AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #21 Skrevet 8. september 2015 Jeg ville klaget på dette, eventuelt ringt politiet om det ikke forbedret seg.Anonymous poster hash: 42fc1...ebe Anonymous poster hash: 75664...89f
Grete1 Skrevet 8. september 2015 #22 Skrevet 8. september 2015 Anonymous poster hash: 163b5...9f8 hahahah :D
Minitroll Skrevet 8. september 2015 #23 Skrevet 8. september 2015 Jeg kjenner noen som bor i hus med svalgang. Der har de regler om at det ikke er lov til å bråke på selve svalgangen. Nå kan man jo evt. krangle om hva som er bråk, men jeg ville forstå det slik at høylydt lek bør skje andre steder. Kanskje du kan finne ut om det finnes noen regler om dette der du bor? Evt. får du bare høflig ta det opp med de det gjelder. Jeg synes egentlig det burde være en selvfølge at man ikke sykler (med mer) på svalgangen - det kan man gjøre andre steder. Det har ikke vært noen skrevne regler hos oss tidligere fordi det alltid har vært veldig logisk at det er en passasje som er ment for å komme seg inn og ut av leilighetene akkurat som en hvilken som helst innvendig korridor:) Men det høres ut som en god regel. Ser at det er veldig delte meninger om hva som er greit og ikke, men jeg mener at folk som har stort behov for å feste eller bråke er dem som bør revurdere borettslag. Folk som er rolige plager jo ikke så mange...men meg om det.. Som sagt er det jo mange her som tydelig synes jeg skal utstyre meg med ørepropper eller flytte... 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #24 Skrevet 8. september 2015 Jeg hadde skrevet et brev i en hyggelig informativ tone og droppet det anonymt i deres postkasse. Anonymous poster hash: f7746...95f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #25 Skrevet 8. september 2015 Jeg ville klaget på dette, eventuelt ringt politiet om det ikke forbedret seg. Anonymous poster hash: 42fc1...ebe Send klage til styret. Svalgangen er ingen lekeplass, far får ta med deg kiden de få meterne han må bevege seg ut til gangvei, internvei eller lekeplass. Anonymous poster hash: 2cc9d...bc4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå