Gå til innhold

Ble ikke med mamma på legevakten


MariaHP

Anbefalte innlegg

For å svare på spm. - jeg hadde blitt med om jeg hadde blitt ringt, men det hadde jeg sannsynligvis ikke. Om det er noe, får jeg som regel beskjed etterpå. Mamma drar til lege eller legevakt selv og trenger ikke noen med seg. Jeg har heller ikke spedbarn, men hadde jeg hatt det hadde hun i hvert fall ikke ringt. 

Er hun dårlig, stikker jeg uansett innom etterpå når jeg får beskjed.



Anonymous poster hash: dc2ef...44e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stusser mest på at et voksent menneske føler at det trenger følge til legevakta jeg da.

Da jeg hadde gallestensanfall var jeg så borte av smerter at jeg ikke enset noe rundt meg, hadde ikke spillt noen rolle om det var noen jeg kjente der eller ikke.

...og jeg stusser på at noen tydeligvis kun tenker på dette som en praktisk ting man må komme seg til og fra, og ikke ser at ved sterke smerter så er det nok mange som rett og slett blir redd. Og gjerne skulle hatt noen ved siden av seg som trøst, ikke bare

transport.

Anonymous poster hash: e8be4...4db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne mennesker trenger ikke følge til legen. Er det så vondt at man ikke kommer seg dit må man nesten vurdere 113.

Anonymous poster hash: 2c1b9...f68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg stusser på at noen tydeligvis kun tenker på dette som en praktisk ting man må komme seg til og fra, og ikke ser at ved sterke smerter så er det nok mange som rett og slett blir redd. Og gjerne skulle hatt noen ved siden av seg som trøst, ikke bare

transport.

Anonymous poster hash: e8be4...4db

Enig. Pluss at det kan også være praktisk hvis man er veldig forkommen. Kjenner en som kreket seg (alene) på legevakten med det som viste seg å være sprukken blindtarm og klarte omtrent ikke gjøre rede på seg selv, h*n var så dårlig..

Anonymous poster hash: 5e7d2...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Enig. Pluss at det kan også være praktisk hvis man er veldig forkommen. Kjenner en som kreket seg (alene) på legevakten med det som viste seg å være sprukken blindtarm og klarte omtrent ikke gjøre rede på seg selv, h*n var så dårlig..

Anonymous poster hash: 5e7d2...d22

Hvis man er forkommen og ikke istand til å gjøre rede for seg så ringer man etter ambulanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er forkommen og ikke istand til å gjøre rede for seg så ringer man etter ambulanse.

Vedkommende hadde tatt drosje, men tilstanden forverret seg kraftig i mellomtiden.

Anonymous poster hash: 5e7d2...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...