Miklo Velka Skrevet 5. september 2015 #81 Skrevet 5. september 2015 Bytt ut ham med henne. Hvorfor ser jeg henne ikke som en mulig kjæreste?
Anaïs Skrevet 5. september 2015 #82 Skrevet 5. september 2015 Hvordan ser min framtidige kjæreste ut?
Gjest Nosoul Skrevet 5. september 2015 #83 Skrevet 5. september 2015 9/Sverd. Tidligere har det foregått noe som han ikke våger å fortelle deg. Takk for nok en spåing O.G! Vel, det var vel egentlig noe sånt jeg hadde fryktet, om jeg kan si det på den måten. Men siden han ikke kan være mann nok til å svare meg på de spørsmålene jeg har stilt han, var det kanskje like så greit at det aldri ble noe mer. Vil jo helst ha noen som snakker sant, og som faktisk kan svare meg uten å være feig og stikke. Mannfolk... Ønsker deg en fin lørdag! 1
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #84 Skrevet 5. september 2015 Hvorfor ser jeg henne ikke som en mulig kjæreste? 3/Beger. Hun er eksen til en kamerat av deg.
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #85 Skrevet 5. september 2015 Takk for nok en spåing O.G! Vel, det var vel egentlig noe sånt jeg hadde fryktet, om jeg kan si det på den måten. Men siden han ikke kan være mann nok til å svare meg på de spørsmålene jeg har stilt han, var det kanskje like så greit at det aldri ble noe mer. Vil jo helst ha noen som snakker sant, og som faktisk kan svare meg uten å være feig og stikke. Mannfolk... Ønsker deg en fin lørdag! Takk likens.
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #87 Skrevet 5. september 2015 Hvordan ser kjærligheten ut nå? Begeresset. Er en kime til noe der med en fyr, men du har selv ansvaret for at det skal bli til noe mer.
Faina Skrevet 5. september 2015 #88 Skrevet 5. september 2015 Begeresset. Er en kime til noe der med en fyr, men du har selv ansvaret for at det skal bli til noe mer. Oi, så artig. Det var vel på tide. Takk :D Kan jeg spørre om hvem det er?
Stellia Skrevet 5. september 2015 #89 Skrevet 5. september 2015 Er han jeg datet for ca. 2 år siden forelsket i meg? Hvorfor tar han stadig kontakt - vil han noe mer?
Sola de Skrevet 5. september 2015 #90 Skrevet 5. september 2015 Hvordan ser neste månedene ut generelt?
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #91 Skrevet 5. september 2015 Oi, så artig. Det var vel på tide. Takk :D Kan jeg spørre om hvem det er? Sverdkongen. En litt eldre en, har et kjølig og nøkternt bilde utad.
Faina Skrevet 5. september 2015 #92 Skrevet 5. september 2015 Sverdkongen. En litt eldre en, har et kjølig og nøkternt bilde utad. Oh lord.. han som nettopp dro ut døra??
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #93 Skrevet 5. september 2015 Er han jeg datet for ca. 2 år siden forelsket i meg? Hvorfor tar han stadig kontakt - vil han noe mer? Begerpasjen. Om han er forelsket vet jeg ikke, men noe vil han. så spør ham rett ut.
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #94 Skrevet 5. september 2015 Hvordan ser neste månedene ut generelt? Keiserinnen. Vil se grei og bekymringsløse ut.
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #95 Skrevet 5. september 2015 Oh lord.. han som nettopp dro ut døra?? Keiseren. Ja, kan virke slik.
Faina Skrevet 5. september 2015 #96 Skrevet 5. september 2015 Keiseren. Ja, kan virke slik. Åååh, da tror jeg at jeg forholder meg passiv Han er bare vennemateriale for meg.. Men takk
Sola de Skrevet 5. september 2015 #97 Skrevet 5. september 2015 Keiserinnen. Vil se grei og bekymringsløse ut. Hmm. Fine motiv på kortene Takk for svar
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2015 #98 Skrevet 5. september 2015 Hva slags type mann utfordrer meg positivt ved neste korsvei?
Miklo Velka Skrevet 5. september 2015 #99 Skrevet 5. september 2015 3/Beger. Hun er eksen til en kamerat av deg. Da vet jeg ikke hvem det kan være en gang. Det er egentlig bare to stykker jeg kan se for meg, men egentlig bare ei. Hun ene er i et forhold, og det er ikke med en kompis en gang, men det er hun jeg vil ha. Hun andre har hatt et par FF-forhold til én kamera og én kollega, men alderforskjellen mellom oss har jeg sett på som i største laget. Ut fra det du sier så må det vel nesten være hun siste. Er det en av disse?
Faina Skrevet 5. september 2015 #100 Skrevet 5. september 2015 Kan jeg spørre om en ting til? Han som sendte mld noen minutter etter denne vennen min hadde dratt i kveld, hva i alle dager er det han vil?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå