har utviklede smaksløker, og da vil halvfabrikat mat som de serverer på Egon være god. Og dere må spise der for min del, men dere går glipp av fantastiske matopplevelser til samme pris! Å herregud, det er noe av det teiteste jeg har lest! Så lett er det ikke, beklager. 1
Fortunatus Skrevet 10. september 2015 #34 Skrevet 10. september 2015 Syntes sliderse ikke var så verst, med en god chilimajones til. :-) går jo dit for å spise lettvint, ikke for et gourmetmåltid... men jeg syns drikken er for dyr. 1
Plotty Skrevet 10. september 2015 #35 Skrevet 10. september 2015 Egon spiser jeg ikke på... betale masse for dårlig mat... nei det gidder jeg ikke... da betaler jeg heller 200kr for noen som faktisk kan å lage mat... Eneste som er spisendes der er fajitasen
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #36 Skrevet 10. september 2015 Å herregud, det er noe av det teiteste jeg har lest! Så lett er det ikke, beklager.Det er ulovlig dyrt da o.OAnonymous poster hash: b9b1a...3a0
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #38 Skrevet 12. september 2015 Kyllingvinger og løkringer. Baconcheeseburger er også en favoritt, men unngår den dersom det er mye folk da den da ikke er fullt så saftig. Risen holder jeg meg langt unna. Den er tørr og ekkel. Anonymous poster hash: 2068d...134
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #39 Skrevet 12. september 2015 Egon spiser jeg ikke på... betale masse for dårlig mat... nei det gidder jeg ikke... da betaler jeg heller 200kr for noen som faktisk kan å lage mat... Eneste som er spisendes der er fajitasen Det er jo noe av det dårligste man kan bestille der. Anonymous poster hash: 2068d...134
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #40 Skrevet 12. september 2015 Det er nok fordi dere ikke har utviklede smaksløker, og da vil halvfabrikat mat som de serverer på Egon være god. Og dere må spise der for min del, men dere går glipp av fantastiske matopplevelser til samme pris! Ventet meg et slikt arrogant innlegg fra deg. Anonymous poster hash: 2068d...134 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå