Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #41 Skrevet 5. september 2015 Hvordan blir det nye studieåret mitt? 3/Mynter. Blir bra, så lenge du vet når du skal samarbeide og når du skal jobbe alene.
Jessica! Skrevet 5. september 2015 #42 Skrevet 5. september 2015 Vognen. Vil bli steinbra faktisk. Hold stø kurs over vinteren også. TAKK O.G - du er en knupp
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #44 Skrevet 5. september 2015 Åkei Hvis du tar imot flere spørsmål; er det lenge til jeg får barn? Begeresset. Gravid neste år.
Meridian Skrevet 5. september 2015 #45 Skrevet 5. september 2015 3/Mynter. Blir bra, så lenge du vet når du skal samarbeide og når du skal jobbe alene. Ja, det er jo et problem som jeg må jobbe med, det ...
Anaïs Skrevet 5. september 2015 #46 Skrevet 5. september 2015 vil jeg få meg kjæreste i nærmeste framtid? 😊
Meridian Skrevet 5. september 2015 #47 Skrevet 5. september 2015 Vil jeg få noen bekjentskaper på studiet jeg går nå?
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #48 Skrevet 5. september 2015 Får jeg noe bra sex snart? Keiseren. Ja, kommer snart en dominant mann inn i livet ditt.
Storekommode Skrevet 5. september 2015 #49 Skrevet 5. september 2015 Begeresset. Gravid neste år. Tjoho, håper du har rett
momo Skrevet 5. september 2015 #50 Skrevet 5. september 2015 Keiseren. Ja, kommer snart en dominant mann inn i livet ditt. Tusen takk for svar. Håper virkelig det.
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #51 Skrevet 5. september 2015 vil jeg få meg kjæreste i nærmeste framtid? Begeresset. Du vil treffe en fyr som blir veldig fascinert av deg og du av ham veldig snart, om han blir kjæreste er opp til deg.
Anaïs Skrevet 5. september 2015 #52 Skrevet 5. september 2015 Begeresset. Du vil treffe en fyr som blir veldig fascinert av deg og du av ham veldig snart, om han blir kjæreste er opp til deg. Interessant! Er det han jeg allerede har møtt og er betatt av, eller er dette en annen en?
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #53 Skrevet 5. september 2015 Vil jeg få noen bekjentskaper på studiet jeg går nå? Paven. Svært lite utover foreleseren. Beklager.
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #54 Skrevet 5. september 2015 Interessant! Er det han jeg allerede har møtt og er betatt av, eller er dette en annen en? Det er en ny siden det er esset som kom opp.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #55 Skrevet 5. september 2015 Du har lest HI skikkelig skjønner jeg. Jeg gjorde det, men trykket anonymknappen ved en feil Anonymous poster hash: e48ed...a4d
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #56 Skrevet 5. september 2015 Jeg gjorde det, men trykket anonymknappen ved en feil Anonymous poster hash: e48ed...a4d En feil du begikk igjen.
Meridian Skrevet 5. september 2015 #57 Skrevet 5. september 2015 Paven. Svært lite utover foreleseren. Beklager. Sukk, ja, er litt redd for det ... er det ingenting jeg kan gjøre for å endre dette?
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #58 Skrevet 5. september 2015 Sukk, ja, er litt redd for det ... er det ingenting jeg kan gjøre for å endre dette? Måtehold. Hvis du har flyttet for å studere, så inviter noen av de som er i samme situasjon som deg hjem hos deg på middag og vin.
Anaïs Skrevet 5. september 2015 #59 Skrevet 5. september 2015 Det er en ny siden det er esset som kom opp. Spennende! Hvordan ser jobbsituasjonen min ut? Vil jeg få den jobben jeg har søkt på eller kommer jeg til å bli værende der jeg er nå og ev. få fast jobb der etterhvert?
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #60 Skrevet 5. september 2015 Spennende! Hvordan ser jobbsituasjonen min ut? Vil jeg få den jobben jeg har søkt på eller kommer jeg til å bli værende der jeg er nå og ev. få fast jobb der etterhvert? 5/Sverd. Beklager, men det blir ikke noe fast jobb der på deg, det vil være en fyr som stikker av med den snart lyste ut stillingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå