Gå til innhold

Jeg vil ha en ONS: Tips og triks

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gir opp, nå må jeg ha sex. Det blir alltid bare følelser og krøll, så i helgen vil jeg finne meg en hunk og få meg noe, ferdig neimen det og ferdig med han. men jeg har aldri gjor dette før :fnise:

Utseendemessig er jeg nok midt på skalaen tror jeg. Definitivt slank, bra rumpe som kompenserer for små pupper, 175 cm og resting bitch face. Tror jeg er søt nok. Så, hvordan går jeg frem? Hvem burde jeg unngå? Er det en bombesikker taktikk jeg kan følge? Skal ut i Trondheim om det spiller noen rolle, tips til utesteder?

Anonymous poster hash: a50fb...123

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For kvinner er det bare å gå på byen og rekke opp handa så har dere en rekke med beilere for ONS eller forhold, alt etter hva dere ønsker...

Anonymous poster hash: 02ce4...d9c
  • Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Bedre å bruke Tinder. Bare finn de du synes er digge og skriv: dtf i kveld?

Skrevet

Bare å være sosial og flørte det. Ikke være redd for å starte samtaler eller slå deg ned med noen du syns er kjekke. Le mye, det hypnotiserer og sjarmerer ;)
Når kvelden nærmer seg slutten og dere fremdeles ikke har endt opp med å kline på toalettet så sier du "tequila shots?! jaa!" tar hver deres shot, tar en sigg, går inn å tar en shot til og da vil dere være så bedugget at et takkekyss "neimen nå har vi det moro" etter shotten blir naturlig, også går dere hjem sammen.
Om du ikke vil bruke tequila trikset kan du hoppe over det og spørre "så, hva er planen etterpå? ;) " "noe nachspil? du og meg på nachspil hos meg? "

Anonymous poster hash: 5e33b...d2f
  • Liker 2
Skrevet

Du burde unngå samtlige unntatt meg. Bombesikker taktikk

Skrevet

TS her, takk for tips!

Det ble dårlig med ut i går dessverre, jeg får prøve igjen neste helg :P Tinder synes jeg er så stress, det er så mange mennesker der på en gang, men jeg kunne kanskje gitt det et forsøk til å finne sex og ikke kjæreste, mulig det er lettere.

Skrevet

"Halla, pule?"

Jeg har en kompis fra Ukraina som jeg gikk med for noen år tilbake, og han slang ut den der støtt og stadig til damer på det utestedet vi pleide å gå på i helgene. Utrolig nok kom han så og si aldri i bråk, men han fikk en overdose av utsagn som "Vet ikke" "Kanskje" "får se" osv, slike utsagn. Så han fant ut, at når nordmenn ble født mens vi var spedbarn ble vi injisert med bremseveske, som stopper opp evnen til å velge, ja, eller nei. Blir som man ikke får ut fingern, stamper oppi ett valg og klarer ikke bestemme seg.

Men samme det.. etter de utallige gangene han holdt på sånn med sjømannsbeina som spaghetti når han var full, så tror jeg ikke han fikk noe ONS. Like greit kanskje, men han fant andre metoder å kontakte damer på, og nøkkelen for han var kontaktsidene. Og frykt for svaret, det fantes ikke, det som var irritabelt for han var at damene ikke klarer å bestemme seg. haha

Menne.. skal vi pule? det er "boolean", ja/nei spørsmål.

Du trenger ikke svare om du ikke er sikker. haha :D

Skrevet

Jeg har en kompis fra Ukraina som jeg gikk med for noen år tilbake, og han slang ut den der støtt og stadig til damer på det utestedet vi pleide å gå på i helgene. Utrolig nok kom han så og si aldri i bråk, men han fikk en overdose av utsagn som "Vet ikke" "Kanskje" "får se" osv, slike utsagn. Så han fant ut, at når nordmenn ble født mens vi var spedbarn ble vi injisert med bremseveske, som stopper opp evnen til å velge, ja, eller nei. Blir som man ikke får ut fingern, stamper oppi ett valg og klarer ikke bestemme seg.

Men samme det.. etter de utallige gangene han holdt på sånn med sjømannsbeina som spaghetti når han var full, så tror jeg ikke han fikk noe ONS. Like greit kanskje, men han fant andre metoder å kontakte damer på, og nøkkelen for han var kontaktsidene. Og frykt for svaret, det fantes ikke, det som var irritabelt for han var at damene ikke klarer å bestemme seg. haha

Mente det der med forbehold om at hun er dame.. er litt verre for menn det der  :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Ha et attraktiv utseende og kropp.

Anonymous poster hash: 0010f...aef
Skrevet

Gå ut et sted som er typisk kjøttmarked, kjenner ikke Trondheims uteliv, men regner med det finnes noen steder som utpreger seg på det feltet der og. Det er egentlig det eneste tipset du trenger som kvinne.

Gå ut med en venninne eller tre, helst ikke mannlige kompiser. 

Ikke noe resting bitch face, le og smil og ha det så morsomt at det nesten ikke er til å tro hvor gøyal du er. Fly litt rundt i lokalet, dans om det er dansegulv. Få øyenkontakt med folk rundt deg, smil og slå av en kort prat med folk og fe, sett deg ned ved et bord med en gjeng som ser ut som de ønsker det. Bare ha det gøy, egentlig. Drit i sjekketriks osv. Menn vil flokke seg rundt deg automatisk, og ved kveldens ende så står de i kø for å ta deg med hjem. 

Det er ekstremt lett å få one night stands som jente, det står og faller mest på hvor høyt du legger lista egentlig. Kjøttmarked-tipset gir fort mer kvantitet enn kvalitet, men er eneste kravet at han er en "hunk" så bør du ha gode sjanser for å finne en du vil ha.

Good luck, bruk kondom ;)

• Liker 1
Skrevet

Bremseveske? Hva bable du om?

Anonymous poster hash: e619a...d7c

Skrevet

Du drar på byen. Vær utadvent. Ikke verre enn som så.

Skrevet

Bremseveske? Hva bable du om?

Greia med bremseveske var at legen injiserte nordmenn i det dem ble født. En sprøyte med bremseveske. Så hvis man får ett ja/nei spørsmål, så klarer vi ikke å bestemme oss. Så siden han følte det på den måten så kan vi jo lure på hvordan dem gjør det i Ukraina.

Skrevet

Ha sex med en person, en gang.

Anonymous poster hash: 93800...dd4
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Mente det der med forbehold om at hun er dame.. er litt verre for menn det der  :fnise:

Ja, i Norge er det sånn, blir litt som kjøper eller selgers marked. Men i Ukraina tror jeg det er andre veien, og definitivt i Russland. Veldig mange hannkjønnede jobber iherdig med å drikke seg ihjel, så det har blitt veldig mange damer der istedet for menn. Husker å ha hørt at differansen i gjennomsnittsaldern mellom dame og mann er på 12 år. Så hvis en dame kommer over en viss alder, og ikke finner seg en gubbe, så kan man i grunn bare stemple seg ut av kjøttmarkedet, eller stikke til utlandet for å finne seg gubbe der.

Så der er det omvendt. Sikkert derfor han kompisen kulturkrasja med damene på utestedet også.

Endret av Erfaren Traver
  • Liker 1
Skrevet

Mitt tips: vær direkte. Menn (merk: -menn-) elsker når kvinner er direkte på at de vil ha sex. Ta forbehold om at han kan ha dame. Og for at sexen ikke skal bli helt krise kan det lønne seg å se seg ut et offer tidlig på kvelden og dra han med deg hjem før han har bikka dritings.

Anonymous poster hash: e5981...197

• Liker 1
Skrevet

Bare å være sosial og flørte det. Ikke være redd for å starte samtaler eller slå deg ned med noen du syns er kjekke. Le mye, det hypnotiserer og sjarmerer ;)

Når kvelden nærmer seg slutten og dere fremdeles ikke har endt opp med å kline på toalettet så sier du "tequila shots?! jaa!" tar hver deres shot, tar en sigg, går inn å tar en shot til og da vil dere være så bedugget at et takkekyss "neimen nå har vi det moro" etter shotten blir naturlig, også går dere hjem sammen.

Om du ikke vil bruke tequila trikset kan du hoppe over det og spørre "så, hva er planen etterpå? ;) " "noe nachspil? du og meg på nachspil hos meg? "

Anonymous poster hash: 5e33b...d2f

Høres ut som dårlig plan. For mye alkohol kan ta drepen på ereksjonen.

For en kvinne så er det bare å spørre "vil du bli med å pule". Å gå rundt grøten er ikke nødvendig.

Anonymous poster hash: 21251...b69

Skrevet

Jeg gir opp, nå må jeg ha sex. Det blir alltid bare følelser og krøll, så i helgen vil jeg finne meg en hunk og få meg noe, ferdig neimen det og ferdig med han. men jeg har aldri gjor dette før :fnise:

Utseendemessig er jeg nok midt på skalaen tror jeg. Definitivt slank, bra rumpe som kompenserer for små pupper, 175 cm og resting bitch face. Tror jeg er søt nok. Så, hvordan går jeg frem? Hvem burde jeg unngå? Er det en bombesikker taktikk jeg kan følge? Skal ut i Trondheim om det spiller noen rolle, tips til utesteder?

Du vet hvor du finner meg....;)

Skrevet

Greia med bremseveske var at legen injiserte nordmenn i det dem ble født. En sprøyte med bremseveske. Så hvis man får ett ja/nei spørsmål, så klarer vi ikke å bestemme oss. Så siden han følte det på den måten så kan vi jo lure på hvordan dem gjør det i Ukraina.

Elendig trolling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...