Gå til innhold

Jeg vil ha en ONS: Tips og triks

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis fra Ukraina som jeg gikk med for noen år tilbake, og han slang ut den der støtt og stadig til damer på det utestedet vi pleide å gå på i helgene. Utrolig nok kom han så og si aldri i bråk, men han fikk en overdose av utsagn som "Vet ikke" "Kanskje" "får se" osv, slike utsagn. Så han fant ut, at når nordmenn ble født mens vi var spedbarn ble vi injisert med bremseveske, som stopper opp evnen til å velge, ja, eller nei. Blir som man ikke får ut fingern, stamper oppi ett valg og klarer ikke bestemme seg.

Men samme det.. etter de utallige gangene han holdt på sånn med sjømannsbeina som spaghetti når han var full, så tror jeg ikke han fikk noe ONS. Like greit kanskje, men han fant andre metoder å kontakte damer på, og nøkkelen for han var kontaktsidene. Og frykt for svaret, det fantes ikke, det som var irritabelt for han var at damene ikke klarer å bestemme seg. haha

Menne.. skal vi pule? det er "boolean", ja/nei spørsmål.

Du trenger ikke svare om du ikke er sikker. haha :D

"Vet ikke", "kanskje"og "får se" er nok høflige måter å si nei på...

Anonymous poster hash: eeb42...f33

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elendig trolling.

Anonymous poster hash: e619a...d7c

Neida ikke trolling. Prøvde bare å få til litt humor inni bildet, siden han fra Ukraina kom med sitt syn på saken. Men det er klart det var en kulturkrasj.

Skrevet

"Vet ikke", "kanskje"og "får se" er nok høflige måter å si nei på...

Anonymous poster hash: eeb42...f33

Men siden han ikke forsto akkurat disse "sosiale antenner" signalene, tyder det på at dem bruker andre måter å si ifra på i Ukraina. Som ja/nei.

Skrevet

Bruk kondom!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 9b143...fc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...