Gjest The damned Skrevet 6. september 2015 #41 Del Skrevet 6. september 2015 For en tråd Hva skal man gjøre da om man ikke aksepterer det da? Stappe bokseren opp i trynet hans og skrike "æsj,din gris!" Jeg har aldri lagt merke til om samboeren min har hatt det. Bare hiver dem inn og setter på vaskemaskinen. Kvinner kan jo ha størknet utflod,og vet ikke om det er så mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #42 Del Skrevet 6. september 2015 10 minutter var da kort! Anonymous poster hash: cabef...456 Ja, du mener kanskje det. Men jeg har valgt 10minutter av den grunn at jeg skal bli et snillere menneske. Han skal få litt friere tøyler. Bokstavelig talt. Anonymous poster hash: fd2fa...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 6. september 2015 #43 Del Skrevet 6. september 2015 Dere vet at denne tråden sprer seg rundt her nå?😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #44 Del Skrevet 6. september 2015 For en tråd Hva skal man gjøre da om man ikke aksepterer det da? Stappe bokseren opp i trynet hans og skrike "æsj,din gris!" Jeg har aldri lagt merke til om samboeren min har hatt det. Bare hiver dem inn og setter på vaskemaskinen. Kvinner kan jo ha størknet utflod,og vet ikke om det er så mye bedre Størknet utflod inneholder ikke like skumle bakterier som bremsespor. Men spesielt delikat er det ikke nei, pleier å rulle trusene mine godt sammen før jeg putter dem i skittentøyskurven Bremsespor har jeg aldri sett noe til; mannen min har forsåvidt bare mørkt undertøy, og jeg ser ingen grunn til å studere det på nært hold, men han er generelt ganske nøye med hygienen. Da er det desto verre med alle busemennene som dukker opp i senga og på badet. Tror ikke han er oppmerksom på det selv, men han er nokså allergisk og produserer rimelig mye av greiene - de drysser fra nesa når han sover og havner på speil når han snyter seg > Tror imidlertid han hadde fått helt hetta om jeg hadde sagt det til ham direkte, så vet ikke helt hvordan jeg skal få formidlet det :/ (Mulig dette er mer enn noen trenger å vite, men jeg må bare få det ut et sted, jeg blir gal! ) Anonymous poster hash: d664e...739 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 6. september 2015 #45 Del Skrevet 6. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #46 Del Skrevet 6. september 2015 Hahaha, "føn-fjert" må være dagens beste ord! 😂 Og selv om jeg aldri har hørt det før tror jeg at jeg skjønner hva det betyr: Omtrent det motsatte av "bløt smyger"? 😜Anonymous poster hash: 19752...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 6. september 2015 #47 Del Skrevet 6. september 2015 Hahaha, "føn-fjert" må være dagens beste ord! Og selv om jeg aldri har hørt det før tror jeg at jeg skjønner hva det betyr: Omtrent det motsatte av "bløt smyger"? Anonymous poster hash: 19752...317 En promp med litt attåt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #48 Del Skrevet 6. september 2015 Størknet utflod inneholder ikke like skumle bakterier som bremsespor. Men spesielt delikat er det ikke nei, pleier å rulle trusene mine godt sammen før jeg putter dem i skittentøyskurven Bremsespor har jeg aldri sett noe til; mannen min har forsåvidt bare mørkt undertøy, og jeg ser ingen grunn til å studere det på nært hold, men han er generelt ganske nøye med hygienen. Da er det desto verre med alle busemennene som dukker opp i senga og på badet. Tror ikke han er oppmerksom på det selv, men han er nokså allergisk og produserer rimelig mye av greiene - de drysser fra nesa når han sover og havner på speil når han snyter seg > Tror imidlertid han hadde fått helt hetta om jeg hadde sagt det til ham direkte, så vet ikke helt hvordan jeg skal få formidlet det :/ (Mulig dette er mer enn noen trenger å vite, men jeg må bare få det ut et sted, jeg blir gal! )Anonymous poster hash: d664e...739 Tips: På apoteket kan man kjøpe noe som heter Nesehorn. Det fyller man med lunka vann og salt uten jod og skyller nesa med. Da slipper han å gå rundt å være snørrete hele tiden Anonymous poster hash: 0ed7a...b5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #49 Del Skrevet 6. september 2015 En promp med litt attåt? Det er en "bløt smyger", ja Den bråker lite, men til gjengjeld sitter restene av den igjen i trusa.Anonymous poster hash: 19752...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 6. september 2015 #50 Del Skrevet 6. september 2015 Det er en "bløt smyger", ja Den bråker lite, men til gjengjeld sitter restene av den igjen i trusa.Anonymous poster hash: 19752...317 Så jeg får poeng? Stjerne i boka? Et eller annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #51 Del Skrevet 6. september 2015 Så jeg får poeng? Stjerne i boka? Et eller annet? Sender deg diplom i posten! Anonymous poster hash: 19752...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 6. september 2015 #52 Del Skrevet 6. september 2015 Sender deg diplom i posten! Anonymous poster hash: 19752...317 ow je! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #53 Del Skrevet 6. september 2015 Ååååå, herre gemini For et problem folk har, bremsespor?!? Har ALDRI det og hadde jeg hatt det så hadde undertøyet havna rett i søpla. Ser for meg flotte damer, med lang hår, masse sminke og stiletter.. Så bremsespor. ÆSJ!!! Mannfolk kikker jeg ikke i bokseren til, det får være måte..Anonymous poster hash: 19a95...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morello Skrevet 7. september 2015 #54 Del Skrevet 7. september 2015 Sånt skjer, hadde ikke laget noen sak ut av det om det hadde skjedd en gang i blant men hadde jeg sett at det var hele tiden hadde jeg nok tatt det opp med ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #55 Del Skrevet 7. september 2015 Bremsespor er turn-off, klarer det bare ikke! Og enda verre er det med med mannfolk som går på do å driter og tar initiativ til sex i 69 rett etterpå. WTF. Anonymous poster hash: 2742d...1f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #56 Del Skrevet 7. september 2015 Tja, mannen er nødt til å leve med mine truser med utflod og til tider mensblod, så... Jeg sjekker ikke bokserne hans, han ser neppe så nøye på mine. Bare hiver alt i maskinen og vasker på 60. Kommer alltid rent ut. Anonymous poster hash: 6e892...f5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #57 Del Skrevet 7. september 2015 Si meg... tørker dere dere ikke der bak ordentlig? Anonymous poster hash: 6aec5...c15 Si meg, fiser du aldri? Anonymous poster hash: 78d96...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #58 Del Skrevet 7. september 2015 Usj .. menn er ekle. Jeg har aldri hatt bæsj eller bæsjespor i trusa mi, men så er det veldig sjelden jeg har utflod også .. Jeg har blødd i trusa, men blod er ikke så ekkelt som bæsj, da ... blod er også noe heeelt annet! Jeg skjønner ikke at dere orker å ha sex med en mann som har bæsj i rumpa ... tenk på alle bæsjebitene som spruter når han pumper deg? Usj! Anonymous poster hash: 109e3...ad7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #59 Del Skrevet 7. september 2015 Fint, jeg setter pris på om du kan gjøre det. Jeg bruker jo bare meg selv som referanse.Anonymous poster hash: b2767...b75 Da har jeg omsider gjort som du sa, og nei det var ikke noe bæsj der. Lukta litt ostepop av fingeren min, men that's itAnonymous poster hash: 89024...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurri Skrevet 7. september 2015 #60 Del Skrevet 7. september 2015 Helt uakseptabelt. Anbefaler å gni nesa hans i det mens du sier "fyyyyyy" med veldig streng stemme. Det vil nok gjøre inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå