AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #41 Skrevet 2. september 2015 Nei det er ikke unormalt. Er 17 og tenner på folk mellom 20 og 30. Kjenner en fyr på 37 (!!) og han er råsexy. Nå skal det sies at jeg ikke engang henger med folk på min egen alder da. Anonymous poster hash: 4756b...a52 Hahah, er flere jeg har sett på rundt den alderen også, noen er jo faktisk ikke så verst!Anonymous poster hash: 5a0cd...fe0
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #42 Skrevet 2. september 2015 Så godt å se jeg ikke er den eneste! Trist å høre at det er komplisert, menmen.. Ha en fin kveld videre! Klem TSAnonymous poster hash: 5a0cd...fe0 Skal jeg fortelle deg noe. Hadde det ikke vært for at samfunnet fordømte par med så stor aldersforskjell, og jeg likte deg på alle områder, så hadde det faktigst ikke vært noe problem. Så lenge du hadde vært moden for alderen og vi passet sammen. Men hadde nok vært det beste om du du var fylt 18, siden du da er definert som voksen. Lykke til, er helt overbevisst om at du vil finne en eldre mann. Du må bare bruke tid å finne den rette.Anonymous poster hash: 16bc6...e2e
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #43 Skrevet 2. september 2015 Hahah, er flere jeg har sett på rundt den alderen også, noen er jo faktisk ikke så verst!Anonymous poster hash: 5a0cd...fe0 Er drit kåt på han Anonymous poster hash: 4756b...a52
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #44 Skrevet 2. september 2015 Kunne du datet en 15-16 åring?Anonymous poster hash: 5a0cd...fe0 Er du egentlig 15, ts? Anonymous poster hash: cae89...a20
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #45 Skrevet 2. september 2015 Skal jeg fortelle deg noe. Hadde det ikke vært for at samfunnet fordømte par med så stor aldersforskjell, og jeg likte deg på alle områder, så hadde det faktigst ikke vært noe problem. Så lenge du hadde vært moden for alderen og vi passet sammen. Men hadde nok vært det beste om du du var fylt 18, siden du da er definert som voksen. Lykke til, er helt overbevisst om at du vil finne en eldre mann. Du må bare bruke tid å finne den rette. Anonymous poster hash: 16bc6...e2e Men du har jo dame. Anonymous poster hash: cae89...a20
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #46 Skrevet 2. september 2015 Men du har jo dame.Anonymous poster hash: cae89...a20 Ja, men tenkte hvis jeg hadde vært singel likssom. Alder er bare et tall.Anonymous poster hash: 16bc6...e2e
HandymanOslo Skrevet 3. september 2015 #47 Skrevet 3. september 2015 Når du er 16 tenker jeg at du i utgangspunktet ikke bør jakte etter de som er mer enn 10 år eldre enn deg, men dette kommer selvfølgelig også an på din erfaring/modenhet. Jeg kan godt forstå at du ikke orker gutter på 16-18 år, men pass også på at du ikke mister kontakten med din vennegjeng/venninner. For jenter fra 18 år og oppover er det ikke noe galt å sikte mot "eldre" menn for litt flørt og sex. De fantasiene er det flere som har. Som et fast forhold / kjærester med denne aldersforskjellen ... Nei, det ville jeg ikke anbefalt!
Jordbærogfløte Skrevet 3. september 2015 #48 Skrevet 3. september 2015 Når du er 16 tenker jeg at du i utgangspunktet ikke bør jakte etter de som er mer enn 10 år eldre enn deg, men dette kommer selvfølgelig også an på din erfaring/modenhet. Jeg kan godt forstå at du ikke orker gutter på 16-18 år, men pass også på at du ikke mister kontakten med din vennegjeng/venninner. For jenter fra 18 år og oppover er det ikke noe galt å sikte mot "eldre" menn for litt flørt og sex. De fantasiene er det flere som har. Som et fast forhold / kjærester med denne aldersforskjellen ... Nei, det ville jeg ikke anbefalt! Så enig:-) 1
Gjest Overrasket Skrevet 3. september 2015 #49 Skrevet 3. september 2015 (endret) Hei, jeg er en jente på 16 år. Jeg tenner som regel bare på eldre menn, eller ikke eldre i den forstand, men en god del eldre enn meg.. Sånn 25-35 år gamle liksom, kunne godt tenkt meg en såpass gammel kjæreste (25) men det kan jo folk reagere kraftig på.. Så hva synest dere, er det unormalt..?Anonymous poster hash: 5a0cd...fe0 Helt greit for meg, du er over 16 og kan gjøre som du vil med den saken. Selv blir jeg tilrukket av personer, ikke av en spesifikk aldersgruppe. En vesentlig yngre alder enn min egen skader ikke, men det er heller ikke en særskilt grunn for en evt. tiltrekning. Endret 3. september 2015 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #50 Skrevet 3. september 2015 Eldre menn på 25? LOL. Kom tilbake når du kun tenner på femtiåringer... Anonymous poster hash: e23e9...1b0
Jordbærogfløte Skrevet 3. september 2015 #51 Skrevet 3. september 2015 Tidligere tente jeg på menn som var ca 15 år eldre enn meg. Nå liker jeg best menn på egen alder.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #52 Skrevet 4. september 2015 Tidligere tente jeg på menn som var ca 15 år eldre enn meg. Nå liker jeg best menn på egen alder. Og når du blir 60 kommer du til å sikkle etter menn på 30 år. Snakker av erfaring her.😁Anonymous poster hash: 16bc6...e2e
Jordbærogfløte Skrevet 4. september 2015 #53 Skrevet 4. september 2015 Og når du blir 60 kommer du til å sikkle etter menn på 30 år. Snakker av erfaring her.Anonymous poster hash: 16bc6...e2e Hehe.. Det håper jeg ikke.. Eller kun sikle da, ikke noe mer;-
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #54 Skrevet 4. september 2015 Hehe.. Det håper jeg ikke.. Eller kun sikle da, ikke noe mer;- Hehe;)Anonymous poster hash: 16bc6...e2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå