AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Blir lei og deprimert av alt dette flyktningsnakket i mediene. Kan ikke avisene skrive om noe annet? Mer trivielle lokale hyggelige nyheter, og mer varierte nyheter. Om brunsneglen som spiser opp folks hager, om den årlige boligjakten for studentene, om kongefamilien osv osv. Dette flyktningesnakket begynner å nærme seg massesuggesjon. Og kom ikke si jeg ikke føler med flyktninger. Blir bare så lei denne enorme fokuseringen. For folk velger sannelig sine katastrofer. Var ikke mange måneder siden Jan Egeland ropte ut om katastrofen som skjer i Sør-Sudan. Men de får jo bare små notiser. Anonymous poster hash: 02121...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Let them eat cake... Anonymous poster hash: 26b8f...5c4 5
Gjest Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Jeg synes det er fantastisk at flyktningene endelig får så stort fokus.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Jeg syns fokuset bør rettes mot årsaken til at dette skjer. Vestens destabilisering av Midt-østen som har pågått i mange tiår. Men for det meste leser man bare om problemene som skjer ved grenseovergangene, genererer mange klikk det. Anonymous poster hash: 59f35...34e 1
debattanten Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Jeg syns fokuset bør rettes mot årsaken til at dette skjer. Vestens destabilisering av Midt-østen som har pågått i mange tiår. Men for det meste leser man bare om problemene som skjer ved grenseovergangene, genererer mange klikk det. Anonymous poster hash: 59f35...34e Det er igrunn et godt poeng. Vi er selv skyld i det. Dette vil selvsagt bare eskalere. Europa står for fall. Storhetstiden er forbi.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #6 Skrevet 5. september 2015 Det er valgår og VG, Dagbladet, Aftenposten, NRK og TV2 må prøve å skremme og plage folk slik at de ikke finner på å stemme Frp eller kanskje Høyre. Anonymous poster hash: 952e5...397 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #7 Skrevet 5. september 2015 Det er valgår og VG, Dagbladet, Aftenposten, NRK og TV2 må prøve å skremme og plage folk slik at de ikke finner på å stemme Frp eller kanskje Høyre. Anonymous poster hash: 952e5...397 Du har et poeng der, men det er motsatt effekt. Trolig stemmer jeg Frp i år nettopp fordi jeg ikke vil at Norge drukner i økonomiske migranter fra Afrika og Midt Østen. Støre prøver så godt han kan å spille på folks følelser og snakker om ''å ta vår del av ansvaret'', men vi har ikke noe ansvar og dermed ingen del i det som skjer. Venstrevridd propaganda som lirer av norsk pk-media påvirker meg overhodet ikke. Jeg har fornuften i behold. Anonymous poster hash: 9ef28...3f4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå