Gå til innhold

Hvor mange barn har du og hvorfor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: ed99a...5f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen, føler meg ikke helt klar helt enda :P

Skrevet

Jeg har to fordi jeg ikke følte familien min var komplett med bare ett barn og ville at gutten min skulle ha søsken. Jeg vil egentlig ha tre men ikke helt klar for en til enda.

Anonymous poster hash: e4af5...5f4

Skrevet

For jeg var "uheldig" og fikk 1, men ville ikke ha alenebarn så da ble det en til.

I tillegg mindre mas på meg siden de har hverandre :ler:

Anonymous poster hash: 2ffec...add

Skrevet

Har to fordi jeg ikke rakk å få flere/ det ble ikke flere.

Anonymous poster hash: e2c25...93e
Skrevet

Jeg har 4 barn. Ville ha det fordi er enebarn selv og ønsket meg en stor familie😊

Skrevet

Har en og er alenemamma :) Blir nok bare med en siden jeg er alene og vil bruke den tiden og pengene jeg har på han. Og selv om jeg ønsker meg flere, så har jeg ikke lyst til involvere meg med en ny mann, så om jeg ikke vinner i lotto så blir det nok med det ene vidunderet jeg har.:)

• Liker 1
Skrevet

Har to, og det er helt perfekt for meg! Har alltid tenkt at jeg ikke vil ha flere enn jeg kan klare alene,,,

Skrevet

Har ett barn, vil gjerne ha ett til men skulle ønske man kunne legge inn en bestilling hos storken. Vet ikke hvordan jeg skulle orket et svangerskap og en fødsel igjen..

Anonymous poster hash: 7c8e6...77f

Skrevet

Har 2. Kunne tenkt meg 3 men kroppen min/babyen tåler det nok ikke. Veldig fornøyd med 2 og føler meg heldig ☺

Anonymous poster hash: 65516...429

Skrevet

Ingen. Finner ikke den rette mannen

Skrevet

1 barn og det blir ikke flere. Etter 6 år med ivf behov, 3 sa og flere neg tester,er vi veldige stolte og fornøyde med det vakre vi har fått☺

Anonymous poster hash: eef49...e82

• Liker 3
Skrevet

To barn. Har alltid ønsket meg barn.vil ikke ha enebarn, samboer vil ikke ha tre barn, så da landet vi på to.

Skrevet

Har ett barn. Vi er begge litt frem og tilbake på om vi skal ha en til, men slik ting er nå er minien her mer enn nok :)

Anonymous poster hash: 3ab05...a02

Skrevet

Jeg har ett barn, jeg har ikke fått fler fordi jeg ikke vil ha barn med fler menn. Jeg trives godt med det, savner ikke et barn til.

Anonymous poster hash: b861a...89c

Skrevet

To. Ønsket meg fire, men kunne ikke få flere, så jeg er veldig glad for de to jeg har :)

Skrevet

Har en, men er på vei med nr 2. Ønsker meg mange barn. Vil ha stor familie :)

Fordi min mor var alene med meg og min bror. Vi var de eneste "barna" i familien, så hver jul, påske, nyttår etc var det meg, min bror og mamma. Har nesten ingen familie da min far og hans familie var fraværerende. Så jeg ønsker meg stor familie.

Gjest morhjertegod
Skrevet

Har tre, tvillinger og en attpåklatt.

Skrevet

Har et barn, og er alenemor. Planlegger nr 2 om 3-4 år slik at min første får søsken, og jeg har alltid ønsket to barn.

Anonymous poster hash: 5cf32...060

Skrevet

Har 3. Ønsket meg to,men nr 3 ble en gledelig overraskelse. Nå plutselig vil jeg ha 4. Hvem vet

Anonymous poster hash: 4305c...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...