AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #21 Skrevet 2. september 2015 Nei, du er bare missunnelig. Eneste hun har tatt er restylane for å få større lepper. Men hun hadde ikke trengt det, da hun er naturlig veldig vakker. Er ikke noe silikon eller fettsugning der i gården.Anonymous poster hash: 16bc6...e2e Liker at du tror du vet noe som helst om henneAnonymous poster hash: edfdf...d22
Gjest O.G. Skrevet 2. september 2015 #22 Skrevet 2. september 2015 Jeg tror TS er et troll, det er en mann som sitter og fantaserer om småjenter som har skrevet HI.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #23 Skrevet 2. september 2015 Vel, google er din venn....[/quoHte] Herregud, tror du på alt sladderblad skriver?😂 Du er bra naiv.. De skrev jo at hun var gravid også for ikke lenge siden..Anonymous poster hash: 16bc6...e2e
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #24 Skrevet 2. september 2015 Nei syns ikke det er unormalt men du er for ung til å date noe særlig uansett, ihvertfall menn i den alderen. Når du nærmer deg 20 selv så kan du begynne å flørte litt med de eldre Anonymous poster hash: b2bbc...136 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #25 Skrevet 2. september 2015 Nei syns ikke det er unormalt men du er for ung til å date noe særlig uansett, ihvertfall menn i den alderen. Når du nærmer deg 20 selv så kan du begynne å flørte litt med de eldre Anonymous poster hash: b2bbc...136 Hvem bestemmer det? Har hun lyst har hun lov.Anonymous poster hash: 16bc6...e2e
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #26 Skrevet 2. september 2015 Skal si du følger godt med på hva sladrebladene skriver. Anonymous poster hash: cae89...a20
Gjest O.G. Skrevet 2. september 2015 #27 Skrevet 2. september 2015 Ellers da så er det bare å google opp Kylie Jenner Plastic Surgery og sjekk hva dere får opp. Noen bilder. Se arrene etter liposuction operasjonen. Utgangspunktet.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #28 Skrevet 2. september 2015 Skal si du følger godt med på hva sladrebladene skriver.Anonymous poster hash: cae89...a20 Ja er det takket være dama som kjøper de i fleng. Anonymous poster hash: 16bc6...e2e
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #29 Skrevet 2. september 2015 Du må vel uansett være 18 før du får lov å ta operasjoner i Usa. Hun var smellfin som 16-åring også. Naturlig skjønnhet.Anonymous poster hash: 16bc6...e2e
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #30 Skrevet 2. september 2015 Ellers da så er det bare å google opp Kylie Jenner Plastic Surgery og sjekk hva dere får opp. Noen bilder. Se arrene etter liposuction operasjonen. Utgangspunktet. ? Beviser ingen ting.Anonymous poster hash: 16bc6...e2e
Gjest O.G. Skrevet 2. september 2015 #31 Skrevet 2. september 2015 ? Beviser ingen ting.Anonymous poster hash: 16bc6...e2e Nei vel, du får bare tro på at hun er en naturlig skjønnhet.
wintergirl Skrevet 2. september 2015 #32 Skrevet 2. september 2015 (endret) Jeg tror TS er et troll, det er en mann som sitter og fantaserer om småjenter som har skrevet HI. Ja, han er 16 åringen og 30 åringen. Sannheten er at han er i 50 årene og får ikke pene damer på sin egen alder. Derfor småjentene;) Endret 2. september 2015 av wintergirl 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #33 Skrevet 2. september 2015 Ja, han er 16 åringen og 30 åringen. Sannheten er at han er i 50 årene og får ikke pene damer på sin egen alder. Derfor småjentene;) Slutt å være så missunnelig. Alle gjennomskuer det. Det er helt naturlig å tenne på menn i sin beste alder. Er flust av unge gutter som tenner på milfs også. Verden er ikke så grå og kjedelig som dere skal ha det til. Og JA, jenter ser best ut fra 16-25. Anonymous poster hash: 16bc6...e2e
wintergirl Skrevet 2. september 2015 #34 Skrevet 2. september 2015 Slutt å være så missunnelig. Alle gjennomskuer det. Det er helt naturlig å tenne på menn i sin beste alder. Er flust av unge gutter som tenner på milfs også. Verden er ikke så grå og kjedelig som dere skal ha det til. Og JA, jenter ser best ut fra 16-25. Anonymous poster hash: 16bc6...e2e Er ikke misunnelig. Det er så mange meninger om kvinners beste tid. Gir blaffen i hva andre mener, bare jeg har et bra liv og mine nærmeste har det bra. Ellers for min del så fikk jeg veldig mye oppmerksomhet etter de 30. Men det driter jeg også i, for det er ikke det som betyr mest for meg å få anerkjennelse av andre menn. Flott at du syns Kylie er pen:) Syns det er trist jenta har putta så mye fillers her og der og har vanvittig mye sminke på seg. Hun trenger ikke alt det der. Men det er ikke bare bare når man er oppvokst i et utseendefiksert familie!
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #35 Skrevet 2. september 2015 Er ikke misunnelig. Det er så mange meninger om kvinners beste tid. Gir blaffen i hva andre mener, bare jeg har et bra liv og mine nærmeste har det bra. Ellers for min del så fikk jeg veldig mye oppmerksomhet etter de 30. Men det driter jeg også i, for det er ikke det som betyr mest for meg å få anerkjennelse av andre menn. Flott at du syns Kylie er pen:) Syns det er trist jenta har putta så mye fillers her og der og har vanvittig mye sminke på seg. Hun trenger ikke alt det der. Men det er ikke bare bare når man er oppvokst i et utseendefiksert familie! Nei du har helt rett i at hun ikke trenger så mye sminke og stash for å se bra ut. Hun er naturlig pen fra naturens side. Det så man da hun var yngre og brukte lite sminke. Hun er en trendsetter, og gjør vel mye for oppmerksomhet. Hun vet hva som skaper mediatrykk. Ingen vil lese om ei vanlig A4- jente.Anonymous poster hash: 16bc6...e2e
wintergirl Skrevet 2. september 2015 #36 Skrevet 2. september 2015 Nei du har helt rett i at hun ikke trenger så mye sminke og stash for å se bra ut. Hun er naturlig pen fra naturens side. Det så man da hun var yngre og brukte lite sminke. Hun er en trendsetter, og gjør vel mye for oppmerksomhet. Hun vet hva som skaper mediatrykk. Ingen vil lese om ei vanlig A4- jente. Anonymous poster hash: 16bc6...e2e Hun er en Kardashian! Alle de får oppmerksomhet. Hele media har forskjellige type jenter og gutter, hver til publikums smak. Kylie mener jeg og ha lest føler seg i skyggen av sin eldre søster, Jenner. personlig syns jeg Kardashian søstrene har en altfor prangende stil, altfor jålete. Den jeg personlig syns er penest av dem, hvis jeg skal velge, er Kourtney. Men det er meg
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #37 Skrevet 2. september 2015 Jeg er 30 og jeg ville gjerne hatt deg... Anonymous poster hash: ffb84...818
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #38 Skrevet 2. september 2015 Slik er jeg også.. Når jeg var 16 ble jeg sammen med en på 22 (ikke så stor forskjell da men), vi er fortsatt sammen (jeg er nå 20 og han er 26) men forholdet er komplisert så det ryker nok snart. Jeg titter veldig på eldre menn, altså de i 30 års alderen.. Syns liksom menn på min egen alder ser så små ut. Anonymous poster hash: 6a6bf...68c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #39 Skrevet 2. september 2015 Slik er jeg også.. Når jeg var 16 ble jeg sammen med en på 22 (ikke så stor forskjell da men), vi er fortsatt sammen (jeg er nå 20 og han er 26) men forholdet er komplisert så det ryker nok snart. Jeg titter veldig på eldre menn, altså de i 30 års alderen.. Syns liksom menn på min egen alder ser så små ut. Anonymous poster hash: 6a6bf...68c Så godt å se jeg ikke er den eneste! Trist å høre at det er komplisert, menmen.. Ha en fin kveld videre! Klem TSAnonymous poster hash: 5a0cd...fe0
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #40 Skrevet 2. september 2015 Nei det er ikke unormalt. Er 17 og tenner på folk mellom 20 og 30. Kjenner en fyr på 37 (!!) og han er råsexy. Nå skal det sies at jeg ikke engang henger med folk på min egen alder da. Anonymous poster hash: 4756b...a52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå