Philosophia Skrevet 17. september 2004 #1 Del Skrevet 17. september 2004 Hvordan siterer jeg fra flere innlegg i samme tråd? Kan jeg sitere fra innlegg i forskjellige tråder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 17. september 2004 #2 Del Skrevet 17. september 2004 Du har en knapp som heter Quote når du skriver innlegg. putt inn tekst her Hvis du vil skrive hvem sitatet er fra, så skriver du f.eks. putt inn tekst her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2004 #3 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg syntes det er enkelt og greit å ha KG oppe i to vinduer. (Høyreklikk på Kvinneguiden diskusjonsforum Forum Hovedsiden linken, og velg "åpne i nytt vindu".) Da kan du klippe og lime fra det ene vinduet og inn i det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philosophia Skrevet 19. september 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 19. september 2004 Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 19. september 2004 #5 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg syntes det er enkelt og greit å ha KG oppe i to vinduer. (Høyreklikk på Kvinneguiden diskusjonsforum Forum Hovedsiden linken, og velg "åpne i nytt vindu".) Da kan du klippe og lime fra det ene vinduet og inn i det andre. Lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå