AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Del Skrevet 2. september 2015 Kan jeg kontakte veterinæren og høre hva de har oppført? Har kommet borti og endret dato :'( hadde det skrevet ned på PC'en. Oppga dato da han ble kastrert, er det teit å ringe å høre hva som står i systemet, eller er det ikke noe der? Anonymous poster hash: 4969f...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Del Skrevet 2. september 2015 Har du ikke fått papirer fra dyrlegen? Vaksinasjonskort og sånn helseattest elns? Det skal stå der. Anonymous poster hash: 52dbf...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #3 Del Skrevet 3. september 2015 Har du ikke fått papirer fra dyrlegen? Vaksinasjonskort og sånn helseattest elns? Det skal stå der.Anonymous poster hash: 52dbf...8d2 nei fikk ikke noe. ts Anonymous poster hash: 4969f...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. september 2015 #4 Del Skrevet 3. september 2015 Ring du, kanskje de finner det . Trodde på grunn av overskriften at du hadde glemt å feire bursdagen til katten din, så jeg skulle si den nok ikke ble altfor fornærmet 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #5 Del Skrevet 3. september 2015 Ring du, kanskje de finner det . Trodde på grunn av overskriften at du hadde glemt å feire bursdagen til katten din, så jeg skulle si den nok ikke ble altfor fornærmet Må ringe i morgen å høre. Vet ikke helt hvorfor, men liker å vite bursdagen til dyrene mine ts Anonymous poster hash: 4969f...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faith- Skrevet 3. september 2015 #6 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Når du ringer til veterinæren, spør etter fødselsdato ikke bursdagen, høres litt bedre ut hehe Endret 3. september 2015 av Faith- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå