Gå til innhold

Den brystfagre tråden - Post bilder av dine pupper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:blomst:  Fint bilde.....men er det av deg? Synes det ser ut som B-cup jeg da...

Det er meg, ja. Vekser mellom A og B, kommer an på omkretsen rundt. Men går helst uten egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😜😜😜😜😜😜

Edit: fjernet bilde

Endret av redhotmystery
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😜😜😜😜😜😜

Naaam, åååh elsker pupper. :sikkle:

Anonymous poster hash: 4d788...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaam, åååh elsker pupper. :sikkle:

Anonymous poster hash: 4d788...201

Jeg er fornøyd 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er latterlig at man ikke kan legge ut bilder direkte her. Sånn som det er nå, er det bare å kopiere og lime inn, og vips!, ser man bildet.

Men her kan man jo legge ut, ser jo flere gode bidrag her inne som har postet bilde uten den linken. Vil gjerne se dine og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sue me! :nigo:

Har ikke du sagt i tråder at du nesten er flat? :o Det er du jo ikke. 

Anonymous poster hash: a9369...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg tar feil, men ammer ikke Ferny nå? Da vil se jo gjerne øke litt i størrelse :)

Flotte pupper!

Anonymous poster hash: 05ae1...bf1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på delen rettet direkte mot meg; neida, det er sikkert ikke verdens vanskeligste oppgave å finne ut hvem jeg er utifra bildet. Men jeg har ikke tenkt å ha bildet liggende her særlig lenge. Og hvis noen finner ut hvem jeg er; det er bare pupper. Det er ikke så farlig for meg om noen ser dem. Går jo toppløs på stranda osv...

Hvilke strender er det snakk om? Lurer på dette av rent vitenskapelige årsaker selvfølgelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan hende jeg tar feil, men ammer ikke Ferny nå? Da vil se jo gjerne øke litt i størrelse :)

Flotte pupper!

Åja, da så :) Ja fine pupper Ferny!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte pupper!

Jo, det gjør jeg. :) Men bildet er fra sydenferie i fjor, så var ikke gravid engang på den tiden der. Nå er de enda litt større. Men det teller vel ikke, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt at de er små, ikke "nesten flat". Tenker at det ikke er helt det samme - men kommer vel an på hva folk assosierer med "små".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke strender er det snakk om? Lurer på dette av rent vitenskapelige årsaker selvfølgelig.

På alle strender der det er lov. Er flere rundt her jeg bor der jeg kan sole meg uten å få linjer 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På alle strender der det er lov. Er flere rundt her jeg bor der jeg kan sole meg uten å få linjer

Kan du ikke spesifisere litt nærmere hvilke strender du benytter deg av ? 

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...